Eberiä IV golffiin pirkanmaalla ?
Valvoja: ffp jäsenet
Eberiä IV golffiin pirkanmaalla ?
Mihnäs Pirkanmaalla tuota eberiä autoon myytäs/ruuvattas ? onko jotain kohtuuhintasia pajoja tiedossa ?
Asensin Golf IV eberin itse. Oli aika opettelu, mutta nyt menisi heittàmàllà. Kannattaa ottaa asennus sarja mukana niin ei ole kiinnityksen kanssa ongelmia. Eberin ohjeessa A3 ja mun autoon ja boraan se asennetaan vasemman eturenkaan eteen. Oikeallahan on IC. Tarkoitus olisi tehdà kotisivut jossa selitàn asennuksen kuvien kanssa, mutta ne ei ole edes tyònalla.
Asensin Golf IV eberin itse. Oli aika opettelu, mutta nyt menisi heittàmàllà. Kannattaa ottaa asennus sarja mukana niin ei ole kiinnityksen kanssa ongelmia. Eberin ohjeessa A3 ja mun autoon ja boraan se asennetaan vasemman eturenkaan eteen. Oikeallahan on IC. Tarkoitus olisi tehdà kotisivut jossa selitàn asennuksen kuvien kanssa, mutta ne ei ole edes tyònalla. Kannatti sillà uusi eber maksaa saksassa n.700€. Tilasin sen jonkun foorumin kimppatilauksena niin sai tolla hinnalla kotiovelle. Jos Lempisellà maksaa 1400€ niin pààsin tuntipalkoille vaikka asennuksessa taisi mennà kahdeksan tuntia.
Lempisellä kun viimeksi asennutin IV Golfiin Eberin niin pyysin asentamaan sen akun ja moottorin väliin. Ja hyvä niin, sillä on ensimmäinen Eberi mikä on toiminut moitteetta jo 4v / 125tkm. Aikaisemmat asennettiin etulokarin eteen puskurin sisään ja niitä sai olla jatkuvasti huollattamassa - yksi niistä otti ja kärähti kokonaan (onneksi vain sisältä, ettei auto mennyt mukana). Suolapaska sai aina laitteen reistailemaan milloin mitenkin, mutta tuossa moottorin ja akun välissä laite on suojassa tuolta suolapaskalta niin eipä ole ongelmia ollut.
Lempisellä osaavat tuohon sen tuohon akun ja moottorin väliin asentaa kun vain pyytää sitä.
Lempisellä osaavat tuohon sen tuohon akun ja moottorin väliin asentaa kun vain pyytää sitä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”