Tehoa lisää Neloskoppaseen Golf TDi:hin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

Tehoa lisää Neloskoppaseen Golf TDi:hin

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 19.8.2006 15:31

Eli Jolffi on alun perin 110hp malli (1.9TDi PUNAISELLA Iillä.. wau :D Joku vois viisaampana kertoa moottori tyypin (AFN, AHF, ASV, AVG) Koneesta löytyy jo lastu tämän hetkeiset lukemat 111kw ja 330Nm (laput löytyy) Vaikuttaako riisseliin putkisto + vapari mitään, muuta kuin vääntökäyrän tasaisuuteen ? Esim huomaako perstuntumalla. Miten vapari vaikuttaa diisselin ääniin, tuleeko samantyylistä imuääntä ku benziini koneissa ?

Auto on mun eka diesel, niinku varmaa kysymyksistä huomaa :D

Jetman
-
Viestit: 866
Liittynyt: 24.7.2003 17:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jetman » 19.8.2006 16:12

Tuossa on noin 19 saman aiheen topiccia, jos viitsii vähän lukea..

Mustis
-
Viestit: 112
Liittynyt: 23.8.2004 12:39

ViestiKirjoittaja Mustis » 19.8.2006 19:10

koneen tyyppi ilmenee huoltokirjan ekalta sivulta jos semmoinen sattuu löytymään !

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 19.8.2006 20:29

koneen tyyppi ilmenee huoltokirjan ekalta sivulta jos semmoinen sattuu löytymään !


Juu löytyy.. jos jaksais joskus vaikka katsoa

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 21.8.2006 0:06

Aika paljon voimaa pelkällä lastulla

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 21.8.2006 0:09

Ne on vaan lukuja ;)

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 21.8.2006 7:31

Ei jumalauta, ennemmin kysyy täältä autonsa moottorityyppiä kuin vaivautuu vilkaisemaan huoltokirjaa??!

Kyllä on yhdyttävä siihen pohditaan että FFP:n dieselpalstan taso laskee kuin lehmän häntä :(

Trompi
-
Viestit: 753
Liittynyt: 13.12.2004 14:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Trompi » 21.8.2006 7:48

Vapaavirtaussuodin ei vaikuta mitään. Dynossa testattua että 1hv tuli lisää koneesta jossa oli 190hv vakio suotimella, että eipä paljon kannata.
Suuttimet ja turbo vaihtoon, ja ohjelma uusiksi.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 25.8.2006 18:23

Ei jumalauta, ennemmin kysyy täältä autonsa moottorityyppiä kuin vaivautuu vilkaisemaan huoltokirjaa??!

Kyllä on yhdyttävä siihen pohditaan että FFP:n dieselpalstan taso laskee kuin lehmän häntä :(


Kiitos tervetulo toivotuksesta diisseli foorumille.. En sattunut tietämään et se löytyy tost huoltokirjasta... Ja kone on tyyppiä AHF..

Mustis
-
Viestit: 112
Liittynyt: 23.8.2004 12:39

ViestiKirjoittaja Mustis » 25.8.2006 19:04

Sama pata ku mulla minkäs moinen lastu sulla on et noin paljon tehoa on ? onko muuten vermeet kestäneet laatikko, kytkin ?=

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 25.8.2006 19:09

Nöyrimmät anteeksipyynnöt Timpe...

Mutta kun niitä silmiä ihan oikeasti saa käyttää. Onko loogisempaa kysyä ensin ekalla foorumilla joka vastaan tulee, kuin vilkaista esim auton huoltokirjaa tai vaikkapa tutkailla hieman VW aiheisia sivustoja?

*Patu*
-
Viestit: 385
Liittynyt: 22.8.2006 7:35

ViestiKirjoittaja *Patu* » 25.8.2006 20:22

Ei millään pahalle kenellekään, mutta ei kaikki voi tietää että koneen mallimerkintä on huoltokirjan ensimmäisellä sivulla!

Mun mielestä kysymyksessä ei ollut mitään vikaa... ei kaikki voi tietää kaikkea ja sitä vartenhan tää foorumi on.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 25.8.2006 22:56

No eikös siinä aika selvästi lukee että "engine code" :)

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 26.8.2006 10:18

Ei kai kysymyksessä mitään vikaa sitten ollut. Minä vaan taistelen edelleen uusavuttomuuden tuulimyllyjä vastaan. Kai se on vaan alistuttava nykyaikaan ja uskottava ettei ihminen mitään viitsi enää selvittää itse, vaikka se olisi kuinka helppoa.

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 26.8.2006 11:50

Sama pata ku mulla minkäs moinen lastu sulla on et noin paljon tehoa on ? onko muuten vermeet kestäneet laatikko, kytkin ?


Kyl toi ainakin vielä eteen ja taaksee liikkuu. Eikä tule mitään kilinöitä/kolinoita ja se on puol vuotta ollut noin "tehokas".. :D

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 26.8.2006 12:02

Ei ne koneen mallimerkinnät aina löydy huoltokirjasta, kuten mulla. huoltokirjassa väärä koneen malli, agr lukee ja alh löytyy sitten peräkontista, tiedä noista mokista mistä johtuu.

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 26.8.2006 12:36

Jos huoltokirjassa on auton malliin nähden väärä moottorikoodi, niin täällähän takuulla joku tietää sitten oikean?

Okei, ehkä tämä riittää OT:tä. Koitetaan nyt jatkaa ihan aikuisten oikeesti aiheesta...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa