fk-automotive highsport(königsport) 16v/8v erot
Valvoja: ffp jäsenet
fk-automotive highsport(königsport) 16v/8v erot
no niin terve vaan kaikille, mä oon etana... eiku niin
mietin tossa et ostaisin tohon mun golffiin fk-automotive highsport alustan,
mutta mutta mitä eroa on 16v:hen ja 8v:hen tarkoitetuilla alustoilla?
oisko jollain vastaus mun ongelmaan?
ainoa ero mitä löysin on et 16v madallus 25-55mm ja 8v 35-65
mietin tossa et ostaisin tohon mun golffiin fk-automotive highsport alustan,
mutta mutta mitä eroa on 16v:hen ja 8v:hen tarkoitetuilla alustoilla?
oisko jollain vastaus mun ongelmaan?
ainoa ero mitä löysin on et 16v madallus 25-55mm ja 8v 35-65
Tais olla semmonen +200 eeroo konin tolpilla noi fk.n highsportit. itelläni on golffissa ihan toi perus highsport joka meni aika matalaks asennettaessa ja oli hieman pintajäykkä, mut nyt kun hieman korotin perää niin alusta pehmeni sopivan jäykäksi. Eli hinta laatu suhteeltaan varsin oiva sarja mielestäni. Kestävyydestä on paha sanoo mitää ku käyttöä on takana muutama viikko.
Pääsääntösestihän noissa coilover sarjoissa on et mitä matalempi sitä jäykempi. Eli kun jousta tarpeeksi kiristetään säädöllä eli puristetaan kasaan sitä heikommin jousella on mahdollisuus liikkua eli joustaa. Ja tietyssä pisteessä alustasta tulee pintakova kun se ei enää jousta normaali ajossa juuri lainkaan (jokaisen oma perstuntuma kai sen parhaiten kertoo). Ja isommissa kuopissa lyö pohjaan. Eli jos haluat matalan auton saat jäykän auton ja jos pidät madalluksen kevyenä niin saat jämäkän mutta vielä joustavan alustan. Ja mitä kaverin golffin koni alustaa katellu ja kokeillu niin kyllä sillä iskarin säädölläkin vaikutusta on. Makuasia varmaankin että haluaako ton iskarin säädön siihen viel lisäks. Ei varmasti ole haitaksi, mutta tuleeko tarpeeseen. Saa lisätä jos jotain jäi.
Hiukan hintoja vertailuun:
KW Variante1 859€
KW Variante2 1099€
KW Variante3 1329€
FK Highsport 589€ + 100€ Silverline (yht. 689€)
FK Königsport ~850€ + 100€ Silverline (yht. ~950€)
Eli jos haluaa Konin iskarit ja rosteri tolpat niin vaihtoehdot ovat tuo KW V2 tai toi FK:n Königsport. Hintaeroa kertyy ~150€. Tosin jos tyytyy vähempään ja ei ota tota silverline mallia niin on jo ~250€ halvempi. Itsellä taitaa mennä hankintaan toi FK:n Highsport, varmaankin silverline mallina.
Niin toi silverlinehan tarkoittaa rosteri tolppia jotka KW:lla on joka sarjassa...
PS. Nuo hinnat koskevat Audi A3:sta eli siinä mielessä OT, mutta antanevat kuitenkin jonkun verran suuntaa...
KW Variante1 859€
KW Variante2 1099€
KW Variante3 1329€
FK Highsport 589€ + 100€ Silverline (yht. 689€)
FK Königsport ~850€ + 100€ Silverline (yht. ~950€)
Eli jos haluaa Konin iskarit ja rosteri tolpat niin vaihtoehdot ovat tuo KW V2 tai toi FK:n Königsport. Hintaeroa kertyy ~150€. Tosin jos tyytyy vähempään ja ei ota tota silverline mallia niin on jo ~250€ halvempi. Itsellä taitaa mennä hankintaan toi FK:n Highsport, varmaankin silverline mallina.
Niin toi silverlinehan tarkoittaa rosteri tolppia jotka KW:lla on joka sarjassa...
PS. Nuo hinnat koskevat Audi A3:sta eli siinä mielessä OT, mutta antanevat kuitenkin jonkun verran suuntaa...
oisko ollu autovaruste.net. kysyin et mitä kaikkee fk:n roinaa ne myy, niin tuli vastaus et kaikkee mitä www.fk-automotive.de sivuilta löytyy... joten sieltä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”