Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)
Valvoja: ffp jäsenet
Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)
Viime talvena tuli kasailtua Corradoon uus motti.
-Lähtökohtana vm-87 kr lohko.
-Kansi rempattiin kokonaan +pieniä siloituksia kanaviin.
-Lohko hiekkapuhallettiin, maalattiin ja porattiin 0.5mm ylikokoon. Sisälle uudet laakerit ja stefat.
-Mäntinä mk4 Wisecot vakio kr veiveillä(arp-pulteilla). Puristussuhde 8.4
-Kannenpultit arp.
-Kolmilapainen kova sintterikytkin, vakio asetelma.
-omavalmiste imu- ja pakosarja (kiitoksia Repolaiselle imusarja visioista, ja hitsauksista)
-Pro-mo suutintukki. 503ml suuttimet, msd bensapumppu
-Turbo LDS Holset/Schwitzer
-DTA ruisku+suorasytkä (Karalalle kiitoksia säädöistä)
-jne jne
-Syksyllä ennen Karalalla käyntiä vakio kanget vaihtui PO-metal:in kiertokankiin. Ihan varmuuden vuoksi...
Kuvia www.koti.mbnet.fi/tura --->Donan projektit
-Lähtökohtana vm-87 kr lohko.
-Kansi rempattiin kokonaan +pieniä siloituksia kanaviin.
-Lohko hiekkapuhallettiin, maalattiin ja porattiin 0.5mm ylikokoon. Sisälle uudet laakerit ja stefat.
-Mäntinä mk4 Wisecot vakio kr veiveillä(arp-pulteilla). Puristussuhde 8.4
-Kannenpultit arp.
-Kolmilapainen kova sintterikytkin, vakio asetelma.
-omavalmiste imu- ja pakosarja (kiitoksia Repolaiselle imusarja visioista, ja hitsauksista)
-Pro-mo suutintukki. 503ml suuttimet, msd bensapumppu
-Turbo LDS Holset/Schwitzer
-DTA ruisku+suorasytkä (Karalalle kiitoksia säädöistä)
-jne jne
-Syksyllä ennen Karalalla käyntiä vakio kanget vaihtui PO-metal:in kiertokankiin. Ihan varmuuden vuoksi...
Kuvia www.koti.mbnet.fi/tura --->Donan projektit
Viimeksi muokannut Dona, 8.9.2013 11:53. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kyllä tuon vähäpäästöisyyden takia olisi pitänyt vaatia todistus päästönormien täyttymisestä kun moottorin rakennetta noin paljon muutetaan, mutta kaikkia corradojahan ei ole vähäpäästöiseksi merkitty.
Mutta ei nyt TÄSSÄKIN hyvässä topicissa aleta jauhaa joutavanpäiväistä paskaa katsastamisesta...yleensä se on pienin ongelma tämän kaltaisissa projekteissa
Mutta ei nyt TÄSSÄKIN hyvässä topicissa aleta jauhaa joutavanpäiväistä paskaa katsastamisesta...yleensä se on pienin ongelma tämän kaltaisissa projekteissa
Meissä jokaisessa asuu pieni katsastusmies. Itse olen sitä koulukuntaa että tuollaisia vehkeitä pitää tehdä, vaikka ne sitten liikkuisi tämän hetkisen lainsäädännön puitteissa pelkillä siirtokilvillä kadulla.
Ja tosiaan, propsit konehuoneesta, näyttää vielä todella hyvälle. Se on se mikä projekteissa yleensä jää puolitiehen. Itse arvosta nättiä konehuonetta yli muiden, esim tehtaan jäljiltä G60-konetila on kuin itse tehty, kamala.
Nimimerkki: Ässään sovittelemassa remmiahdinta pellin alle :)
Ja tosiaan, propsit konehuoneesta, näyttää vielä todella hyvälle. Se on se mikä projekteissa yleensä jää puolitiehen. Itse arvosta nättiä konehuonetta yli muiden, esim tehtaan jäljiltä G60-konetila on kuin itse tehty, kamala.
Nimimerkki: Ässään sovittelemassa remmiahdinta pellin alle :)
Viimeksi muokannut MikaJ, 21.2.2005 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä Rolle oikeassa on mutta tuntuu olevan kaikilla konttoreilla erilainen kanta tuohon asiaa. Itselleni on kyllä sanottu muutamassa paikassa ettei erikseen tarvitse erikoisempia mittauksia.
Viimeksi muokannut Warmaster, 4.3.2005 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
Liikenneministeriön päätös 779/1998 ajoneuvon rakenteen muuttamisesta. Sieltä voi jokainen turbotteluhaaveilijakin käydä lukemassa mitä laissa sanotaan niin ei sitten tarvitse jokaisessa topikissa enää jeesustella. http://www.finlex.fi :)
T-Tech: äläppäs vastaile, jos et asiasta tiedä! Auto EI OLE vähäpäästöinen, vaan otteessa lukee pelkästään: "autossa katalysaattori, käytettävä lyijytöntä polttoainetta. Auto on tuontiauto, mutta tuotu Suomeen 1995, jolloin noita vähäpäästöisyyksiä ei merkkailtu. Alunperin kyselin 8v:n kohdalla ahtimen vaihtoa ja sillon sanottiin, että ahdintyypin saa vaihtaa, jos teho ei ylity. Mutta tuskin onnistuu tuokaan vähäpäästöisen auton kanssa.
Tuo pirssi on katsastettu täysin lailliseks, otteessa on nyt maininta 16v moottorista, coolerista, turbosta ja saavutetuista tehonlisäyksistä. Että piste sille katsastuskeskustelulle!
Tuo pirssi on katsastettu täysin lailliseks, otteessa on nyt maininta 16v moottorista, coolerista, turbosta ja saavutetuista tehonlisäyksistä. Että piste sille katsastuskeskustelulle!
Hepokatti: G60 Corradossa on jo valmiina mallisarjan tehokkaimmat jarrut, että niihin ei tarvitse tehdä muutoksia. Tohon tehojen ulossaantiin on aika vaikea sanoa mitään. Riippuu hyvin paljon säädöistä ja paineista.
sagg: dynolaput on katsastuskonttorilla, koska ne halus ne sinne todisteeks moottorin tehosta. Mutta 191hp/202nm 0.3bar
sagg: dynolaput on katsastuskonttorilla, koska ne halus ne sinne todisteeks moottorin tehosta. Mutta 191hp/202nm 0.3bar
Tossa olis muutama kuva imusarjasta. Lähtökohtana s4:n imusarja, josta eka rälläköin ylimääräset pois, jonka jälkeen hitsailtiin uus painekotelo ja kaasuläpälle laippa. Hiottiin ja muokattiin... Hitsattiin... Muokattiin ja hiottiin... Lasikuulapuhallus ja lakkaus. Joka tosin osottautu huonoks vaihtoehdoks. Taas lasikuulapuhallus ja maalaus. No nyt se näyttää tolta.
Suutintukki on tosiaan Pro-mo valmistetta ja toi "johtokotelo" alumiinia. En tiiä onko toi nyt edes hyvän muotonen virtauksiltaan yms, mutta 4-5tkm ajon jälkeen kaikki venttiilit oli saman värisiä, että kait se tasasesti jakaa ilmaa...
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja.jpg
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja2.jpg
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja3.jpg
Suutintukki on tosiaan Pro-mo valmistetta ja toi "johtokotelo" alumiinia. En tiiä onko toi nyt edes hyvän muotonen virtauksiltaan yms, mutta 4-5tkm ajon jälkeen kaikki venttiilit oli saman värisiä, että kait se tasasesti jakaa ilmaa...
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja.jpg
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja2.jpg
http://personal.inet.fi/private/bemu2000/imusarja3.jpg
Eiköhän ne 4-1 pakosarjat näytä kaikki vähän samalta. Ois vaan tic käytössä, niin ois saanu vielä nätimmän... Hyvin tuo tuntuis hengittävän. Pakopesä tuottaa vaan pikkusen ongelmaa. Isommalla Holsetin pesällä tuli pieni viive vaihdettaessa ja tuo ahtaampi taas menee nyt tukkoon, jos nostaa paineet yli 1.5bar. Keväällä olis tarkotus käännellä nokkia pikkusen ja säätää auto uudelleen. Vois päästä tuosta ongelmasta...
Vortexin mukaan paras vaihtoehto on noi läpi olevat kannatin kumit. Eli mitä on ainakin jostain peltikeulapassateista löytynyt. Muistaakseni tdi ja vr6 on ainakin ollut tollasella. Myös mk3 tdi ja vr6(ainakin osa molemmista) on ollut tuolla, mutta mk3:n etu palkin kiinnitys on eri. Eli ei käy ilman, että tekee itse siitä sopivan.
Oli yksi 2.0 passatti romiksella missä tietojen mukaan piti olla tollanen. Ekan kerran kun näin niin en tajunnut ja muutaman päivän päästä kun seuraavan kerran kerkesin sinne niin se oli jo myyty. Eli kaikki siis vaan netistä löytynyttä "faktaa" ja kaipaan todisteita. Jos vaikka itsekkin sitten joskus metsästäis tollasen.
Oli yksi 2.0 passatti romiksella missä tietojen mukaan piti olla tollanen. Ekan kerran kun näin niin en tajunnut ja muutaman päivän päästä kun seuraavan kerran kerkesin sinne niin se oli jo myyty. Eli kaikki siis vaan netistä löytynyttä "faktaa" ja kaipaan todisteita. Jos vaikka itsekkin sitten joskus metsästäis tollasen.
Tuli vietettyä viikonloppu tallissa. Rupeis olemaan taas kone kasassa ja savutkin tuli otettua... Joitain letkuja ja klemmareita puuttuu vielä...
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20002.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20009.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20011.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20013.jpg
Oli pakko nykästä syksyllä kansi irti, kun katkes yks pakosarjan pinnapultti kanteen, eikä suostunu lähtemään pois millään. Onneks tuli investoitua noi arp:n kannenpultit. Ei tarvii joka kerta ostaa uusia pultteja :)
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20002.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20009.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20011.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... %20013.jpg
Oli pakko nykästä syksyllä kansi irti, kun katkes yks pakosarjan pinnapultti kanteen, eikä suostunu lähtemään pois millään. Onneks tuli investoitua noi arp:n kannenpultit. Ei tarvii joka kerta ostaa uusia pultteja :)

http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... 20levenee/
Jospa nyt mahtuis noi vanteet edes pikkusen paremmin pyörimään. 10-15mm siirty pokkaus ulospäin... Auto on saatu jo maaliin. Lisää kuvia taas joku ilta :)
Joo siis noi vedettiin pistosahalla 5cm välein halki, jonka jälkeen käsin/vasaralla naputtelemalla vedettiin ulospäin niin paljon kuin tulivat. Reilun sentin navan kohdalta. Siis toi tasanen osuus tossa kaaressa taipuu hieman sisäänpäin alunperin. Suoraansanottuna tota eroa ei huomaa, jos ei pääse vertaamaan alkuperäsiin. Tästä kuvasta pikkusen huomaa, että on ne tullu ulospäin http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_050.jpg
samout: Olihan noilla pulteilla lähtöhinta melkein 20e/kpl 155e taisin maksaa setistä... Yks aukasu vielä ja hinta on tullu takas :)
saha: Siis minähän en ottanu noita kuvia enkä varsinkaan laittanu niitä nettiin. Ei kato osaa näitä nörtin hommia. Mut jokainen tekee mitä osaa...
Tänään ollaan taas niistetty pakkelipölyä... Rupee olemaan puskuri taas iskussa! Loppuviikosta maalia päälle...
Hei miks kukaan ei oo vittuillu tosta skuupista!!!
samout: Olihan noilla pulteilla lähtöhinta melkein 20e/kpl 155e taisin maksaa setistä... Yks aukasu vielä ja hinta on tullu takas :)
saha: Siis minähän en ottanu noita kuvia enkä varsinkaan laittanu niitä nettiin. Ei kato osaa näitä nörtin hommia. Mut jokainen tekee mitä osaa...
Tänään ollaan taas niistetty pakkelipölyä... Rupee olemaan puskuri taas iskussa! Loppuviikosta maalia päälle...
Hei miks kukaan ei oo vittuillu tosta skuupista!!!
Viimeksi muokannut Dona, 24.3.2005 1:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Uusia kuvia... Vielä puskuri ja etumaski uuteen väriin, niin eiköhän saa jo kesä tulla :)
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_072.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_075.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_077.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_079.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_072.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_075.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_077.jpg
http://koti.mbnet.fi/tura/Donan%20proje ... to_079.jpg
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
Juu AMW teki ton coolerin ja hukkaportin. Molempien laatuun oon ollu tyytyväinen. Toi cooleri alkaa vaan olemaan aika rajoilla, jos tehoa tulee lisää nokkien kääntelyn myötä.
jugetsu: onhan tuo auto käynyt penkissä viitisen kertaa, kaks viimestä reissua tolla tekniikalla. Ja kohta menee taas, jos nokkien kääntely vaikuttaa yläkierroksilla seoksiin niin paljon, etten ite saa arvoja kuntoon. Vähän arveluttaa vielä ton ruiskun näpelöinti. Vähän liian kalleita palikoita rikottavaks tyhmyyden takia...
Tosta skuupista pitäis olla oikeasti jopa hyötyä, jäähyttää tota turboa aika hyvin.
Eiköhän me Tommi siellä Pyynikillä nähdä...
Mutta hyvin rupes herättämään keskustelua, kun laitto ite autosta kuvia... Kait se vaan on niin, ettei pelkät tekniikka-projektit kiinnosta...
jugetsu: onhan tuo auto käynyt penkissä viitisen kertaa, kaks viimestä reissua tolla tekniikalla. Ja kohta menee taas, jos nokkien kääntely vaikuttaa yläkierroksilla seoksiin niin paljon, etten ite saa arvoja kuntoon. Vähän arveluttaa vielä ton ruiskun näpelöinti. Vähän liian kalleita palikoita rikottavaks tyhmyyden takia...
Tosta skuupista pitäis olla oikeasti jopa hyötyä, jäähyttää tota turboa aika hyvin.
Eiköhän me Tommi siellä Pyynikillä nähdä...
Mutta hyvin rupes herättämään keskustelua, kun laitto ite autosta kuvia... Kait se vaan on niin, ettei pelkät tekniikka-projektit kiinnosta...
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
-> dona: soon hyvä. tosin ei sen välijäähdyttimen vissiin tartte mikään fudiskentän kokonen olla jos materiaalit on hyvin suunniteltu... ;) Mutta varmasti pelaa tuokin kai sit. Skuupista.....just siksi totesin etten ole ihan varma......kun ajattelin että olet sen kuitenkin tarkoituksella laittanut ja kylmää ilmaa toki saa puhaltimelle mun mielestäni mennäkin!
Paree olis si pynsälle saapua... ;)
Tekniikkaprojektien kiinnostuksen herättämisestä voi olla montaa mieltä.........
Paree olis si pynsälle saapua... ;)
Tekniikkaprojektien kiinnostuksen herättämisestä voi olla montaa mieltä.........
Itse ainakin olen tämän rojektin tiennyt jo entuudestaan, kuten myös sen, että laaderin tilalle on pykätty "kunnon puhallin". *kohta on G60-miehet oven takana* ;)
Ei vaan tuu aina kommentoitua kaikkee lukemaansa, sais olla yhtenään naputtelemassa. Ja tosiaan on teknisesti hienosti toteutettu ja erityisesti arvostan sitä et on alusta loppuun itse rakennettu, mut pisteenä i:n päälle tuo hieno ulkokuori pisti kommentoimaan. Lisäksi Donan kohdalla näyttöä jo ennestään teknisesti onnistuneista toteutuksista...(mk1)
Ei vaan tuu aina kommentoitua kaikkee lukemaansa, sais olla yhtenään naputtelemassa. Ja tosiaan on teknisesti hienosti toteutettu ja erityisesti arvostan sitä et on alusta loppuun itse rakennettu, mut pisteenä i:n päälle tuo hieno ulkokuori pisti kommentoimaan. Lisäksi Donan kohdalla näyttöä jo ennestään teknisesti onnistuneista toteutuksista...(mk1)
^^ Mutta tässä täytyy ottaa huomioon myös se, että puhutaan myös kaikkea muuta kuin normaalista käyttöautosta ja järkevistä kulutuksista. G:n luonne on kanssa ihan omansa, minusta se on jo vakionakin mahtava. No jatketaan aiheesta, eikä mennä takertumaan "kunnon puhallin" kommenttiin sen enempää. Itse annan kaikesta huolimatta pojoja myös MikaJ:lle jahka homma etenee.
Jep upea peli muuten, mutta itse naureskelen poikkeuksetta kaikille skuupeille. Ainoa hyväksyttävä syy isolle pahkalle konepellissä olisi se, että alla on joku isohko ruuvi, jolle tarvitaan tilaa ;u)
Mutta tosi on, että vastaavaan ei itse pystyisi, tai innostus riittäisi, komeaa jälkeä ja kukin tyylillään.
Jep upea peli muuten, mutta itse naureskelen poikkeuksetta kaikille skuupeille. Ainoa hyväksyttävä syy isolle pahkalle konepellissä olisi se, että alla on joku isohko ruuvi, jolle tarvitaan tilaa ;u)
Mutta tosi on, että vastaavaan ei itse pystyisi, tai innostus riittäisi, komeaa jälkeä ja kukin tyylillään.
HelaKammo: mites sää luokittelet normaalin käyttöauton ja järkevän kulutuksen?
Mun olis tarkotus ottaa toi auto käyttöön maanantaina ja ajaa lumien tuloon asti. Kaikki työmatkat, kauppareissut ja pilluringit. Ja matka-ajossa toi haukkaa n.8l/100km. Onhan se tietty reilu litran enemmän kun g60... Ja saishan tonkin viemään alakierroksilla vielä vähemmän, jos naputtelis sopat laihemmalle.
Mun olis tarkotus ottaa toi auto käyttöön maanantaina ja ajaa lumien tuloon asti. Kaikki työmatkat, kauppareissut ja pilluringit. Ja matka-ajossa toi haukkaa n.8l/100km. Onhan se tietty reilu litran enemmän kun g60... Ja saishan tonkin viemään alakierroksilla vielä vähemmän, jos naputtelis sopat laihemmalle.
^ Eikun muista jossain ketjussa maininneesi, että vie 20 litraa myös bensamittarin mukaan. Eli sain kuvan, että tuo vie tolkuttomasti ainettakin.
Ketju siis: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... highlight=
Mutta joo, tuohan kuulostaa jopa alhaiselta tollaiselle vimpaimelle, hyvin on palikat ilmeisesti kasassa.
Ketju siis: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... highlight=
Mutta joo, tuohan kuulostaa jopa alhaiselta tollaiselle vimpaimelle, hyvin on palikat ilmeisesti kasassa.
Talven seisonnan jälkeen käyntiin laakista, niinkun joka kerta aikasemminkin. Tyhjäkäynnin kanssa ei mitään ongelmia. Seokset pysyny kohillaan sen 5tkm, mitä kerkesin kesällä ajella.
Säätämiseen en ite kerenny syventyä, kun en omista vielä omaa läppäriä, mutta eiköhän tuokin kesän aikana korjaannu. Muutaman kerran tuo on ruvennu temppuilemaan, mutta syy on ollu joko kaasuläppäpotikan pikkusen liian lyhyissä johdoissa (yks klipsu lähtee irti ja auto alkaa nykiä. Korjaantuu väliaikasesti nyppäämällä liittimen irti) ja toisen ongelman aiheutti kampiakselitunnistimen johto, josta maadotusjohto oli päässy nihrautuun irti. Tämä aiheutti aikamoiset rytinät, kun sytytys meni sekasin 6000r kohdalla ;)
Yleisesti oon ollu tyytyväinen. Ja Ongelmatilanteissa Karalalta on saanut apua, niinkun kuuluukin. Tossahan olis kaikennäkösiä hienouksia, kun vaan kerkee niihin rauhassa syventymään...
Säätämiseen en ite kerenny syventyä, kun en omista vielä omaa läppäriä, mutta eiköhän tuokin kesän aikana korjaannu. Muutaman kerran tuo on ruvennu temppuilemaan, mutta syy on ollu joko kaasuläppäpotikan pikkusen liian lyhyissä johdoissa (yks klipsu lähtee irti ja auto alkaa nykiä. Korjaantuu väliaikasesti nyppäämällä liittimen irti) ja toisen ongelman aiheutti kampiakselitunnistimen johto, josta maadotusjohto oli päässy nihrautuun irti. Tämä aiheutti aikamoiset rytinät, kun sytytys meni sekasin 6000r kohdalla ;)
Yleisesti oon ollu tyytyväinen. Ja Ongelmatilanteissa Karalalta on saanut apua, niinkun kuuluukin. Tossahan olis kaikennäkösiä hienouksia, kun vaan kerkee niihin rauhassa syventymään...
Tekniikkaprojektit ne vasta kiinnostaakin :)
Ainut mikä on että jengi ei välttämättä kommentoi kun ei löydy "tietotaitoa" kuten noihin lasikuitu leikkeihin (itse ostan vain muovisia kylläkin)
turbollekkin on vaihtoehto :P kunha tästä opiskelusta rikastuisin vaan tarpeeksi ja saan sen corradon pihaan :)
Ainut mikä on että jengi ei välttämättä kommentoi kun ei löydy "tietotaitoa" kuten noihin lasikuitu leikkeihin (itse ostan vain muovisia kylläkin)
turbollekkin on vaihtoehto :P kunha tästä opiskelusta rikastuisin vaan tarpeeksi ja saan sen corradon pihaan :)
levis: ai eikö? ei meilläkään kauheasti amk:n maanmittaustekniikan puolella puhuta moisesta :) amiksen vast. linjalla vielä vähemmän
ei ei.. rukari käteen ja 16v mottia ostamaan sitten purat sen atomeiksi ja kasaat pari kertaa niin eiköhän sitä tekniikastakin jotain jo ymmärrä paitsi "kun se syö bensaa se menee kovaa" osion
ei ei.. rukari käteen ja 16v mottia ostamaan sitten purat sen atomeiksi ja kasaat pari kertaa niin eiköhän sitä tekniikastakin jotain jo ymmärrä paitsi "kun se syö bensaa se menee kovaa" osion
Vois katella jollain läppärillä sitä sun Dta:n säätöohjelmaa, kun tulen käymään. Kiinnostas itseäkin että minkälainen se ohjelma on ja mitä eroa tuohon megaan. tietty ei kytketä sitä autoon niin ei satu vahinkoja :)
Jokos sitä sitten pääsee ajelulle kun seuraavan kerran käyn siellä ;)
Hieno ja nopea... Koitahan päästä hengestäs sillä gigserillä ja kirjoita se testamentti tosta autosta mulle :D
Tuosta tuli kyllä todella hieno noitten levitysten kanssa, ei malta oottaa että näkee sen puskurit paikallaan.
Jokos sitä sitten pääsee ajelulle kun seuraavan kerran käyn siellä ;)
Hieno ja nopea... Koitahan päästä hengestäs sillä gigserillä ja kirjoita se testamentti tosta autosta mulle :D
Tuosta tuli kyllä todella hieno noitten levitysten kanssa, ei malta oottaa että näkee sen puskurit paikallaan.
^kyl se mahdollista on..
http://www.cardomain.com/ride/525442
http://www.cardomain.com/ride/525442
^ tosta muistu heti mieleen yks projekti vortexista, R32 4motion-tekniikka turbon kanssa corradoon. luulis poistuvan :)
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2160306&page=1
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2160306&page=1
Ei tuu nelikkoa tosta Corradosta. Ei viitti pilkkoa hyvää autoa. Jos olis uudempaa koria ja korkeella takalattialla niin olis projektina helpompi ja AKE:nkin kanssa vois päästä sopuun asiasta. Toi nelivetoprojekti meinaa profiilissa ihanjotain muuta...
Corradon keulalla on nyt S3:n moottori, mutta taitaa lähteä pois ennen ensi savuja. Oli tarkotus ajella sillä ensi kesä, mutta ei sen koneen sisuskalut kestäis kuitenkaan. Siks tallin nurkassa lepää AEB lohko joka on jo poruutettu noille ylikoko Wisecoille sopivaks. Lohkon päälle tulee kevyesti avarrettu isokanava 20v kansi. Turbona saattaa säilyä toi vanha... Rupes vaan vituttaan toi ulkosen hukkaportin kanssa pelaaminen ja siks en oo pakosarjan tekoa alottanu.
Jotenkin vaan motivaatio nollassa ja vähätkin energiat menee mopoprojektin kanssa.
Corradon keulalla on nyt S3:n moottori, mutta taitaa lähteä pois ennen ensi savuja. Oli tarkotus ajella sillä ensi kesä, mutta ei sen koneen sisuskalut kestäis kuitenkaan. Siks tallin nurkassa lepää AEB lohko joka on jo poruutettu noille ylikoko Wisecoille sopivaks. Lohkon päälle tulee kevyesti avarrettu isokanava 20v kansi. Turbona saattaa säilyä toi vanha... Rupes vaan vituttaan toi ulkosen hukkaportin kanssa pelaaminen ja siks en oo pakosarjan tekoa alottanu.
Jotenkin vaan motivaatio nollassa ja vähätkin energiat menee mopoprojektin kanssa.
Keulalle on nostettu AEB moottori, jonka kansi kunnostettu/lievästi portattu. Lohko porattu ylikokoon ja sisällä noi samat wisecot/po-kanget. tiivisteet, pultit ja laakerit uusittu.
Pakosarja on valmis ja odottaa hiekkapuhallusta. Imusarja on parin viikon sisällä valmis.
Kuviakin olis, jos vaan sais niitä jollain nettiin...
Työt on rajottanu tosi pahasti harrastustoimintaa...
Pakosarja on valmis ja odottaa hiekkapuhallusta. Imusarja on parin viikon sisällä valmis.
Kuviakin olis, jos vaan sais niitä jollain nettiin...
Työt on rajottanu tosi pahasti harrastustoimintaa...

http://tinyurl.com/ff72s
http://tinyurl.com/hmrs5
http://tinyurl.com/zjxo6
Siinäpä Donan kuvia.
p.s. en lähe kuskiksi :)
Pakosarjan kuvia:
http://tinyurl.com/qxxl4
http://tinyurl.com/s6vrn
http://tinyurl.com/m667a
http://tinyurl.com/ngvhs
http://tinyurl.com/ngyet
http://tinyurl.com/q87es
http://tinyurl.com/ohmso
http://tinyurl.com/mwkub
http://tinyurl.com/rdhag
Kattelin sarjaa vloppuna omasta kädestä ja ei voi sanoa kuin: Hieno!
http://tinyurl.com/qxxl4
http://tinyurl.com/s6vrn
http://tinyurl.com/m667a
http://tinyurl.com/ngvhs
http://tinyurl.com/ngyet
http://tinyurl.com/q87es
http://tinyurl.com/ohmso
http://tinyurl.com/mwkub
http://tinyurl.com/rdhag
Kattelin sarjaa vloppuna omasta kädestä ja ei voi sanoa kuin: Hieno!
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa