minkälaiseen paperisotaan joutuu jos siirtää caddyyn 1.6d 1.9td motin ja vaihdelaatikon?
ja lisäksi osien yhteensopivuudesta ois ihan mukava tietää. esim joutuuko sovittaan vai meneekö kiinnikkeet ihan yks yhteen. koneena ois 1.9td aaz ja lisäksi vaihdeloota samaiseen koneen kuuluva....
caddyyn 1.9td
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Seuraavia muutoksia joudut tekemään!
-Poljinasetelma 1.9:stä!
-Rintapellin muokkaus 1.9:sin jarrutehostimelle sopivaks!
-Laatikon kiinnikkeet!
-Vaihteensiirtäjät! (saattaa olla vaijerivälitteiset 1.9:n laatikossa!)
-Nopeusmittarin muutokset! (1.9:ssä toimii luultavasti sähköllä tuo mittari!)
Jotain varmasti unohtu, mut jatkakoon muut tästä! :)
-Poljinasetelma 1.9:stä!
-Rintapellin muokkaus 1.9:sin jarrutehostimelle sopivaks!
-Laatikon kiinnikkeet!
-Vaihteensiirtäjät! (saattaa olla vaijerivälitteiset 1.9:n laatikossa!)
-Nopeusmittarin muutokset! (1.9:ssä toimii luultavasti sähköllä tuo mittari!)
Jotain varmasti unohtu, mut jatkakoon muut tästä! :)
Täältä löytyy tuollainen caddy. Muutoskatsastettu sillä perusteella, että kaikissa cädeissä samat jarrut, eli niihin ei tarvinnut koskea.
Laatikon kiinnikettä ei joudu soveltamaan, jos vain viitsii etsiä jostain oikeanlaisen..
Jos sitä laatikkoa edes on pakko vaihtaa?
Vaidevivustoa joutui hieman säätämään. Sähköisen nop.anturin tilalle sopii vaijeri.
Laatikon kiinnikettä ei joudu soveltamaan, jos vain viitsii etsiä jostain oikeanlaisen..
Jos sitä laatikkoa edes on pakko vaihtaa?
Vaidevivustoa joutui hieman säätämään. Sähköisen nop.anturin tilalle sopii vaijeri.
Mistä autosta tekniikka on?
Passateissa on käytetty 02A laatikkoa joka ei ihan pikkuvaivalla sovi. On mm vaijerikepillä ja nestekytkimellä. Golffeissa ja Ventoissa on sitten vanhempaa 020 laatikkoa joka menee ykköskoppasen 5v korvakoilla suoraan paikalleen. Uusi korvakko maksoi muutama vuosi sitten marmoritiskillä vähän reilu 50e.
Passateissa on käytetty 02A laatikkoa joka ei ihan pikkuvaivalla sovi. On mm vaijerikepillä ja nestekytkimellä. Golffeissa ja Ventoissa on sitten vanhempaa 020 laatikkoa joka menee ykköskoppasen 5v korvakoilla suoraan paikalleen. Uusi korvakko maksoi muutama vuosi sitten marmoritiskillä vähän reilu 50e.
se on jonkin vuosimallin passatista poissa toi kone( oiskohan 93-95 B4).
nestekytkinhän ei tuota mitään ongelmia kun tonhan pystyy vaihtaan ihan mekaaniseksi parilla pultilla.
ja toi nopeusmittari on mekaaninen, tosin sähköinenkin anturi ja mittaristo löytyis, ois ihan mukava tietää et onko se anturi ihan bolt on- tavaraa näissä laatikoissa.
vaijerilaatikko on joo ja mietin josko sen vaihtais tohon et ei taida mennä suoriltaan paikalleen, siis se vaijerihässäkän pohjalevy....?
tohonko joutuu vaihtaan jarrutehostajan?
nestekytkinhän ei tuota mitään ongelmia kun tonhan pystyy vaihtaan ihan mekaaniseksi parilla pultilla.
ja toi nopeusmittari on mekaaninen, tosin sähköinenkin anturi ja mittaristo löytyis, ois ihan mukava tietää et onko se anturi ihan bolt on- tavaraa näissä laatikoissa.
vaijerilaatikko on joo ja mietin josko sen vaihtais tohon et ei taida mennä suoriltaan paikalleen, siis se vaijerihässäkän pohjalevy....?
tohonko joutuu vaihtaan jarrutehostajan?
Noita 02A-kiinnikkeitä saa tietyistä jenkkinettishopeista tilattua valmiina. Jos ei osaa, ei viitsi tai ei jaksa taistella inssin kanssa että ovat tarpeeksi tukevat. Eivät ole kyllä ilmasia, mutta eivät kauhean pahan hintasia.
En nyt pysty linkkejä antamaan, mutta vwvortexilta kun mk1 golfin foorumilta hakee 02a:ta niin eiköhän löydy.
En nyt pysty linkkejä antamaan, mutta vwvortexilta kun mk1 golfin foorumilta hakee 02a:ta niin eiköhän löydy.
MJF : "Golffeissa ja Ventoissa on sitten vanhempaa 020 laatikkoa joka menee ykköskoppasen 5v korvakoilla suoraan paikalleen. Uusi korvakko maksoi muutama vuosi sitten marmoritiskillä vähän reilu 50e."
Minkämoisesta raudasta tuossa on kyse ?
Saisko tuolla samalla raudalla ykköskoppagolfiin liimattua kakkiksen 4S-laatikon kiinni ?
Minkämoisesta raudasta tuossa on kyse ?
Saisko tuolla samalla raudalla ykköskoppagolfiin liimattua kakkiksen 4S-laatikon kiinni ?
Se on se kuskinpuoleisin korvakko mikä tulee akun tienoille koriin kiinni. Nelivaihteisessa se pultataan neljällä M8 pultilla ylhäältä päin laatikkoon kiinni ja viisvaihteisessa kahdella M10 läpipultilla sivusta päin. Pitäs onnistua ainakin tuon korvakon osalta. Tuo reilu 50e sisälsi itse raudan ja uuden kumityyny siihen. Osaavat tiskin takana etsiä oikean kun tahtoo vaikka 5-vaihteisen ykkös-Golffin korvakon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa