Pitäis käydä koneistamolla teräskankien kans ja niihin teettää uusi alasilmä. Eli mitkä laakeriliuskan paikat sinne kannattaa teettää? Sopiiko kaikkien TD ja TDi mallien kk-liuskat keskenään?
Kyselin käyttöautolta niin 1,6TD ja 1,9 vapari samalla numerolla ja hinta oli noin 4,40/kanki. Mutta AAZ oli eri numerolla. TDi 150 hv:n ylempi liuska oli 27 euroa kappale ja alempi noin 3 euroa. Onko suuria eroja materiaalis? Tulee kovaan käyttöön..
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
- Tuomo
TD ja TDi kiertokangen laakerit
Valvoja: ffp jäsenet
Äkkiä motonettia selaamalla löytyi vähän tietoa:
1,6D/TD 9.81--. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-3055
1,9D/TD/TDi (leveys 19mm). . . . . . . . . . . . . 25-3055
1,9TDi (leveys 20mm). . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-3186
Perhealbumista löytyy sitten seuraavaa:
AAZ, 1Z ja AHU sama laakeri, ylä- ja alapuoli sama. AFN omansa, ylä ja alapuoli eri numerolla. 1Z, Ahu ja AFN sama kiertokanki, eli lienevät ainakin vaihtokelpoisia.
1,6D/TD 9.81--. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-3055
1,9D/TD/TDi (leveys 19mm). . . . . . . . . . . . . 25-3055
1,9TDi (leveys 20mm). . . . . . . . . . . . . . . . . . 25-3186
Perhealbumista löytyy sitten seuraavaa:
AAZ, 1Z ja AHU sama laakeri, ylä- ja alapuoli sama. AFN omansa, ylä ja alapuoli eri numerolla. 1Z, Ahu ja AFN sama kiertokanki, eli lienevät ainakin vaihtokelpoisia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa