1.Kuinka paljon on ostettaessa liikaa. Haussa Talven aikana TDi koneinen vag. Paljon näkyy myynnissä esim. A4:sia joiden kilometrit huitelevat pitkälle päälle 300tkm.
2. Halvemmalla tietenkin saisi venton/golfin eko-TD:n. Paljonko maksaa noin summilla suuttimet,väläri ja muut tarvikkeet että vakio TDi:t ei enää jätä?
TDi:n "kilometriraja" + ekTD:n piristys?
Valvoja: ffp jäsenet
1: Riippuu paljolti siitä kuinka paljon on taitoa/mielenkiintoa rassata enemmälti ajettua autoa. Jos haluaa päässä vähällä niin ostaa uuden, satkun ajetussakin on jo korjaamista. Ei kait 300 tkm ajettu ole vielä loppu, niissä vain on eksoottisempia vikoja kuin vähemmän ajetuissa :-) Vaihteistoissa suosisin manuaalia, ei järkiperusteita. Jokin vain enemmälti ajetussa matic:ssa jänskättäis. Jos A4:a olet kattomassa, vertaa kuiten ihan piruuttas saman verran ajettuihin passatteihin. Saat auton halvemmalla ja ompi vielä tilavampikin. Tarjontaa 300+ tkm kilsoissa tuntuu olevan ihan mukavasti.
Minäkin luulin että peruskone kestää ajaa miljoonan. Vaan niinpä vaan on nokka pask*na tuosta 348tkm ajetustani.
Vaihdettu ainakin laturi ja laturin kiilapyörä sekä Tiptronic vaihteisto uuteen tuliterään.
Nyt siis nokka-akseli vaihtoon. Laakkonen tarjosi korjauksena uutta kantta. Vaihtotöineen 3200 euroa.
Vaihdettu ainakin laturi ja laturin kiilapyörä sekä Tiptronic vaihteisto uuteen tuliterään.
Nyt siis nokka-akseli vaihtoon. Laakkonen tarjosi korjauksena uutta kantta. Vaihtotöineen 3200 euroa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa