Airbag golffin hyllyn tilalle hanskalokero
Valvoja: ffp jäsenet
Airbag golffin hyllyn tilalle hanskalokero
Minulla on kolmoiskoppanen golffi jossa on airbag myös matkustajan puolella.
Eli siinä on hansikaslokeron puolesta pieni "hylly" jolla ei tee mitään koska siinä ei pysy mikään. Luin muualta että tämän tilalle pystyi ostamaan oman hansikaslokeron
Onko kenelläkään tietoa mistä tällaisen voisi löytää?
Eli siinä on hansikaslokeron puolesta pieni "hylly" jolla ei tee mitään koska siinä ei pysy mikään. Luin muualta että tämän tilalle pystyi ostamaan oman hansikaslokeron
Onko kenelläkään tietoa mistä tällaisen voisi löytää?
Rouvan edellisessä perusmallin cl golfissa tuollainen lokero oli. Itselläni on comfort- tjsp varustepaketti, jonka mukana on myös kartturin airbag. Jos matkustajia kuljettaa, pitäisin kyllä airbagin paikoillaan.
Itse olen etsinyt/suunnitellut siihen pientä hyllyhtapaista. Isoa reunaa ei tarvitsisi, jos hyllyn pinnassa on sellainen röpelöpintainen kumimatto.
Itse olen etsinyt/suunnitellut siihen pientä hyllyhtapaista. Isoa reunaa ei tarvitsisi, jos hyllyn pinnassa on sellainen röpelöpintainen kumimatto.
^ Ei siihen hyllyn tilalle tarvitse mitään suunnitella, eikä sitä bägiä tarvitse poistaa, ostaa jostain purkaamosta tms. vaan hanskiksen siihen bägin alle..
Vaikka tuollaisen:
Itse hommasin omaani tuon kirotun hyllyn tilalle vastaavanlaisen, mutta mustan tuolta, soittamalla selviää parhaiten.. Itellä kustansi 30e ja nouto paikanpäältä..
Vaikka tuollaisen:

Itse hommasin omaani tuon kirotun hyllyn tilalle vastaavanlaisen, mutta mustan tuolta, soittamalla selviää parhaiten.. Itellä kustansi 30e ja nouto paikanpäältä..
Viimeksi muokannut Salmi, 8.8.2006 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käsitin, että tuo hylly tarkoittaa siinä airbagin päällä olevaa tilaa, josta fiksusti olisi tehtaalla voinut muotoilla toimivankin hyllyn. Aika omituista, että kaikissa ei olekaan hanskalokeroa.
Suosittelen sellaisen hankkimista, vaikka se onkin hieman hankala käyttää siellä alhaalla, se on aika tilava/korkea. Mahtuu esim. CD -levyjä aika pläjäys.
Suosittelen sellaisen hankkimista, vaikka se onkin hieman hankala käyttää siellä alhaalla, se on aika tilava/korkea. Mahtuu esim. CD -levyjä aika pläjäys.
Eli tällaisesta oli kyse:
Tuo on VW golf gti -94 autosta.
Kuten näkyy tuolla hyllyllä ei tee paljon mitään, vähän jyrkempi mutka ja sieltä lentää heti kaikki mitä siellä pitää. Tuo hylly on yksi itseinen muovin pala joten luulisin että sille löytyisi jostakin lokero tilalle. Mutta sopiikohan siihen mistä tahansa kolmoiskoppaisesta arbagillisesta mustasta golffista se lokero ?

Tuo on VW golf gti -94 autosta.
Kuten näkyy tuolla hyllyllä ei tee paljon mitään, vähän jyrkempi mutka ja sieltä lentää heti kaikki mitä siellä pitää. Tuo hylly on yksi itseinen muovin pala joten luulisin että sille löytyisi jostakin lokero tilalle. Mutta sopiikohan siihen mistä tahansa kolmoiskoppaisesta arbagillisesta mustasta golffista se lokero ?
Mahtavaa. Juuri näitä tietoja etsin, 30€ ei ole iso hinta olin luullut sen olevan paljon suurempi.
Pitääpä soittaa sinne benecarssiin.
Löytyyköhän niiltä niitä jo varastosta ja oikeanvärisiä vai onkohan tuo jokin tilaustuote?
Niin ja tuleehan siinä oma avain mukaan sille lukolle?
Benecarssilla osat käytettyjä,,,, eipä taida tulla avainta
Ei aloiteta uutta, kun löytyi vanha asiaa käsittelevä teksti eli jatketaan tähän: Onnistuuko tuollaisen bagin alle tulevan hansikaslokeron laitto Cabrioon, kun käsittääkseni siellä olisi avon rakenteesta johtuen (?) jotain vahvikepalkkia tms. edessä? Onko kukaan kurkistellut sinne ja mahdollisesti kokeillut ilmastoidun version hansikaslokeroa tuohon lokeron paikalle?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”