MIkä tehoboxi käy 1.9 TDI AGR?
Valvoja: ffp jäsenet
MIkä tehoboxi käy 1.9 TDI AGR?
Tekisi mieli saada lisää tehoa 66kw AGR koneella olevaan golffiin. Erillinen tehoboxi kiinnostaisi, mutta en tiedä mikä boxi tähän käy. Käykö esim. http://www.muleit-elektronik.de/pd-2119533641.htm?categoryId=13 ?
Toppari: Nuo halpaboksit ovat perjaatteessa evry liittimillä (ehkä säädettävällä vastuksella) eivätkä näinollen aina toimi kuten pitäisi (moottori menee vikatilaan tms)
PSI-motorsportin _digitaalinen_ boksi kiinni vaan :) hintaa tosin on karvan alle 500e.
Perjaatteessa vaihtoehdot on evry (jos osaa) psi:n boksi tai suora lastutus
psi:tä saat mm mun kautta.
PSI-motorsportin _digitaalinen_ boksi kiinni vaan :) hintaa tosin on karvan alle 500e.
Perjaatteessa vaihtoehdot on evry (jos osaa) psi:n boksi tai suora lastutus
psi:tä saat mm mun kautta.
Spy_Duck kirjoitti:Kyllähän nyt joku näppärä rakentaa siihen omaan evryynsä sellasen veto hidasteisen releen. joka ottaa "starttaus" virtansa jostain niistä johdoista siinä. ei tuu vika koodeja eikä tarvii räpätä kytkimellä.
12V-vetohidas voi olla vähän kiven alla ja jos onnistut löytämään, alkaa se maksamaan pohjineen kaikkineen pirusti enemmän kuin katkaisija. Onhan se toki käytössä varmasti mukava..
Mulla on P764 suuttimet & hybridiahdin ja kyllä boxi silti vaikuttaa reilusti. Ei ala edes kytkin luistaan ilman boxia. 60-120km/h tippui melkei 2 sek kun boxia vähän "kiristi".
Tänään joutuu tosin vaihtaan vakioföönin tilalle kun alkoi lounastamaan jo kovasti öljyä. FIN turbosta sanottiin että siihen tulikin erikoisen pienet välykset ja tsekkaavat sen uudelleen.
Tänään joutuu tosin vaihtaan vakioföönin tilalle kun alkoi lounastamaan jo kovasti öljyä. FIN turbosta sanottiin että siihen tulikin erikoisen pienet välykset ja tsekkaavat sen uudelleen.
Mitä mieltä noista boxeista?
www.dieseltuning.fi
Ainakin tuo hinta (239e) on hitusen edukkaampi kuin mihin olen muualla törmännyt..
Silti on kyllä siinä rajoilla viittiikö laittaa boxia kun on noita kilometrejä koneeseen jo jonkun verran tullut (305tkm). Ja lisää tulee joka viikko..:)
www.dieseltuning.fi
Ainakin tuo hinta (239e) on hitusen edukkaampi kuin mihin olen muualla törmännyt..
Silti on kyllä siinä rajoilla viittiikö laittaa boxia kun on noita kilometrejä koneeseen jo jonkun verran tullut (305tkm). Ja lisää tulee joka viikko..:)
KCR:n boksi
Osta multa tuollanen kcr:n boksi niin saat 115hp ja 275 Newtonia.
Plug and play n. 2min. ja tehot tallella .)
Mullon itellä tämä -97 1.9TDi 90hv AHU
Plug and play n. 2min. ja tehot tallella .)
Mullon itellä tämä -97 1.9TDi 90hv AHU
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”