Elikkäs AJM koneella varustettu -00 varijantti kolopallo 4motion jaadajaada, oireilee ajaessa siten ku kiihyttää tai ajaa muuten vaan tasasesti esim vak.nopeussäätimellä ja kun kone joutuu rasitukselle ja laittaa lisää löylyä nii ensin ahtaa kauheesti mittarin mukaan käyny jopa 1.8bar ja sit käyttää 0.5-0.8bar tuntumassa jolloin tuntuu ihan selvä hyytyminen mut sit lähtee taas ja nostaa siihen 1.1-1.2 väliin ja kulkee niillä ahoilla vaikka kiinaan jos pitää petaalin pohjassa. Just tänään vaihoin n75 venan<- täl uudella toimaa vähä paremmin ja ilmamäärämittari on kans vaihettu jokunen aika sitte. Noin silmin ja käsin katsottuna letkut ehjät. VAG-COM:lla myös katsottu ja ei vikakoodeja, Logissa näky myös roima ahtojen tippuminen kesken leikin mut sit taas nousi. Siispä missä vika voes olla, perjantaista alkaen lähtee kansipahvin ennenaikainen vaihto käyntiin kiitos tän foorumin kauhutarinoitten :D joten ois hyvä saaha jotain vinkkejä vianetsintään kun kansi nousee turponeen pois jokatapauksessa.
ps: on etitty söörtsillä useampi päivä vastauksia, vuan ei oo vielä osunu silmään
Ainiin ja autollla ajettu ~158tkm
-00 AJM Golf Ahtojen ryntäys ja niiaus?
Valvoja: ffp jäsenet
-00 AJM Golf Ahtojen ryntäys ja niiaus?
Viimeksi muokannut Jepa, 7.8.2006 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fin-Turbo, kiitos mut jos ei täl kertaa vielä, aattelin antaa tekohengitystä putsauksen muodossa tolle turbolle.
Mites ton N75 venttiilin kans pitäskössen nakuttaa toimiakseen vai nöy, nimittäin vanha ei nakuttanu ja ei myöskään tuo uus vaikka pakasta vedetty venttiili. Sama on kaverin golffissa uutena oli vähä aikaa naksunu mut sit herenny?
Ja oiskohan jollain ylimääräsenä pierburgin maffia myytäväks asti, meinaan et voi johtua siitäkin toi ongelma. onhan tolla maffilla ajettu jopa 70000km.
Mites ton N75 venttiilin kans pitäskössen nakuttaa toimiakseen vai nöy, nimittäin vanha ei nakuttanu ja ei myöskään tuo uus vaikka pakasta vedetty venttiili. Sama on kaverin golffissa uutena oli vähä aikaa naksunu mut sit herenny?
Ja oiskohan jollain ylimääräsenä pierburgin maffia myytäväks asti, meinaan et voi johtua siitäkin toi ongelma. onhan tolla maffilla ajettu jopa 70000km.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa