Tapahtui nyt aamulla töihin ajaessa, joten vikakoodit on lukematta, seuraavaa:
Ensin veti ihan normaalisti kiihdytyksessä 0.9 ahdolla, sitten paineet alkoivat seilaamaan ja nyt ei ahdista enää 0.5 enempää. Tämä tapahtui ilman evryä. Evryn kanssakaan ei ahda enempää, mustaa vaan tulee reilusti.
Olen aiemmin huomannu ahtopainemittarista, että ahdot vaeltavat 0.1-0.15 välillä täyskiihdytyksessä (evryllä että ilman), mutta tuommoista se ei ole aiemmin tehnyt.
Laittakaas arvailuja, katson ruokiksella vikakoodit. Marmoritiskillä olen myöhemmin iltapäivällä muutoinkin vierailemassa, joten tietää ottaa tarvittavaa mukaan.
Niin ja pikaisella silmäyksellä ei ainakaan ahtoputkissa näkynyt mitään, eikä kone pidä ylimääräisiä ääniä, paras veto vain puuttuu. Ja kone oli jo normilämpötilassa, kun tämä tapahtui, jos sillä on merkitystä.
N75, ahtovuoto vai jotain muuta?
Valvoja: ffp jäsenet
Vikakoodeja ei ollu. Heitin sitten pienen lenkin ja samalla tein pienen login.
http://www.4shared.com/file/2839718/780336cf/ahtopainepelleily.html
antaa yhden kerrallaan ladata taulukon
Ekassa vedossa ahtaa hienosti (merkattu keltaisella) ja toisessa lyö taas säästöliekin päälle (punaisella). Eikä vikakoodeja.
edittiä: itse asiassa romahdus näyttäisi tapahtuvan aikamerkin 21.87 (taulukon puolivälissä) jälkeen. Viittaako tuo nyt jumittavaan hukkaporttiin??
e2: korjasin excel taulukkoa hitusen
http://www.4shared.com/file/2839718/780336cf/ahtopainepelleily.html
antaa yhden kerrallaan ladata taulukon
Ekassa vedossa ahtaa hienosti (merkattu keltaisella) ja toisessa lyö taas säästöliekin päälle (punaisella). Eikä vikakoodeja.
edittiä: itse asiassa romahdus näyttäisi tapahtuvan aikamerkin 21.87 (taulukon puolivälissä) jälkeen. Viittaako tuo nyt jumittavaan hukkaporttiin??
e2: korjasin excel taulukkoa hitusen
Viimeksi muokannut kilpijoki, 2.8.2006 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ei vika toistunut. Kokeilin muutaman vedon MAF irroitettuna ja jälleen kytkettynä. Tuossa logi:http://www.4shared.com/file/2842697/44869070/ahtopainepelleily2.html
Kertokaa nyt viisaammat, pystyykö tuosta päättelemään onko MAF kypsä?
Kertokaa nyt viisaammat, pystyykö tuosta päättelemään onko MAF kypsä?
Jatkeeksi tähän topicciin
Nyt on vikakoodit luettu ja se anto Maffin ja N75 venttiiliin vikakoodit ja huolto ukko sanoi et 90% ne on mennykkin rikki. Eli eikun uutta osaa tilaamaan.
Kannattaako laittaa jokin toinen malli tuon N75 tilalle? N75J tms.
Ja onko S3 ilmamäärämittari 3"? Jos ois semmosen laittanut suoraan? tietenkin softapäivityksen vaatis se.
Nyt on vikakoodit luettu ja se anto Maffin ja N75 venttiiliin vikakoodit ja huolto ukko sanoi et 90% ne on mennykkin rikki. Eli eikun uutta osaa tilaamaan.
Kannattaako laittaa jokin toinen malli tuon N75 tilalle? N75J tms.
Ja onko S3 ilmamäärämittari 3"? Jos ois semmosen laittanut suoraan? tietenkin softapäivityksen vaatis se.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”