tallipaikka lahdesta??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
tallipaikka lahdesta??
Olen muuttamassa lahten syyskuun alussa ja olisi tarvis jonkinlaiselle paikalle missä projektia voisi viedä eteenpäin.
Miko
040-9119584
[email protected]
priva
Miko
040-9119584
[email protected]
priva
Itsekkin saattaisin olla kiinnostunut.
Enimmäkseen siksi, että itsellään tuota intoa olisi, mutta ei taitoa niin saattaisi saada apua/vinkkejä muilta tallilaisilta :P
Olin ajelulla tuolla kytölän suunnilla niin siellä oli joku halli vailla vuokraajaa. Oli kyl aika iso halli et vuokrakin saattaa olla sen mukainen.
Enimmäkseen siksi, että itsellään tuota intoa olisi, mutta ei taitoa niin saattaisi saada apua/vinkkejä muilta tallilaisilta :P
Olin ajelulla tuolla kytölän suunnilla niin siellä oli joku halli vailla vuokraajaa. Oli kyl aika iso halli et vuokrakin saattaa olla sen mukainen.
-
- -
http://kartta.lahti.fi/cgi-bin/GifMap.dll?Theme=Opaskartta&West=26483986.2&South=6766608.2&East=26485336.3&North=6767808.3&Height=400&Width=450&Command=DisplayLink&Language=fin&Info=6767223.2,26484625.2,halli&Loff=Py%F6r%E4tiet&Loff=paikallisliikenne&Loff=InternetWlan_tukiasemaverkko&Loff=Mastonet%20kuuluvuuskartta&Loff=InternetOrtokuva_05&Page
Muistaakseni noilla kohin se halli oli
Muistaakseni noilla kohin se halli oli
-
- -
toi 30 neliöö/auto on kyl luksusta:) Mulle riittää et ovet auki mahtuu auton ympäri kulkemaan. En tällä hetkellä tarvi ku paikan missä päivittäisessä käytössä olevaa kotteroa pääsee rakenteleen:) Varmaan pari sataa olis maksimi mitä voisin kuussa maksaa hyvästä hallista mistä löytyis monttu/ nosturi.
http://www.jppsoft.info/pls/lsyk/!TOIMITILA.jpp_rp_office_browse.parms
Tuolta voisi löytyä halleja/talleja lahdesta tai lähikunnista.
edit. Miten hitossa toi linkki oikein toimii...
Tuolta voisi löytyä halleja/talleja lahdesta tai lähikunnista.
edit. Miten hitossa toi linkki oikein toimii...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”