Hyvältä näyttää, keittiön väritys on hieno, enpä olisi itse uskaltanut valita sinistä laattaa. Sopii hyvin ruskean kanssa.
Ihme työmaa muuten, siisti ja ei yhtään tyhjää kaljapulloa...
Corrado Up-Grade (Puskin valmis viimein)
Valvoja: ffp jäsenet
Jos nyt tarkkoja ollaan, niin nuo keittiölaatat ovat harmaan eri sävyjä saumattuna siniharmaalla laastilla. Tympeätä saumattavaa tuollaiset pienet laatat. Älytön työ!
Tuolla työmaalla ei paljoa alkoholia nautiskella. Siellä kun en vielä asu ja pitää aina autolla tulla kotiin. Tosin kaljaspäissäni tuskin tekisin edes noin siistiä jälkeäkään :)
Tuolla työmaalla ei paljoa alkoholia nautiskella. Siellä kun en vielä asu ja pitää aina autolla tulla kotiin. Tosin kaljaspäissäni tuskin tekisin edes noin siistiä jälkeäkään :)
Juu, ei ollut meidänkään mielestä huono valinta tuo siniharmaa laasti. Harmaa olisi varmasti ollut tylsempi.
Vinkkinä tapetointiin, ei kannata ostaa kohdistettavaa tapettia, jos seinissä ja katossa on heittoa enemmän kuin muutama milli. Esim 50 mm heittoa korkeudessa vaikeuttaa hommaa kummasti ja tapettiakin menee hukkaan, jos ei halua porrastaa kuviota! Onnistuu toki, mutta vaikeuttaa etenkin kun en ole koskaan ennen tapetoinut muuta kuin kaksi huonetta päällemaalattavalla tapetilla. Hieman eri asia tämä, ei voi maalilla peittää virheitä, jos sellaisia syntyy! Tähän asuntoon tulee yläosaa kohdistettavaa ja alaosa tavallista, boordi väliin. Kuvia, later!
Vinkkinä tapetointiin, ei kannata ostaa kohdistettavaa tapettia, jos seinissä ja katossa on heittoa enemmän kuin muutama milli. Esim 50 mm heittoa korkeudessa vaikeuttaa hommaa kummasti ja tapettiakin menee hukkaan, jos ei halua porrastaa kuviota! Onnistuu toki, mutta vaikeuttaa etenkin kun en ole koskaan ennen tapetoinut muuta kuin kaksi huonetta päällemaalattavalla tapetilla. Hieman eri asia tämä, ei voi maalilla peittää virheitä, jos sellaisia syntyy! Tähän asuntoon tulee yläosaa kohdistettavaa ja alaosa tavallista, boordi väliin. Kuvia, later!
Kuva tapeteista:
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/T ... %20020.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/T ... %20022.jpg
Maalasin viime syksynä Corollan etulokasuojan. Nyt vasta muistin ottaa kuvia lopputuloksesta. Muuten auto on tehtaa värissä.
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20002.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20005.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20008.jpg
Olen melko tyytyväinen pinnanlaatuun. Uusi kompura teki kummia lopputuloksen kannalta kun painetta/tuottoa oli riittävästi! Ei kauheasti häpeä pinta tehtaan maalaukseen.
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/T ... %20020.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/T ... %20022.jpg
Maalasin viime syksynä Corollan etulokasuojan. Nyt vasta muistin ottaa kuvia lopputuloksesta. Muuten auto on tehtaa värissä.
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20002.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20005.jpg
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/Corolla%20008.jpg
Olen melko tyytyväinen pinnanlaatuun. Uusi kompura teki kummia lopputuloksen kannalta kun painetta/tuottoa oli riittävästi! Ei kauheasti häpeä pinta tehtaan maalaukseen.
Viimeksi muokannut Levis, 2.11.2007 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taas hieman autoa laiteltu. Kuvia ei ikävä kyllä saa, kun ei ole muuton takia nettiä kotona, vielä.
Autoon asennettu kirkaspunaiset takavalot. Ihmetystä aiheutti se, että miksi ne kulma osat eivät sopineet alkuperäisen taustalevyn kanssa yhteen vaan piti abikoilla viritellä? Keskimmäiset kyllä sopivat.
Itse pidin kyllä noista täyspunaisista omavärjätyistä enemmän. Hieman lelunnäköiset nuo.
ABS anturin vaihdoin eteen. Ei ollut mitään sauma saada vanhaa ehjänä pois. Anturi oli ehjä ja toimiva ennen irroitusta. Itse piuha oli poikki jostai kohdin. Lekalla sai hakata vanhan irti, ensin lähti sisuskalut ja ja tovin taisteltua sain alumiinisen kuorenkin irto. Oli melkoisen tiukkaan purrut se alumiini siihen napaan. En usko että kukaan voi saada sitä ehjänä irti. Anturin sa irti kun levyn poisti, reikälevyä ei tarvinut poistaa. Tosin sen poisto olisi helpottanut hommaa.
Lisäksi vaihdoin kääntölaarerit, ATE:n palat ja atomilevyt.
Olin vahtamassa myös vasenta raidetankoa, mutta suojakumia aukoessa huomasin sen olevan aivan täynnä tehostimen nestettä. Jätin tangon vaihtamatta. Nyt edessä onkin ohjausvaihde remontti. Dopilta tilattu toinen jonka huollan etukäteen. Samalla sitten puslia uusitaan. Ei kiinnostaisi kyllä hirveästi, varmaan aika työlästä hubaa.
Autoon asennettu kirkaspunaiset takavalot. Ihmetystä aiheutti se, että miksi ne kulma osat eivät sopineet alkuperäisen taustalevyn kanssa yhteen vaan piti abikoilla viritellä? Keskimmäiset kyllä sopivat.
Itse pidin kyllä noista täyspunaisista omavärjätyistä enemmän. Hieman lelunnäköiset nuo.
ABS anturin vaihdoin eteen. Ei ollut mitään sauma saada vanhaa ehjänä pois. Anturi oli ehjä ja toimiva ennen irroitusta. Itse piuha oli poikki jostai kohdin. Lekalla sai hakata vanhan irti, ensin lähti sisuskalut ja ja tovin taisteltua sain alumiinisen kuorenkin irto. Oli melkoisen tiukkaan purrut se alumiini siihen napaan. En usko että kukaan voi saada sitä ehjänä irti. Anturin sa irti kun levyn poisti, reikälevyä ei tarvinut poistaa. Tosin sen poisto olisi helpottanut hommaa.
Lisäksi vaihdoin kääntölaarerit, ATE:n palat ja atomilevyt.
Olin vahtamassa myös vasenta raidetankoa, mutta suojakumia aukoessa huomasin sen olevan aivan täynnä tehostimen nestettä. Jätin tangon vaihtamatta. Nyt edessä onkin ohjausvaihde remontti. Dopilta tilattu toinen jonka huollan etukäteen. Samalla sitten puslia uusitaan. Ei kiinnostaisi kyllä hirveästi, varmaan aika työlästä hubaa.

http://koti.phnet.fi/levis/corrado/Inpr ... %20003.jpg
Kuva uusista valoista ja rosterisesta takapaneelista, mallia t-s-i. En tosin ole vielä päättänyt jääkö tuo paneeli noin, vai tuleeko siitä korinvärinen lopulta. Ehkä turhan kiiltävä yksistään. Kilpi siirtyy, ehkä joskus kun jaksaa, tuonne puskuriin.
Se varmaan muuttuu korinväriin kunhan joskus tuon puskimen saisin valmiiksi... Samalla sen sumutan ja maskin myös.
Laitoimpa konttiin myös solenoidin. Kätevää siinä on se, että..? Täytyy olla valot ja virrat päälle, koska kytkin sen takalasinpesijän tilalle...
Onko ideaa miten virta hoituisi tuonne kontin kanteen näppärästi? Sinne ei taida ilman avaimen kääntöä tulla virtaskaa mihinkään. Takalasin pyyhkijää en ikinä käytä, niin voisin käyttää sen virrat solenoidiin. Mitkä navat kontista, kolme niitä näyttää olevan. Yksi en onnistunut mittaamaan mihin tulee virta viikseä painaessa.
Laitoimpa konttiin myös solenoidin. Kätevää siinä on se, että..? Täytyy olla valot ja virrat päälle, koska kytkin sen takalasinpesijän tilalle...
Onko ideaa miten virta hoituisi tuonne kontin kanteen näppärästi? Sinne ei taida ilman avaimen kääntöä tulla virtaskaa mihinkään. Takalasin pyyhkijää en ikinä käytä, niin voisin käyttää sen virrat solenoidiin. Mitkä navat kontista, kolme niitä näyttää olevan. Yksi en onnistunut mittaamaan mihin tulee virta viikseä painaessa.
Viimeksi muokannut Levis, 10.7.2009 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostinpa ja asensin viimein vaimentajan autooni. Simonssin rosterinen 625 mm pitkä, hintaa oli 95€.
Äänet hiljenivät ja nyt hyttiin kuuluukin lähinnä imuäänet. Eli 2,5" tuuman putkisto, tuo Simons ja Remuksen 2,25" sisäänmenolla oleva takapönttö. Olen tyytyväinen ääniin nyt ajonaikana. Joutokäynnillä vielä hieman äänekäs kylläkin, mutta ei haittaa!

Äänet hiljenivät ja nyt hyttiin kuuluukin lähinnä imuäänet. Eli 2,5" tuuman putkisto, tuo Simons ja Remuksen 2,25" sisäänmenolla oleva takapönttö. Olen tyytyväinen ääniin nyt ajonaikana. Joutokäynnillä vielä hieman äänekäs kylläkin, mutta ei haittaa!
Sainpahan viimeinkin etupuskimen siloituksen ja uusien vilkkujen/huomiovalojen asennuksen valmiiksi.
Maavara meni aika olemattomaksi tuolla Riegerin lipalla, saas nähdä voinko sitä edes ajossa sitten joskus käyttää.
Pitäs vaan puskimesta joskus parit valumat poistaa, mutta en nyt lähiaikoina viitsi, kun auto jatkaa seisontaa.
Kuva: http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=1472
(Taitavat kohta kadota kaikki laittamani kuvat tältä foorumilta, kun operaattori vaihtuu. Siksi tuokin kuva kävijöiden osastolla.)
Maavara meni aika olemattomaksi tuolla Riegerin lipalla, saas nähdä voinko sitä edes ajossa sitten joskus käyttää.
Pitäs vaan puskimesta joskus parit valumat poistaa, mutta en nyt lähiaikoina viitsi, kun auto jatkaa seisontaa.
Kuva: http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=1472
(Taitavat kohta kadota kaikki laittamani kuvat tältä foorumilta, kun operaattori vaihtuu. Siksi tuokin kuva kävijöiden osastolla.)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa