Jos ei viitsi/ei ole aikaa/mahdollisuuksia lähteä viemään autoa pajalle softanvaihtoon niin..
Mikä on hyvä tehoboksi? Onko penkitettyjä tuloksia?
Ainakin KCR:n tehoboksi lupaa kovia tuloksia : [url]http://www.kcr.se/index_eng.html
Näköjään tuolta löytyy myös jälleenmyyjille jonkunnäköinen softatyökalu jolla pystyy boksin arvoja muuttamaan.
Muita bokseja mitä on osunut silmiin on PSI ja saksalaiset evryboksit. KCR ja PSI on vissiin varustettu hieman monipuolisimmalla elektroniikalla kuin pelkät evryboksit.
Hintahan noilla KCR ja PSI bokseilla lähentelee lastutusta mutta jos niillä saadaan sama teho ja kulutus kuin lastutuksella niin mikä niissä on niin paljon huonompaa?[/url]
Tehoboksien vertailua?
Valvoja: ffp jäsenet
Kurkkaas tuolta, siellä on jotai mun kokemuksia omasta boksista http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ight=vebox
Ukon AGR koneinen G4 on pelannu jatakuin moitteetta erillisellä tehoyksiköllä. Voiman lisäys oli huomattava. Hinta muistaakseni 600€ asennettuna.
Sen seurauksena iski lisätehon himo omallekin autolle (Passat AFN). Mitä noi suuttimet maksaa, noin? Ja mites ton puhaltimen kanssa, riittääkö vakio föönillä tuotto? Mites moottorin ohjaus, tarviiko kajota?
Tietysti on se perus Evry, joka maksaa muutaman euron ja varmaan pari työtuntia.
Sen seurauksena iski lisätehon himo omallekin autolle (Passat AFN). Mitä noi suuttimet maksaa, noin? Ja mites ton puhaltimen kanssa, riittääkö vakio föönillä tuotto? Mites moottorin ohjaus, tarviiko kajota?
Tietysti on se perus Evry, joka maksaa muutaman euron ja varmaan pari työtuntia.
T.Muukkonen Ähtävältä ainakin myy/maahantuo Stainbauerin boxeja. Ollut nyt ko. boxi kiinni puolisen vuotta ja kaikki on pelannut hienosti. Tehonlisäys oli persdynolla huomattava.
Penkkiin pitäisi auto viedä lähiaikoina kun olis vaan aikaa.
Ainahan näistä on j**susteltu, että boxi vai lastu jne. jokainen tekee tavallaan, molemmissa on ne omat +/-!
Penkkiin pitäisi auto viedä lähiaikoina kun olis vaan aikaa.
Ainahan näistä on j**susteltu, että boxi vai lastu jne. jokainen tekee tavallaan, molemmissa on ne omat +/-!
http://www.psnordic.dk/produkter/3/low- ... a-tdi.html
Tommosesta kellään kokemuksia/hajua?
Mua vähän epäilyttää.. Mitähän tommonen tekee? Samat kuin bleedaus ja EVRY? Vai onko noissa tehobokseissa jotaan muutakin elektroniikkaa tai jotain, jonka takia kannattaa laittaa mielummin boksi, kuin ruveta itse rakentaa kytkentää?
Mitä toi tekee esim ahdoille?
EDIT: Ainiin.. Luottamusta ei erityisemmin herätä toi "yleismaallisuus". Sopii niin 81kW, kuin 66kW koneisiin..
Tommosesta kellään kokemuksia/hajua?
Mua vähän epäilyttää.. Mitähän tommonen tekee? Samat kuin bleedaus ja EVRY? Vai onko noissa tehobokseissa jotaan muutakin elektroniikkaa tai jotain, jonka takia kannattaa laittaa mielummin boksi, kuin ruveta itse rakentaa kytkentää?
Mitä toi tekee esim ahdoille?
EDIT: Ainiin.. Luottamusta ei erityisemmin herätä toi "yleismaallisuus". Sopii niin 81kW, kuin 66kW koneisiin..
Mä joskus ajanut autoa jossa jokin nk. tehoboksi. (muistaakseni KCR) ja jäi mieleen sellanen, että teho tuli hirmu yhtäkkiä. Ainakin mulla 1z ympäristössä evryllä teho tulee kohtuullisen tasaisesti kaikilla kierroksilla.. eikä toiminnasta mitään pahaa sanottavaa. Mä en ainakaan tollasesta boksista montaa satasta maksaisi, 100-200e korkeintaan..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa