Ostin AVK:lta emännälle 97-mallin III golfin. Autosta on kuljettajan airbag lauennut ja etuvyöt jumissa.
Myyntiehdoissa mainitaan turvavarusteiden osalta "todistus maahantuojalta" eli tarkoittaako tämä, että myös osat joutuu ostamaan maahantuojalta vai voinko käyttää käytettyjä osia?
Joku on varmaan tehnyt kolarikorjauksia ja voi neuvoa miten kannattaa toimia. Myös vinkejä vaihtamaiseen otetaan vastaan.
Golf III airbag lauennut.Mitä vaihtoon?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Sain auton paperit vakuutusyhtiöltä... Itse kaavake oli laitettu mukaan. Ohjeistus kuului: "Turvalaitteet tarkastettava valmistajan ohjeiden mukaisesti, turvalaitteiden testaukseen tarkoitetulla laitteella"
Ja itse kaavakkeessa ennen korjaamonleimaa: " Turvajärjestelmät ovat elektronisesti testatuilta osiltaan mittaustuloksien perusteella valmistajan ohjearvojwn mukaisesti Kyllä/Ei.
Eli normi korjaamo pystyy kirjoittaamaan todistuksen jos sillä on oikeanlainern testeri?
Ja itse kaavakkeessa ennen korjaamonleimaa: " Turvajärjestelmät ovat elektronisesti testatuilta osiltaan mittaustuloksien perusteella valmistajan ohjearvojwn mukaisesti Kyllä/Ei.
Eli normi korjaamo pystyy kirjoittaamaan todistuksen jos sillä on oikeanlainern testeri?
-
- -
www.benecars.com
Tuolta kannattaa kysellä käytettyjä osia mitä sitten siihen tarviitkaan. siellä on meinaan paljon purettuja golffeja ja hinnat on ollu kohallaan kun oon ite tarvinnu.
Tuolta kannattaa kysellä käytettyjä osia mitä sitten siihen tarviitkaan. siellä on meinaan paljon purettuja golffeja ja hinnat on ollu kohallaan kun oon ite tarvinnu.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”