Boraan heebeleitä mistä??
Valvoja: ffp jäsenet
Boraan heebeleitä mistä??
Eli kuten otsikko kertoo olisi tarvis saada äijiltä ja miksei naisiltakin infoa, että mistä saisi boraan
-kokopunaset takavalot
-W8 Passatin sisävalo
-Projektzwo'n etusäleikkö
yritin kovin tuota searchia/nettiä käyttää mut eihän siitä mitää tullut :)
kiitokset etukäteen
-kokopunaset takavalot
-W8 Passatin sisävalo
-Projektzwo'n etusäleikkö
yritin kovin tuota searchia/nettiä käyttää mut eihän siitä mitää tullut :)
kiitokset etukäteen
slamit.net:istä kannattaa joo katsoa sisätilan hilppeitä. On myös TT poljinpinnat ja Beetlen lepuuttaja jotka meinasin itsellekin hommata.
Kokopunaiset syntyy tummennuslakalla helpoiten. Ei ole itselleni tullut ainakaan vastaan ns. laillisia kokopunaisia. DubliColorilla laitoin itse. Ostin samalla liuottinen että saa taas laillisiksi tarpeen vaatiessa.
PZwo.. Ebay.de?
Kokopunaiset syntyy tummennuslakalla helpoiten. Ei ole itselleni tullut ainakaan vastaan ns. laillisia kokopunaisia. DubliColorilla laitoin itse. Ostin samalla liuottinen että saa taas laillisiksi tarpeen vaatiessa.

PZwo.. Ebay.de?
Ei ole itselleni tullut ainakaan vastaan ns. laillisia kokopunaisia. DubliColorilla laitoin itse. Ostin samalla liuottinen että saa taas laillisiksi tarpeen vaatiessa
Noi sun lamput onkin aikas nätit, taidanpa metsästää jostain tuota ainetta itsekin.
Mahtaako jenkkivienti mallin lamppuja muuten saada ostettua volkkari liikkestä? tod.näk. niissäkin on hinta varmaan aika suolainen..
Mites muuten toi ebay.de? kun ei tuo berliinin kieli oikein taitu, että onko sieltä kuinka helppo saada tavara perille?
Kyllä nekin tekee itse. Lamput irti ja uuniin hetkeksi niin että linssin ja umpion liima pehmenee ja sitten kammetaan erilleen. Mulla riitti hiustenkuivaaja. Sitten vaan sprayta. Itse en mustannut kokonaan vaan tein "GLI" tyyliset: http://bora.pp.fi/glivalo.jpg
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”