S4 Phantom Black
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
alupeilit vois muuten olla siistit mutta tarkotuksena taiteilla pienempää peiliä kuskin puolelle joten saa pysyä mustana senkin takia.
kiillotettuna vanteet voi olla vähän liikaa koska pinta on niin pirun iso. ja sama niitten puhtaana pitämisen kanssa. otan päivällä kuvia niin näkyy paremmin mutta noi ei ole itseasiassa ihan mattapintaset. vedin autoglymin punasta vahaa niin muuttu mattahopeasta jopa hiukan peilaavaksi.
maskiksi laitan ehkä tavallisen kun toi ässän on tumman harmaa, ihan musta vois sopia mustaan autoon paremmin mutta katsotaan miten käy :)
kiillotettuna vanteet voi olla vähän liikaa koska pinta on niin pirun iso. ja sama niitten puhtaana pitämisen kanssa. otan päivällä kuvia niin näkyy paremmin mutta noi ei ole itseasiassa ihan mattapintaset. vedin autoglymin punasta vahaa niin muuttu mattahopeasta jopa hiukan peilaavaksi.
maskiksi laitan ehkä tavallisen kun toi ässän on tumman harmaa, ihan musta vois sopia mustaan autoon paremmin mutta katsotaan miten käy :)
Perhana, mä en oikeen tiedä että onko noi vanteet nyt sit hienot vai ei. Siis toihan on hemmetin tyylikäs ja noi vanteet sopii sittenkin tuohon. Mutta kun jotenkin toi ei näytä hyvältä noilla vaikka näyttääkin... Vaikka kuinka tuota kuvaa katson niin en saa selkeää mielipidettä siitä muodostettua :D Mutta ainakin se pistää silmään jollain tapaa.
vanteet + sisusta
Vanteet sopivat tuohon autoon ja väriin loistavasti, sopivasti pintaa,eikä pilattu millään bling bling kiillotuksella.
Sisusta: takaboksin verhoilu siistillä mallilla, se golfbägi tms. vois olla aikaa toimiva ratkaisu ajetellen auton "henkeä". Itse kabiiniin vois viritellä vastaavaa kuviota/värimaailmaa ja niitä pieniä hienouksia mitä golffissakin oli.
Duunaa sinne sisälle joku navi tai dvd-näyttö, kuosita se samanmoisen idean mukaan kun takaboksi tai mitä golffissa oli (kaislaa, puuta, burberryä tms.)
Kuka tahansa voi tehä autosta tuunatun kromivanteilla, spoikalla, kameleonttivärillä ja lasikuitu viritelmillä.
Mutta arc:lla ratkaisut lähes poikkeuksetta omaperäisiä, mutta linjassa sekä samalla hyvin erillaista, toisaalta taas lähellä jotain niin tavallista. Tämä tapa tehdä näitä autoja on minusta huippua!!
Sisusta: takaboksin verhoilu siistillä mallilla, se golfbägi tms. vois olla aikaa toimiva ratkaisu ajetellen auton "henkeä". Itse kabiiniin vois viritellä vastaavaa kuviota/värimaailmaa ja niitä pieniä hienouksia mitä golffissakin oli.
Duunaa sinne sisälle joku navi tai dvd-näyttö, kuosita se samanmoisen idean mukaan kun takaboksi tai mitä golffissa oli (kaislaa, puuta, burberryä tms.)
Kuka tahansa voi tehä autosta tuunatun kromivanteilla, spoikalla, kameleonttivärillä ja lasikuitu viritelmillä.
Mutta arc:lla ratkaisut lähes poikkeuksetta omaperäisiä, mutta linjassa sekä samalla hyvin erillaista, toisaalta taas lähellä jotain niin tavallista. Tämä tapa tehdä näitä autoja on minusta huippua!!
tänään tappelin kuskin peilin kanssa. vinkki, älkää ostako Cult Societyn pikkupeiliä B5:seen, asennusaika 7h ja lopputulos päin munaa.
jokaista osaa ja nippeliä sai joko hiota, sorvata, porata, leikellä, pienentää tai jotain. kuori ei istunut suoraan päälle vaan peilinrungon leikkaamisen jälkeenkin siitä sai sorvata pois ylimääräistä kamaa sisältä. koneiston sovitepalan oli ilmeisesti tarkotus siirtää moottoria keskemälle, jotta itse peili osuu keskelle pienempää koppaa. todellisuudessa se lähinnä käänsi sitä vinoon. sorvasin varmaan puolet palan paksuudesta pois, tein uuden kiinnityskohdat ja silti peili jäi törröttämään sentin ulommas kun pelkääjän puolella. eli huomenna jatketaan...
mitä tohon maskiin tulee niin vähän ehkä vaikea lähteä tollasta maalaamaan, joten siksi aattelin vaan vaihtaa mustaan.
kuva likasesta autosta:
edestä
otettu päivällä joten takana ei ole leveämpiä spacereita mitkä boser pisti paikalleen kun tappelin peilin kanssa. huomenna olis tarkotus säätää alustaa vielä hiukan.
jokaista osaa ja nippeliä sai joko hiota, sorvata, porata, leikellä, pienentää tai jotain. kuori ei istunut suoraan päälle vaan peilinrungon leikkaamisen jälkeenkin siitä sai sorvata pois ylimääräistä kamaa sisältä. koneiston sovitepalan oli ilmeisesti tarkotus siirtää moottoria keskemälle, jotta itse peili osuu keskelle pienempää koppaa. todellisuudessa se lähinnä käänsi sitä vinoon. sorvasin varmaan puolet palan paksuudesta pois, tein uuden kiinnityskohdat ja silti peili jäi törröttämään sentin ulommas kun pelkääjän puolella. eli huomenna jatketaan...
mitä tohon maskiin tulee niin vähän ehkä vaikea lähteä tollasta maalaamaan, joten siksi aattelin vaan vaihtaa mustaan.
kuva likasesta autosta:

edestä
otettu päivällä joten takana ei ole leveämpiä spacereita mitkä boser pisti paikalleen kun tappelin peilin kanssa. huomenna olis tarkotus säätää alustaa vielä hiukan.
ulostulo...
Tuo diisseliin viittaava ulostulo on oikein makee ratkaisu. Miltäköhän näyttäisi ulostulo 2x2 mallisena?
pieni selvennys kun tuntuu näitä ideoita satelevan, eli kuskin puolella on nyt korinvärinen pikkupeili ja vanteet pysyy mitä luultavimmin tuollaisena. kiillotettuna voisi pistää liikaa silmään. mitä itse kiekkoihin tulee niin tykkään kyllä niistä, tosin samaan aikaan kaipailisi jotain leveämpää eli katsotaa nyt miten noiden käy jatkossa.
Eikös nää vieläkin ole täällä mm. mielipiteiden ilmaisua varten...:)
mielipiteet saa toki sanoa, mutta kyllä tää välillä menee vähän ohjeiden huutamiseksi.
ei siinä muuten mitään mutta turhaan täyttyy koko viestiketju siitä kun yli puolet viesteistä on tyyliin "laita kromipeilit!!11" ja "eikun nämä vanteet" varsinkin kun esimerkiksi peilit on toteutettu jo oman suunnitelman mukaan ja vanteistakin on aika selkeitä näkemyksiä.
noi Schmidtit on muuten paljon siistimmät jossain pienemmässä autossa 15 tuumasina.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Se vaan, että tuota sun autoa ei moni edes ymmärrä, että sitä olis edes laitettu. Vaikka nyt onkin sitä OEM:ää, niin silti sais olla jotain lisää. Ja mikä tuo sun ja albanzon auton nokkapellillä oleva systeemi oikein on olevinaan? Mikä tahansa se sitten onkin, niin tuota en ymmärrä sitten alkuunkaan. Ei siinä hienot autot teillä on ja varsinkin albanzon Golfista pidän oikein paljon.
Arc: hienoa että on lisää ideoita. Tietoa koska lähdet toteuttamaan? Kokonaisuutena TCS:ssä tuo oli ihan tyylikäs (toisaalta se kinukkisafkatötsä oli _imho_ törkeä. eihän sitä S4:ssä roskata tai varsinkaan syödä!! HYI! ;) mutta silti jotain siitä uupuu.
G3 oli ehkä tyylikkäin koko kolmikosta ainakin itse tykkäsin eniten.
tuo juttu konepellillä taitaa olla kiveniskemissuoja. ettei ikävät kivet pääse murjomaan konepellin etuosaa.
Toivotaan että tulisi jotain hieman eiOEM-lookia tuohon S4:n vaikkapa sinne sisustaan kun nykyiselläänhän tuo on sarjassa (ei millään pahalla really!) "ostin ja ruuvasin vanteet alle. ihan kiva peli" (niin ja nyt en tarkoita mitään shogunveitsisarjaa tjs vaan tyylikkäitä mutta silti sellaisia jotka erottaa orkkiksesta selkeästi)
G3 oli ehkä tyylikkäin koko kolmikosta ainakin itse tykkäsin eniten.
tuo juttu konepellillä taitaa olla kiveniskemissuoja. ettei ikävät kivet pääse murjomaan konepellin etuosaa.
Toivotaan että tulisi jotain hieman eiOEM-lookia tuohon S4:n vaikkapa sinne sisustaan kun nykyiselläänhän tuo on sarjassa (ei millään pahalla really!) "ostin ja ruuvasin vanteet alle. ihan kiva peli" (niin ja nyt en tarkoita mitään shogunveitsisarjaa tjs vaan tyylikkäitä mutta silti sellaisia jotka erottaa orkkiksesta selkeästi)
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Niin siis kyllähän tuo ihan asiallinen kapistus on jos tahtoo maalipinnan pitää virheettömänä. Mutta jotenkin se että joku laittaa sen käyttöautoon jolla ajetaan päivittäin niin en sellaista ei enää oikein pieni ihminen tajua.
Tässä kyseisessä tapauksessa taas asia on hieman eri koska autoa myäs on tarkoitus käyttää näyttelyissä ym.
Ei muuta kun samanmoiset kapistukset sinnekin ;)
Jos tälle linjalle lähdetään niin varmaan sitten kannattaa ajella auto kokonaan pakettiin käärittynä. Ja sitten kannattaa myäs vanteet suojata jollain vastaavalla kapistuksella. Jossain vaiheessa saattaa kuitenkin tulla mieleen että mitäs järkeä tätä autoa on maalata kun ei sitä hienoa ja virheetöntä maalipintaa enää kukaan näe :D
Entäs sitten tuulilasi ja sen suojaaminen XD
Tässä kyseisessä tapauksessa taas asia on hieman eri koska autoa myäs on tarkoitus käyttää näyttelyissä ym.
Mutta miten suojata kyljet?
Ei muuta kun samanmoiset kapistukset sinnekin ;)
Jos tälle linjalle lähdetään niin varmaan sitten kannattaa ajella auto kokonaan pakettiin käärittynä. Ja sitten kannattaa myäs vanteet suojata jollain vastaavalla kapistuksella. Jossain vaiheessa saattaa kuitenkin tulla mieleen että mitäs järkeä tätä autoa on maalata kun ei sitä hienoa ja virheetöntä maalipintaa enää kukaan näe :D
Entäs sitten tuulilasi ja sen suojaaminen XD
Viimeksi muokannut Eemeli, 18.4.2006 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin, tai sitten on toinenkin vaihtoehto. Ostaa aihion ja rakentaa siitä näyttelyauton, jota kuskaa trailereilla näytteilyistä toiseen samalla omistaen käyttöauton, jolla ajelee pakolliset menot.
Yhdistettynä tuo on vaikeaa pitää autoa näyttelyvirheettömässä kunnossa ajellen samalla arkiajoja. Kiveniskuja kun tulee väkisin...
Yhdistettynä tuo on vaikeaa pitää autoa näyttelyvirheettömässä kunnossa ajellen samalla arkiajoja. Kiveniskuja kun tulee väkisin...
Vittu mitä itkemistä ja ihmettelemistä. Toiset ne vaan ajaa niillä vakiokorkuisilla autoilla ja perus viispuolavanteilla, kun taas toiset rakentaa autoaan jonkin tietyn tyylisuunnan mukaisesti. Toisilla on tyylitajua, toisilla ei, joku tykkää jostain mistä joku muu ei. Ei toi bra tossa keulilla oo ainoastaan sen takia et säästyttäis kiveniskuilta, vaan sen takia että omistaja diggaa sitä ja se sopii tyyliin. Kaikkihan sen tietää et kiveniskuja tulee pelteihin vaikka tollanen bra siinä keulilla oliskin.
Tutkiskelkaa vaikka netistä sivustoja missä on jonkin tietyn tyylisuunnan autoja, niin ehkä alatte ymmärtää mikä millaiseenkin autoon "kuuluu". Jos ei muuten hahmotu.
Joku laittais tollaseenkin autoon esim. valoluomet ja M3-helmat, mut ne vaan ei yksinkertaisesti siihen sovi.
Prkl.
Tutkiskelkaa vaikka netistä sivustoja missä on jonkin tietyn tyylisuunnan autoja, niin ehkä alatte ymmärtää mikä millaiseenkin autoon "kuuluu". Jos ei muuten hahmotu.
Joku laittais tollaseenkin autoon esim. valoluomet ja M3-helmat, mut ne vaan ei yksinkertaisesti siihen sovi.
Prkl.
haha ei helvetti joillain kyllä välähtää :D
eemeli: mielestäni nuo on hauskan näköisiä ja tuo tietynlaisen ilmeen autolle ja sopii myös auton tyyliin. samalla se suojaa myös peltiä, mutta se ei ole pääasiallinen tarkoitus. en ole tavallista enempää huolissani auton maalipinnasta enkä aio suojata vanteita millään ihmekonsteilla, kiitos kuitenkin huolenpidosta ja hullunhauskoista ideoista.
T-Power: tämä auto, kuten edellinenkin, tulee olemaan käyttöauto mitä ehkä joskus viedään näyttelyyn tai tapahtumiin jos siltä tuntuu. näyttelyllä ei ole kuitenkaan mitään vaikutusta auton tyylisuuntaan tai ylipäätään mihinkään.
eemeli: mielestäni nuo on hauskan näköisiä ja tuo tietynlaisen ilmeen autolle ja sopii myös auton tyyliin. samalla se suojaa myös peltiä, mutta se ei ole pääasiallinen tarkoitus. en ole tavallista enempää huolissani auton maalipinnasta enkä aio suojata vanteita millään ihmekonsteilla, kiitos kuitenkin huolenpidosta ja hullunhauskoista ideoista.
T-Power: tämä auto, kuten edellinenkin, tulee olemaan käyttöauto mitä ehkä joskus viedään näyttelyyn tai tapahtumiin jos siltä tuntuu. näyttelyllä ei ole kuitenkaan mitään vaikutusta auton tyylisuuntaan tai ylipäätään mihinkään.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa