Vnt 20 vakionestepäällä..

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

Vnt 20 vakionestepäällä..

ViestiKirjoittaja Jani.K » 17.4.2006 10:36

kuin tuollainen toimii race suuttimien kanssa 10mm nestepäällä..? ja onko noita kyseisiä ahtimia olemassa eri kiinnityksillä? katselin kuvaa yhdestä kyseisestä ahtimesta, niin aika ison modauksen joutuu pakosarjaan tekemään mikäli alh:n pakosarjaan tyrkkää kiinni.. helpompi vaihtaa eri mallinen pakosarja agr koneesta ja laittaa se siihen vai onko ehdotusta?

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 17.4.2006 14:50

Periaatteessa hyvin toimii. Vakio-ohjelma ei vaan oikein osaa ymmärtää tuota muuttunutta kokoonpanoa niin ahdot tuppaa välillä karkaamaan eli mittaria pitää välillä vilkuilla. Välilaippa vaan pakosarjan ja turbon väliin, turbon sisukalujen kääntäminen eri asentoon että öljyn tulo ja lähtö ovat oikein päin. Ja alipainekellon jalan muokkaaminen että saa suht oikealle kohdalle mallaamaan. Vakion oljyn poistoletku käy luultavasti, mutta uuden tuloletkun joutuu hommaamaan. Tuloputki on 8mm putkea joten hydrauliikka liikkeestä vaan sopiva pätkä letkua missä toisessa päässä 8mm helmi liitos ja toisessa semmonen mikä käy turbon päähän kiinni.

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 17.4.2006 16:58

tunnostaa vaan että ahtimessa vikaa jos ahdot hyppii tuolla eculla.. onhan nuo muilla toiminu..? tai sitten ollaan hissukseen ettei tämä toiminukaan...

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 18.4.2006 6:13

No nyt ne ahdot sentään pysyy edes jotenkuten kontrollissa ja siivet liikkuu herkästi kun vertaa entiseen :D Pakopainemittarista näkee aika selvästi miten siipien ohjaus käyttäytyy. Voi toki olla että kellon vartta säätämällä voisi tuota käytöstä vielä jonkinverran parantaa. Pitää vaan jostain hommata uusi alipainekello ja varsi mitä alkaa modaamaan :D Nykyisessä ei riitä vara enää pidentää.

Ahtimen käytöksestä vielä sen verran että osakaasulla ohjaus toimii melkolailla tarkasti ja paineet pysyvät siine 1bar hujakoilla yli kolmentonnin, mutta kaasupohjassa meinaa ampua jo jonkinverran yli. Siksi veikkailisin ainakin osasyylliseksi tuota vakio-ohjelmaa.

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 18.4.2006 10:35

vaihda sinne se 3bar mappi niin rauhoittuu kummasti.

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 18.4.2006 10:56

Kävin paikallisesta volkkari liikkeestä kysymässä ja löytyneen anturin hinta oli 110€. ei kiitos tuohon hintaan :D Pitää ottaa se oikea tuotenumero nyt mukaan ja kysellä sen avulla tuossa illemmalla.

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 18.4.2006 18:09

Skodalta C mallin anturi tilaukseen;) viikonloppuna sit varmaan pääsee testaamaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa