Mistä vakio lastu??

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

XBora
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.8.2004 2:22

Mistä vakio lastu??

ViestiKirjoittaja XBora » 27.3.2006 2:05

Elikkäs homma olis nyt sellainen, että -00 vuoden 1.9 pwd 4motion borassani on edellisen omistajan jäljiltä mtm lastu... ja sen mitä täältä olen lukenut, niin parempi jättää muutos katsastus yrittämättä.. :)

eli mistä saisi vakio lastun, tai missä saisi laitatettua vakio lastun autooni??

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 27.3.2006 8:37

Ja miksi se pitäisi vakioksi muuttaa? Ei sitä ole "pakko" muutoskasastaa ;)

turbo
-
Viestit: 254
Liittynyt: 23.7.2003 16:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja turbo » 27.3.2006 10:23

Kaikki eivät halua jaa laittomalla autolla. Eiköhän lms osaa auttaa asiassa, ja periaatteessa merkkiliike pystyy ohjelmoimaan poksin uudelleen jolloin vakio softa palautuu.

Bud
-
Viestit: 49
Liittynyt: 30.7.2005 22:23

Lastu...

ViestiKirjoittaja Bud » 27.3.2006 12:41

Minulta jäi ylimääräiseksi "lastut" 1.9TDI 90hv vm-99 Seat Cordoba:sta
Vaihdettiin ohjelmoitavat piirit nuitten tilalle.
Tuo olisi alkuperäinen, mikä tuli auton mukana.
Tehdas ilmoitti tehoksi 90hv ja dynossa oli muistaakseni 101hv(Turbotec)
Ajattelin tarjota, kun olleet kaapissa kolmatta vuotta...

XBora
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.8.2004 2:22

ViestiKirjoittaja XBora » 27.3.2006 13:39

mahtavatkohan kyseiset lastut passata.. auto on 115hv alunalkaen.. nyt 136hv..

manni_n
-
Viestit: 139
Liittynyt: 16.4.2005 18:37

ViestiKirjoittaja manni_n » 27.3.2006 19:51

Vaihetaanko?? :o)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 27.3.2006 19:59

Saako varovasti tiedustella että onko vakio-ohjelman laitto ihan vaan auton laillisuuden takia haluttu operaatio?

Tää on niin harvinainen tilanne että sen takia kiinnostaa... Ensimmäistä kertaa kuulen että joku anti-virittää autoansa.

kojaak
-
Viestit: 242
Liittynyt: 14.11.2004 18:27

ViestiKirjoittaja kojaak » 29.3.2006 8:21

Taitaa olla helpompaa jättää auto sellaiseksi kuin on ja ajella tyytyväisenä ja turpa rullalla niinkauan kuin auto vaan toimii.. toisinsanoen: tuskin ketään huomaa/kiinnostaa onko siellä se 20hp enemmän jollei asiaa aleta erikseen tutkimaan (mikä on epätodennäköistä jollei siihen anneta erikseen aihetta - esim. maahantuojan takuukiista tms..).

Edit: tämä siis vaan oma näkökanta, ei herneitä. Rahaa vastaan kyllä varmasti auton saa vakioksikin - vaikka auton virittäneeltä pajalta kannattaa kysellä (LMS). Samoin merkkiliikkeessä varmasti onnistuu mutta mikäli autossa on vielä takuuta jäljellä niin tällöin niille voit sanoa hyvästit joka tapauksessa mikäli kerrot auton olevan viritetty.

Bobo
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 14.12.2005 14:31

ViestiKirjoittaja Bobo » 2.4.2006 17:42

LMS:n lastut/softat lienevät useimmissa tapauksissa muutoskatsastettavissa (toisin kuin monet muut???), kun heidän myymänsä MTM-osat ovat TÜV-hyväksyttyjä, joten siinä ei pitäisi olla todellista ongelmaa - niin siis tietysti, vain, jos ko. tapauksessa jäädään alle 20 prossan lisätehoihin, kuten ilmoittamasi mukaan olisi 115 hv+20%=138. Jos taas ei mahduta tähän asteikkoon, niin vaihtoehdot ovat nauti ja vaikene tai laitata vakiosofta...;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa