Soppako loppuu kierroksilla vai mitä?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Leskinen
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.2.2005 12:01

Soppako loppuu kierroksilla vai mitä?

ViestiKirjoittaja Leskinen » 24.3.2006 18:07

Tuossa KC:ssä kun on aika reteet syötöt niin tuli tuossa huomattua että nelosella yli 120km/h niin savutus loppuu kuin seinään vaikka vauhtia tulee lisää. Vitoselle kun heittää 120 jälkeen niin sauhu on valtava mutta vauhtia ei juuri tule ellei ole alamäki :D Eli lisää syöttöä vai mitä? Minulle kun tuo ruiskupumpun sielunelämä on melko tuntematonta.

T: hävisin 2.8 TDIC Fiat-pakulle Oulun motarilla :D

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 24.3.2006 19:11

paljonko on kierroksia 120 vauhdissa 5 vaihteella?

Leskinen
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.2.2005 12:01

ViestiKirjoittaja Leskinen » 24.3.2006 20:15

^ ku oliski se mittari niin tietäisin. W nasta ei ollut käytössä (rempattu laturi) niin bilteeman mittari ei puhua pukahtanu mitää. Olen katsellut anturisarjalla olevaa mittaria muttei ole löytyny hyvää (saa muuten ehdottaa :) )


Tosin kaasua hölläämällä oli suora vaikutus nopeuteen eli melko tapissa vissiin mentiin, sehän meinaa sitä että kone kerkeis polttaa kaike mitä tuli ja vitosella taas välitystä on liikaa, se kun on tuossa melkein loikkari..

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 24.3.2006 20:16

Kolvaa se W-nasta laturin tasasuuntaussiltaan ite. Pitää vaan jostain vaikkapa autosähkökirjasta ensin selvittää mihin kohtaan se tulee...

Leskinen
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.2.2005 12:01

ViestiKirjoittaja Leskinen » 24.3.2006 20:40

^en ihan sen mittarin takia viittis irrottaa sitä siinä kun on perseessä se alipainepumppu joka sitten taas on keemäisessä paikassa jne jne.. autolla kun pitää joka päivä liikkuakkin :P

turboquattro
-
Viestit: 235
Liittynyt: 25.7.2003 20:29

ViestiKirjoittaja turboquattro » 26.3.2006 11:12

T: hävisin 2.8 TDIC Fiat-pakulle Oulun motarilla :D

ihme homma? Fiatissa on 2 x datsun king cabin tehot. saat olla tyytyväinen jos KC kelaa 120km/h todellista nopeutta.

Leskinen
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.2.2005 12:01

ViestiKirjoittaja Leskinen » 26.3.2006 12:23

^ei tää KC ihan vakio olekkaan, suora "2½ putki, paranettu ilmanotto, pumpusta ennakkoa ja syöttöä.. Huippuja tulee just sen verran mitä välityksillä saa eli 150. Tosin ylämäki jo tiputtaa sitä..

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 26.3.2006 12:57

nelisen vuotta sitten 2,8 JTD maxi ducato tavaratila kattoa myöten täynnä renkaita ja 2 jannua kopissa kulki autobahnilla tasasella tämän verran.

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 26.3.2006 13:56

Kaverin 2.8 JTD maxi menee yli mittarin näytön Karalan lastuttamana. Oma 2.8 ictd maxi (ei sähköisesti ohjattua pumppua) menee maltillisesti piristettynä 155kmh piirturin mittariin. Alkuperäinen mittari näyttää tuolloin 165kmh.

Leskinen
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.2.2005 12:01

ViestiKirjoittaja Leskinen » 26.3.2006 14:12

^jahah, no sitten mieleni parani kun ei tuo olekkaan laiskistunut vaan hiivatti olikin yllättävän kulkuisa :D Tuolla laviskalla kun on tähän mennessä kepittänyt kaikki laviskat/pakut mitkä on ruvennu haasteille(ei siis 2000-> TD pakut)..

veskola
-
Viestit: 366
Liittynyt: 8.12.2004 13:46
Viesti:

ViestiKirjoittaja veskola » 9.4.2006 9:33

Mun kaappia voi aina tulla haastamaan >:-o On samankokoiset moottoritkin (2,3 l). Vuosimalli on 97. Painoa on noin 1950 kg.

Kuva

valonviejä
-
Viestit: 434
Liittynyt: 22.6.2004 23:22

ViestiKirjoittaja valonviejä » 9.4.2006 13:32

Onneks mun kaapin mittari ei lopu vielä noin aikaisin :D :D :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa