Mistä orkkis verhoilukangasta A-pilareihin?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä orkkis verhoilukangasta A-pilareihin?
Passatin harmaata? Kangaskauppoja olen kyl kierrellyt... Vinkkejä!
Täällä ois tarve mustalle passatin "penkkikankaalle". Pitäisi uudelleenverhoilla keskikyynärnoja.
Kyseessä on siis se perus musta kangas (ei plyyshi). Pieni pala riittäis kun vaan jostain sais...
Olen miettinut noita korikorjaamoja, tai autovahinkokeskusta. Tai löytyisköhän jostain romuttamoilta... Pitäisi kai alkaa soittelemaan.
Kyseessä on siis se perus musta kangas (ei plyyshi). Pieni pala riittäis kun vaan jostain sais...
Olen miettinut noita korikorjaamoja, tai autovahinkokeskusta. Tai löytyisköhän jostain romuttamoilta... Pitäisi kai alkaa soittelemaan.
Joensuussa paikallisessa kangasliikkestä, olikohan se wälly tai vast. toinen toimipiste kuopiossa, niin löytyi samaa mustaa kangasta kuin golf IV:ssä on ovissa, (varmaan muissakin volkkareissa) Kysyin liikkeestä juuri a-pilareihin sopivaa niin tarjosivat kyseistä kangasta, ja asiaa tutkittuani selvis että juuri samaa kangasta on. (saksalaisissa autoissa). kangaspala 20e. verhoilu 100e. ja siisti tuli.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”