BSR PPC kokemuksia
Valvoja: ffp jäsenet
BSR PPC kokemuksia
ei löytynyt foorumilta kokemuksia tuoko laite tehoja mitä luvataan niin onko kellään tietoa kyseisestä laitteesta? Itseä kiinnostais toi laite kun luvataan 170hp ja 405Nm.
Vai pitääkö kesänkorvilla mennä jonnekkin nyrkkipajalle laittaan ohjelma.......
Vai pitääkö kesänkorvilla mennä jonnekkin nyrkkipajalle laittaan ohjelma.......
Mulla on tuo bsr:än softa ja olen tosi tyytyväinen, aika helppo laittaa autoon ja tähän saakka toiminut ihan hyvin. Mun mielestä noi autokohtaiset säädätykset tulee siinä vaiheessa jos tehdään jotain muutakin, paljon nuo pelkät obd viritykset on yleistynyt ja onhan bsr aika luotettava ja mainetta saanut valmistaja. Ensin vetästään se vanha ohjelma autosta ja lähetetään bsrälle ja ne muokkaa siellä ohjelman, saattaa kestää muutaman päivän ennekuin softa on saatavilla.
Aivan satavarmasti pystyy tuollaisenkin tiedon purkamaan ja sopeuttamaan tuollaisesta purkista, mutta kopoinnin laillisuus onkin toinen juttu..
Toki on oma valinta ja jos ei meinaa tehdä mitään muuta autolleen niin ok, mutta silti laittaisin kustomisoftan autooni, saa senkin palautettua takaisin hyvin pientä korvausta vastaan ja on kuitenkin toimintavarmempi sekä melkein 300euroa halvempi ja on myös valinnanvaraa..
No kukin tallaa tavallaan!Pääasia että on itse tyytyväinen..
Toki on oma valinta ja jos ei meinaa tehdä mitään muuta autolleen niin ok, mutta silti laittaisin kustomisoftan autooni, saa senkin palautettua takaisin hyvin pientä korvausta vastaan ja on kuitenkin toimintavarmempi sekä melkein 300euroa halvempi ja on myös valinnanvaraa..
No kukin tallaa tavallaan!Pääasia että on itse tyytyväinen..
Miten toimintavarmempi? Kaverin kanssa "lastutettiin" autot samaan aikaan, mulle bsr ja kaverille customoitu softa, ja kaverin auto ei toimi vieläkään. Koko aika menee vikatilaan ja ilmoittaa ahtopaineiden ylityksistä(1,8T motti) Kaikkea vaihdettu mutta ei pelitä(vinkkejä otetaan vastaa:) Vaihtoehtoja varmasti enemmän kun käyttää customoitua softaa. Mut joo pääasia et ite tykkää:)
Noista bensavehkeistä en sitten sano mitään.. kai niitä huonoja päiviä tulee kaikille tekijöille ja ainakin omalla kohdalla aina on apua saatu kun on tarvittu, toivottavasti myös kaverisi auton kohdalla käy toteen..
Eikä noita kustomien tekijöitä kovin montaa suomesta löydy kenelle minä veisin omani laitettavaksi mutta sekin on taas makuasia..
Mites vielä ihan aiheeseen liittyen kun mainostavat että uusi softa tullut tohon 130hp 1.9PD koneeseen niin onko vanhempi bsr päivitettävissä siihen vai onko tekemätön paikka ilman uuden maksamista?
Eikä noita kustomien tekijöitä kovin montaa suomesta löydy kenelle minä veisin omani laitettavaksi mutta sekin on taas makuasia..
Mites vielä ihan aiheeseen liittyen kun mainostavat että uusi softa tullut tohon 130hp 1.9PD koneeseen niin onko vanhempi bsr päivitettävissä siihen vai onko tekemätön paikka ilman uuden maksamista?
BSR:n sivuilla luvataan oikeudet myös tuleviin softapäivityksiin, elikkäpä tuotteen hankittuaan saa siis ilmaiseksi myös mahdolliset uudet softat...
Jos ton softan ottaisi useampi samaan aikaan niin saisikohan halvemmalla? itse olen juurikin miettinyt customoitua softaa/tätä...tässä olisi plussana tuo ohjelman vaihtomahdollisuus.
Onko kellään etuvetoisessa tätä softaa, miten on kestävyyden laita? Ainakin paperilla nuo arvot näyttää aika kovilta.
Jos ton softan ottaisi useampi samaan aikaan niin saisikohan halvemmalla? itse olen juurikin miettinyt customoitua softaa/tätä...tässä olisi plussana tuo ohjelman vaihtomahdollisuus.
Onko kellään etuvetoisessa tätä softaa, miten on kestävyyden laita? Ainakin paperilla nuo arvot näyttää aika kovilta.
Tuolla luvataan 2.0 tdi:hin 203 heppaa :) http://www.doc-power.com/index.php?page ... s&group=70
Tuli sitten hankittua se ppc. asensin ohjelman ja ajoin toista sataa kilometriä ohjelmaa sisään. aloimme kellottaa kiihdytys arvoja ja saimme todeta että jopa huonompia aikoja saimme viri softalla. onko kelläään muulla ollut samaa ongelmaa??? panin jo palautetta myyjälle, saa nähdä mitä tulee takaisin. Toisellakin foorumilla ollut samaa ongelmaa näköjään.... Tais olla paska laite.....
-
- -
- Viesti:
jostain olin lukevinani/muistelen että ajokäyttäytymistä seuraa ja sen mukaan säätää. saattaa olla että keksin itse ton. Lisää juttua vielä tohon vikaan. ennen softan laittoa jo tuntu vähän laiskalta eli olen vaihtanut lämpöanturin ja maffin. tossa kun kiihdyttelin niin yhdessä vedossa tuli selvä teho piikki 3500kieroksen tuntumassa.
-
- -
Tuolla näkyy olevan ilmeisesti TDI130:n kanssa samantyylistä probleemia, ainakin postaajan mielestä:
http://www.volvolandia.com/landia/index ... adid=40304
http://www.volvolandia.com/landia/index ... adid=40304
Onko vikakoodit luettu? Tuskin virisoftalla toimii sen paremmin kuin vakiolla jos on jotain vikaa. Tulee mieleen et ahtimen siivet jumittaa ja menee vikatilaan paineiden ylityksen takia. Kannattaa vierailla moikkaamassa doc powerin poikia kyllä ne auton siellä kuntoon saa. Ainoa ongelma mulla ollut että nelos ja vitos vaihteella jos alta 2000kierroksen laittaa kaasun pohjaan niin kaksoismassavauhtipyörä vähän ravisuttaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”