golf mk2 kaiuttimet taakse
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk2 kaiuttimet taakse
golffiin pitäisi löytää taakse hattuhyllylle hyvät kaiuttimet noin 200 euron hintaluokassa. kannattaisiko laittaa joku eriilissarja? eli mitä sinne kannattaisi laittaa, kun ei oikein ole tietoa noista kaiuttimista.
ja muita laitteiston tietoja jos sattuu tarvitsemaan:
pioneer deh-p5700
edessä caliberin competion sarjalaiset
subi autostudio extreme 12" (vaihtuu spl dynamics 12")
spl pro 1202 1x400 w vahvistin subille ( vaihtuu johonkin spl dynamicsin malliin)
ja takakaiuttimille ois hyllyssä 2x150w vahvari...
ja muita laitteiston tietoja jos sattuu tarvitsemaan:
pioneer deh-p5700
edessä caliberin competion sarjalaiset
subi autostudio extreme 12" (vaihtuu spl dynamics 12")
spl pro 1202 1x400 w vahvistin subille ( vaihtuu johonkin spl dynamicsin malliin)
ja takakaiuttimille ois hyllyssä 2x150w vahvari...
Viimeksi muokannut EscMk3, 25.2.2006 8:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos vaan sulla riittää virtaa tehdä itse niin suosittelen että et laita niitä kajareita hattuhyllylle vaan teet ovi/sivuverhoiluihin paikat jollekin erillissarjalle
kun ei oikein ole tiloja, missä voisi värkätä =(
mutta jos laittaisin sen erillissarjan tuonne hattuhyllylle, niin mikä olisi hyvä erillissarja? olen kitupiikistä katellu noita pioneerin erkkasatseja, tekeekö niillä mitään? ja mielelellään autostudiolta tai kitupiikistä pitäisi saada....
Itse ajattelin tehdä koko hattuhyllyn uusiks ja upottaa sihen 2kpl SPL dynamicsin PRO-8.3A(8" keskiääni). Kenelläkään kokemusta kyseisista kaijjareista ? Uuden hattuhyllyn teen sen takia että saan kaiuttimet koppaan. Paikallisessa liikkeessä (Luxcenter) sanottiin et soi HUOMATTAVASTI paremmin suljetussa laatikossa ku "vaan" hyllyllä.
8" ei kyl mun mielestä oo enää mikään keskiäänikaiutin ja toi on visiin kolmetiesarja nimestä päätellen nin mihin meinasit asentaa sen yläpään vai laitatko pelkät kasituumaset? Millä ohjaat niitä jos näin on? Kyllähän ne tietenkin soi paremmin oikein mitoitetussa kotelossa.
Ajattelin laittaa ne diskantit hyllyn "ylänurkkiin" eli takalasin päätyihin. Hyllystä tulisi takalasia kohti nouseva. Ja voimanlähteenä toimi DLS 4x150W vahvari. Eli etukajarien kanssa sama vahvari. Mallia en muista.
-
- -
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”