elikkäs tyhjäkäynnillä öljynpaineen merkkivalo palaa, vähän kun antaa kierroksii ni lakkaa palamasta.
autohan on alunperin 1,6d -85.
oon pistänyt siihen gtd:stä ahtimen ja öljyn lauhduttimen.
ahtimen laiton jälkeen merkkivalo paloi vain satunnaisesti juuri tyhjäkäynillä, kun kone oli oikein lämmin.
lauhduttimen laiton jälkeen valo rupesi palamaan aina tyhjäkäynnillä kun öljyt vähänkin lämpöset.
vaihdoin tuosta kyseisestä gtd:n moottorista(vuosimalli...?)öljypumpun, se ei auttanut yhtään. asensin öljynpaine mittarin(anturi t-haaralla samassa paikassa kun original)
kylmänä paineet oli 1,5-4,0 bar lämpimänä ei noussu yli 1,8 vaikka anto kierroksii.
onko muilla ollu samaa ongelmaa, mikä nyt avuksi, missä vika? ja tänks vastauksista.
1,6 öljynpaine onkelma?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
niin sen verran vielä, että tietäiskö joku varmaks sanoo meneekö siitä lohkosta suodattimenjalan kohdalta pienemmästä reijästä öljy muualle kuin noille apuakselin laakereille?
ajattelin pistää siihen kuristajan, ettei häviäis paineet sinne! ei jaksais ottaa mottia pois. jos jonkun mielestä huono idea, nii pistäkäähän kommenttia!
ajattelin pistää siihen kuristajan, ettei häviäis paineet sinne! ei jaksais ottaa mottia pois. jos jonkun mielestä huono idea, nii pistäkäähän kommenttia!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa