G2 gt:n viritys?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

takkunen
-
Viestit: 55
Liittynyt: 26.2.2005 11:00

G2 gt:n viritys?

ViestiKirjoittaja takkunen » 23.2.2006 17:54

eli mielessä aluksi kaasarin korvaaminen ruiskulla, vapaavirtaus suodatinta ja putkistoa?? mistä kaasarin korvaus ruisku?? käykö esim. 8v:sen gti:in ruisku?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 23.2.2006 18:03

Ähh... Kireempi nenäkeppi ja tuplat! Siinä se! +Tarvittavat hengitysmuutokset!

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 23.2.2006 22:23

^juuri näin, tai osto-osastolta ne läppärungot sovittas ja tekis sähköruutan, nii ja voihan sitä kanttakin vähä parannella

jos meinaat laittaa 8v gti:n ruiskun ni joudut vaihtaa kannen

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 23.2.2006 22:58

Ja samalla rahalla vaihtaa jo 16V koneen.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 24.2.2006 0:01

Ja paremmin virtaava ilmanpuhdistin tarvitaan sitten vasta kun viritetään enemmän.

takkunen
-
Viestit: 55
Liittynyt: 26.2.2005 11:00

ViestiKirjoittaja takkunen » 24.2.2006 20:08

mistähän ne tuplat sais? minkänäköstä nokka ois järkevä.. käyttö autoon..

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 24.2.2006 22:53

Freetechnics pystyy varmaankin auttamaan tuplien kanssa ja nokaksi joku alle kolmesatanen ettei oo olikos se nyt overlappiä ni menee päästöistä läpi


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa