Golf II käynti ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Golf II käynti ongelma
En löytänyt vastausta vaikka etsiskelin ahkerasti mut. eli kylmäny käynnistää niin kone käy vaan 3sylinterillä parin minuutin kaasun pitäminen puolessa välissä niin viimeinenki sylinteri lähtee mukaan ja käy normaalisti. olen joskus kuullut huhua että vois johtua jostain hiililanka tulpanjohdoista?
Broidin Golf III oli käynnistämis ongelmia tossa vuosi sitten. Osia vaihdeltiin enemmän ja vähemmän. Lopulta viaksi paljastui puolan johto.
Eli hyvinkin paljon mahdollista että sinunkin tapauksessa vika on tulpanjohdoissa tai puolanjohdossa.
Voisit kokeilla seuraavaa: täräytä auto käyntiin iltahämärässä, suihkuttele sumutuspullolla vettä tulpanjohdoille. Jos läpilyöntejä näkyy (jos kipinöi) johdot tulee vaihtaa.
Eli hyvinkin paljon mahdollista että sinunkin tapauksessa vika on tulpanjohdoissa tai puolanjohdossa.
Voisit kokeilla seuraavaa: täräytä auto käyntiin iltahämärässä, suihkuttele sumutuspullolla vettä tulpanjohdoille. Jos läpilyöntejä näkyy (jos kipinöi) johdot tulee vaihtaa.
jos kaasuttimen pulldown rasia sökö tai imusarjan esilämmitin siili sökö moottori käypi kolmen pytyn lailla vaikka kysymys onkin päin persettä olevasta kaasutin-ilma-bensa-kylmyys-vapaus-suuruus häsmäköistä. Jos se kerran käy vain muutaman minuutin tuollalailla "kolmella" niin vika voisi olla silloin tuolla imusarjan tiivisteestä taaksepäin...
näissä pierburgeissa kyllä... kannattaa alkaa huoltaminen sillä että tarkastaa jokaisen alipaineletkun kunnon sekä kiinnityksen niin hyvin kuin se on mahdollista kaasarin ollessa paikallaan.
Jos mitään merkittävää ei löydy joutunee kaasarin irroittamaan imusarjasta, jonka jälkeen imusarjassa oleva esilämmitin siili kannattaa todeta toimivaksi näin: Tarkasta imusarjan esilämmittimen siilen johdon kiinnitys. kytke virta, siilen tulisi lämmetä n. 120 asteiseksi muutamassa minuutissa, jollei lämpie niin osa vaihdettava. Tuon lämpömittarin löytää hyvin varustetuista yleismittareista...
Jos mitään merkittävää ei löydy joutunee kaasarin irroittamaan imusarjasta, jonka jälkeen imusarjassa oleva esilämmitin siili kannattaa todeta toimivaksi näin: Tarkasta imusarjan esilämmittimen siilen johdon kiinnitys. kytke virta, siilen tulisi lämmetä n. 120 asteiseksi muutamassa minuutissa, jollei lämpie niin osa vaihdettava. Tuon lämpömittarin löytää hyvin varustetuista yleismittareista...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa