g1:seen 1.8t

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

samiheikki
-
Viestit: 83
Liittynyt: 13.1.2006 8:35

g1:seen 1.8t

ViestiKirjoittaja samiheikki » 20.2.2006 10:09

tuolla ilmeisesti p&p sarjoja myynnissä vai ymmärränkö taas lontoota liian huonosti?
http://www.qpeng.com/products/vag_plug_ ... _kits.html

tuolla se kävis kait helposti. laki kait antaa laittaa moisen ykköseenkin?

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 20.2.2006 11:05

No eiköhän se anna, kun eräs villi huhu kertoo, että eräällä vag foorumilla on kuulemma joku hurja memberi laittanut sellaisen mk1 cabriolettiin ;)
Eikä muuten ole edes Essolla tullut käytyä....

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 20.2.2006 12:02

Niin siis kyseessähän on alkuperäiseen lohkoon asennettu 20V kansi ja turboahdin.

J_K_H
-
Viestit: 47
Liittynyt: 12.3.2005 17:17

ViestiKirjoittaja J_K_H » 20.2.2006 13:05

Eli se on niin sanottu omavalmistemoottori, josta on penkitetty tiettymäärä tehoa.?

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 20.2.2006 15:39

Ei mikään omavalmiste, vaan alkuperäiseen moottoriin vaihdettu kansi, ja asennettu pakokaasuahdin sekä ahtoilmanvälijäähdytin. Tämä rinnastetaan katsastuksteknisesti moottorin vaihtoon, ja sen laillisuutta ja muutoskatsastusta arvoidaan siihen liittyvin pykälin.

Mutta tämä kun ei aiheeseen kuulu, niin ei siitä sen enempää

Voin kans tehdä tuolla 1200 punnalla tuollasen johtosarjan :D

Ohhoh

daivari
-
Viestit: 372
Liittynyt: 19.8.2003 21:29

ViestiKirjoittaja daivari » 20.2.2006 15:41

No, niin no. Eli kyllä tolla setillä saat moottorin autoon kiinni, ainakin elektroniikan osalta. Siihen vielä lisäks kaikki osat joita joutuu muuttamaan/tekemään uusia, esim. pakosarja, downpipe, ahtoputket.

Tavallaan ihan pätevän olonen setti toi, mut tohon hitaan saa jo ohjelmoitavan moottorinohjauksen.

samiheikki
-
Viestit: 83
Liittynyt: 13.1.2006 8:35

jaa

ViestiKirjoittaja samiheikki » 22.2.2006 9:25

olis näköjään tarvinnu lueskella tarkemmin. ajattelin että tuon kun ostaa niin rojut vaan konehuoneeseen ja menox. kyllä mä ton cabrion oon huomannu ja ilmeisesti työtä on tarvinnu kovasti onnistuakseen.

onko viisaampi jättää tuo oma lohko vai vaihtaa sekin?
paljonko siihen on tulllut prosentteja vaihdoista?

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 22.2.2006 14:04

Vanhan mallisesta lohkosta puuttuu kolme öljykanavaa pakopuolelta. Eli joudut vielä jonkin verran enemmän tekemään töitä jos haluat vanhan lohkon säilyttää.

EDIT: Näytti mulla vielä olevan netissä kuva tallessa. Tämä on sitten ISO(noin 1mb) http://koti.mbnet.fi/anagonda/muokattavaa.jpg
Punasella on ne kolme reikää mitä lohkosta ei löydy. Sininen on vääränmallinen/väärässä paikassa.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 22.2.2006 14:20

Mites jos lyö sen 1.8 20v moottorin vapariversion ja kattoo paljo siitä irtoo polleja ;) Eiks siinä ole tarpeeks vähän heppoja ykköskoppasee...

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 22.2.2006 20:55

Multa löytyis projektiin sopiva 2.1:nen alakerta. Tarkotus oli tehdä kyseinen rakennelma mutta myin kannen pois :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa