Eilen illalla vaihdoin n75 venttiilin uuten ja testasin onko ahtopaine vuotoja. Vuotoja ei löytynyt. Koeajolla edelleen ongelmana että kolmosella n.5000rpm jälkeen täyskaasulla alkaa kova nykiminen aivan kuin sytytys katkoisi.
Tämän jälkeen kun katsoo vag-comilla tulee vikakoodi 00544 maximum boost pressure exeeded. Autodata kertoo mahdolliseksi syylistaksi seuraavan: Hoses interchanged/not connected, hoses blocked/leaking, TC wastegate actuator/regulating valve, BARO sensor.
Nyt tarvittaisiin apua viisaammilta, mikä voisi vielä olla vikana? Ja auto on edelleen -95 A4 aeb koneella ja k04 ahtimella.
A4 1.8T nykii 5000rpm jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa