Dls?
Valvoja: ffp jäsenet
DLS:n tuotteissa rahalleen saa todellakin vastinetta, halvemmissa hinta-laatusuhde lähes paras mitä voi olla. Kalliimmat ( iridium, tuleva nobelium), maksavat paljon, mutta saat vain parasta.
DLS A6 luokkansa paras subivahvari. Toimii ab-luokassa, lämpepee paljon, mutta äänenlaatu ym. todella hyvät ! DLS cad11 vahvistin asiallinen paketti. Kummatkin em. omistanu. Ultimate tai classic sarjaan työnnät rahasi,niin saat muutakin kuin paskaa. Reference sarja on sellainen väliinputoaja. Hyvä sekin, tai oikeastaan erinomainen, mutta hintalaatu suhde ei ole niin hyvä kuin esim. classicissa ja ultimatessa.
DLS A6 luokkansa paras subivahvari. Toimii ab-luokassa, lämpepee paljon, mutta äänenlaatu ym. todella hyvät ! DLS cad11 vahvistin asiallinen paketti. Kummatkin em. omistanu. Ultimate tai classic sarjaan työnnät rahasi,niin saat muutakin kuin paskaa. Reference sarja on sellainen väliinputoaja. Hyvä sekin, tai oikeastaan erinomainen, mutta hintalaatu suhde ei ole niin hyvä kuin esim. classicissa ja ultimatessa.
Kaivo: Olisi ihan mielenkiintoista kuulla (hinta/laatu -suhteeltaan) paremmista vahvistimista hieman lisää (vaikkapa muutama esimerkki merkki/malli). Tuollaisena kommenttisi jää "hieman" tyhjäksi koska mitään perusteita et esittänyt. Itsellänikin kiinnostaa nämä nykyiset vahvistin kuviot joten perusteltuja mielipiteitä kaivataan.
Perusteluja haluaisin itsekin kuunnella ;) Itse olen samaa mieltä, että samalla rahalla saa samaa laatua, ettei aina tarvitse sitä reeälässää olla ostamassa. Esim. Helixiltä löytyy erittäin asiallista. Itse hain vaihtelua ja kokeilin noita helixin lankkuja. Siinä tiellä oon vieläkin n. 5 dls:n lankun jälkeen.
Kaiuttimista puolestaan tosi hyvä kilpailukumppani tulee Rainbowin puolelta sekä RES audiolta, CDT audiolta että myös Impactilta. Tässä muutama hinta-laatu suhteeltaan hyvä valmistaja. CDT audiolta ja RESsiltä saa myös erihyviä subeja, kuten Impactiltakin ;)
Kaiuttimista puolestaan tosi hyvä kilpailukumppani tulee Rainbowin puolelta sekä RES audiolta, CDT audiolta että myös Impactilta. Tässä muutama hinta-laatu suhteeltaan hyvä valmistaja. CDT audiolta ja RESsiltä saa myös erihyviä subeja, kuten Impactiltakin ;)
Xite: Perusteluja kaipailit niin kuin pari muutakin heppua ja tossahan sinä ite niitä jo annoit. Tohon listaan lisäisin vielä Audisonin päätteet jotka varmasti kilpailee samassa sarjassa DLS:n kanssa niin hinnassa kuin laadussa, GZ:lla on myös mielenkiintoisia laitteita niin päätepuolella kuin elementessäkin taitaa vaan olla enemmän noita painepuolen hommia vaikkakin luvattu bassojen toimivan myös SQ käytössä. Braxilla myös varteenotettavai vaihtoehtoja hinta vaan saattaa olla aika paljon kalliimpaa kuin toi DLS. Viimeisenä muttei suinkaan huonoimpana harkitsisin JL-Audion näitä uusia päätteitä ja elementtejä. Esim Slash 1000/1 luvataan antavan kilon verran tehoa melkein mihin tahansa kuormaan ja hintakaan ei niin päätähuimaava ole. Bassothan kyseisellä merkillä on ollut huippua niin kauan kun minä muistan. Ai niin Herzin uusi mille sarja on kyllä kivan kuulonen mutta kallis.
P.s Itse en omista noista yllämainituista merkeistä mitään, eli kotiinpäin vetoa ei oo.
P.s Itse en omista noista yllämainituista merkeistä mitään, eli kotiinpäin vetoa ei oo.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Dls?
Edellä mainittujen listaan voi huoletta lisätä Ciare:n http://www.ciare.com/consumer_en/
Pidemmän linjan kaiutinvalmistaja, jolla on erinomaisia elementtejä. CT250 diskantti, dome-keskarit ja esim. CW329/330 subi. Merkki teettää myös STEG:n kanssa yhteistyössä päätteitä, jotka kestää vertailun DLS:n helposti.
Pidemmän linjan kaiutinvalmistaja, jolla on erinomaisia elementtejä. CT250 diskantti, dome-keskarit ja esim. CW329/330 subi. Merkki teettää myös STEG:n kanssa yhteistyössä päätteitä, jotka kestää vertailun DLS:n helposti.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”