Tehoboksin asennusongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Tehoboksin asennusongelmia
Eli ostin tuollasen tehoboksin joka on purettu toisesta autosta eikä ole kunnon asennusohjeita. 4 johdolle tiedän paikat mutta kaksi johtoa on sellaista mitä en varmasti tiedä mihin pitäs tulla kiinni. Toiseen on joku kirjoittanut "sammuttimen + johtoon" ja toisessa on "- pumpun kyljessä maadoistus". Eli nämä on kai virtajohdot... mikä toi "sammutin" on ja voikohan tuon maadoituksen ottaa mistä vain kun yksi maadoituspiuha on jo kiinni?
.
Sadan tonnin autoon pitäisi saada sadan markan "viritysosa", joka ei toimi.
Teen itse ja säästän paljon rahaa.
Kun en osaa, niin kysyn netistä neuvoa.
Siviilirohkeus on tosiaan nyt ihan kohillaan.
Sääli, että sulla on vaan bemari, minä kun tietäisin mesessä pari juttua, mitä pitäisi kokeilla, mutta en uskalla. :-)
Jos sulla on hyvä, ja toimiva auto, niin elä hyvä mies enää pelleile toimimattomien boxien kanssa.
Laitata lastu, niin on edelleenkin auto kunnossa.
Ja ajaminen maittaa.
Sen häpeän, että auto toimii, kyllä aikamies kestää.
.
Sadan tonnin autoon pitäisi saada sadan markan "viritysosa", joka ei toimi.
Teen itse ja säästän paljon rahaa.
Kun en osaa, niin kysyn netistä neuvoa.
Siviilirohkeus on tosiaan nyt ihan kohillaan.
Sääli, että sulla on vaan bemari, minä kun tietäisin mesessä pari juttua, mitä pitäisi kokeilla, mutta en uskalla. :-)
Jos sulla on hyvä, ja toimiva auto, niin elä hyvä mies enää pelleile toimimattomien boxien kanssa.
Laitata lastu, niin on edelleenkin auto kunnossa.
Ja ajaminen maittaa.
Sen häpeän, että auto toimii, kyllä aikamies kestää.
.
Paras neuvo toki on kun kuittaillaan muille.
Eipä noista Bemarin bokseista ole tietoa muuten kuin että kuullut sen liittämisen olevan monimutkasempaa ja ongelmallisempaa kuin näissä VAG-vempeleissä(essonpaari(TM)).
Boksivalmistajan sivut löytyy http://www.kueberl.com/eng/flash.html
Jos ei täällä kenelläkään ole suoraa kokemusperäistä informaatiota, katso tuolta yhteystiedot ja lähetä sähköpostia.
Eipä noista Bemarin bokseista ole tietoa muuten kuin että kuullut sen liittämisen olevan monimutkasempaa ja ongelmallisempaa kuin näissä VAG-vempeleissä(essonpaari(TM)).
Boksivalmistajan sivut löytyy http://www.kueberl.com/eng/flash.html
Jos ei täällä kenelläkään ole suoraa kokemusperäistä informaatiota, katso tuolta yhteystiedot ja lähetä sähköpostia.
.
Joo, Jetman on ihan oikeassa.
Jos ei itsekkään tiedä, niin pitäisi malttaa mielensä.
Alkuperäinen kysymys vaikutti vaan niin absurdilta.
Sitäpaitsi netissä on vähän liiankin helppo kuittailla.
Sehän on tietenkin jokaisen oma asia, mitä touhuilee.
Jos aina kirjoitellaan avaan ja ainoastaan virkamiestyyliin, ei kyllä ikinä synny kunnon keskusteluakaan.
.
Kylläpäs asiantuntiat antaa hyviä neuvoa tietämättömälle.. :) Mun mielestä täs kysyttiin kytkentä neuvoa eikä bemarin hintaa! :) <--
Joo, Jetman on ihan oikeassa.
Jos ei itsekkään tiedä, niin pitäisi malttaa mielensä.
Alkuperäinen kysymys vaikutti vaan niin absurdilta.
Sitäpaitsi netissä on vähän liiankin helppo kuittailla.
Sehän on tietenkin jokaisen oma asia, mitä touhuilee.
Jos aina kirjoitellaan avaan ja ainoastaan virkamiestyyliin, ei kyllä ikinä synny kunnon keskusteluakaan.
.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”