INXX konepellin kaasujouset
Valvoja: ffp jäsenet
INXX konepellin kaasujouset
nyt tarttis vähän apua. että olisko joku asentanu näitä niin vois antaa vähän ohjetia ko ohjeet oli saksaksi ja eikä ole meikäläisen kielitaidoissa vielä saksaa.
Mikäs niissä nyt mättää? eli paketissa tuli varmasti neljä kipaletta sellasia "kuulapäisiä" pultteja?
Ku ei pysty muistaa mut kahdessa on vissiin karkea kierre ja toisissa kahdessa hieno kierre. karkea kierteiset lokasuojaan. eli konepelti auki , ja sit iskari tornien kohtaan olevat lokasuojan kiinnitys pultit auki. niiden tilalle asennat karkea kierteisen kuulapultin. Sama toisella puolelle.Sen jälkeen konepelti on saranoissaan kahdella pultilla per puoli.Sieltä otat pellin auki ollessa ylemmät saranan kiinnitys pultit auki ja ruuvaat hienokierteiset kuula pultit niiden tilalle.
sen jälkeen painetaan itte pumppu paikalleen ja sit niin päin et avattaessa ohkanen pumpun mäntä on alaspäin.
Ku pumput on paikallaan ni niihin pumpun päissä oleviin kuppeihin töynnetään vielä sivulta ne sokka tapit jotka on sellaset pienet venkurat rautalangat.
p. s voi olla et tossa ylhäällä meni noi pulttien jenka systeemit pää lailleen mut sen jälkeen ku oot oottanu lokasuojasta ja saranasta yhdet pultit auki ni näet kuin päin kuuluu mennä.
p.s.s kannattaa sit kovilla pakkasilla olla tarkkana jos noita pumppuja käyttää... ittellä ainakin aikanaan veti pumput niin jäykäksi et siinä sitten jo konepelti vään ty ku koitti sitä kiinni laittaa.
Ku ei pysty muistaa mut kahdessa on vissiin karkea kierre ja toisissa kahdessa hieno kierre. karkea kierteiset lokasuojaan. eli konepelti auki , ja sit iskari tornien kohtaan olevat lokasuojan kiinnitys pultit auki. niiden tilalle asennat karkea kierteisen kuulapultin. Sama toisella puolelle.Sen jälkeen konepelti on saranoissaan kahdella pultilla per puoli.Sieltä otat pellin auki ollessa ylemmät saranan kiinnitys pultit auki ja ruuvaat hienokierteiset kuula pultit niiden tilalle.
sen jälkeen painetaan itte pumppu paikalleen ja sit niin päin et avattaessa ohkanen pumpun mäntä on alaspäin.
Ku pumput on paikallaan ni niihin pumpun päissä oleviin kuppeihin töynnetään vielä sivulta ne sokka tapit jotka on sellaset pienet venkurat rautalangat.
p. s voi olla et tossa ylhäällä meni noi pulttien jenka systeemit pää lailleen mut sen jälkeen ku oot oottanu lokasuojasta ja saranasta yhdet pultit auki ni näet kuin päin kuuluu mennä.
p.s.s kannattaa sit kovilla pakkasilla olla tarkkana jos noita pumppuja käyttää... ittellä ainakin aikanaan veti pumput niin jäykäksi et siinä sitten jo konepelti vään ty ku koitti sitä kiinni laittaa.
Viimeksi muokannut opa, 21.1.2006 0:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa