Moro taas!
Nyt on muutama kuukausi tuolla romulla tullut ajeltua ja suunnilleen on pärjätty ;)
Laiska paskahan tuo on vaikka yksin ajelisi, mutta kun tyhjänkin kärryn laittaa perään niin heti saa ylämäissä kolmosta vaihtaa prkl...
No, olkoon tuo mutta yhteen juttuun kyllä kiinnostaisi saada vastaus. Kiihdytyksessä tulee melkein aina jossain 3000 rpm kohdalla vähäksi aikaa toppi kunnes hetken päästä alkaa taas "kiihtyä"... Kertokaas nyt joku, millaisia syötön määrän/ajoituksen säätöjä pumpussa on? Siis en tarkoita mitään säätöruuveja vaan että miten pumppu säätää polttoaineen syöttöä. Varmaan joku keskipakosäätö on ainakin? Mutta miten esim. jos tyhjäkäynnillä painaa tallan tiskiin niin syöttääkö pumppu saman määrän ainetta kuin jos kierrokset olisi 5000? Vai onko syötön määrällekin joku kierrosperusteinen säätö? Tässä haen mm. sitä että voisko pumpussa joku keskipakosäätö vähän jumittaa aina joillakin kierroksilla mutta sitten taas "toeta" siitä hetken päästä. Tai mikä voisi olla vikana?
-93 Passat AAZ aaltoileva kiihtyvyys
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa