Kertokaas konsteja millä olette saaneet keskiön irti? Eli sen mihin tulee jarrulevy kiinni? Kyseessä siis etunavan laakerin vaihto. Istuu kohtuu lujassa...
Mistä sais ostaa sopivan laakerin ulosvetimen tai prässin? Ja mitähän mahtaa maksaa?
Etulaakerin vaihto audi 80 -86.
Valvoja: ffp jäsenet
No niin ainakin Golfin kanssa olen tehnyt ja siis irrottanut iskarin alapään olkakappaleesta, alapuolelta alapallo kartiostaan irti. Kai se paikallaankin onnistuu, mutta vaihtotyö on huomattavasti nopeampaa ja helpompaa kun osan saa irti ja alasimen päälle nuijittavaksi. Tai sitten kiikuttaa koko navan uusine laakereineen jonnekin kyläpajalle jossa prässillä vaihtavat sen.
Edit: Haittapuolena etupään kulmat joutuu säädättämään tai asettamaan sen iskarin alapään tarkasti kohdilleen. Golfista tuo olkakappale-iskariyhdistelmä ei ainakaan sopinut pois paikaltaan kokonaisena.
Edit: Haittapuolena etupään kulmat joutuu säädättämään tai asettamaan sen iskarin alapään tarkasti kohdilleen. Golfista tuo olkakappale-iskariyhdistelmä ei ainakaan sopinut pois paikaltaan kokonaisena.
No niin, tolppa on irti, olisi myös puolittuva niin kuin 89 tyypin audissa, mutta tulipa nyt otettua kokonaisena. Otin jo takalukkorenkaan pois. Onko laakerin sisällä oleva vetarin vastakappale jotenkin kiinni laakerissa vai pelkästään prässätty? Onko laakerin etupuolella samanlainen lukkorengas kuin takapuolella? Lähteekö se palikka jotenkin irti mihin tulee jarrulevy ja rengaspultit kiinni vai onko kiinni juuri siinä vetarin vastakapplaeessa? Eli pitääkö se vetarin vastakappale jotenkin painaa ensin irti?
Ja missäpäin herttoniemen seudulla olisi joku lafka joka voisi prässätä lakrun irti ja uuden tilalle?
Ja missäpäin herttoniemen seudulla olisi joku lafka joka voisi prässätä lakrun irti ja uuden tilalle?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa