Tuli tuossa 30-31.12 välisenä yönä törmättyä rovaniemellä ffp-motorsportin poikiin ja mainostivat sivuja niin pitihän se tulla käymään. Pari päivää olen nyt pyörinyt näillä sivuilla ja Golf MK1 ruvennut kiinnostamaan. Nettiautosta löysinkin yhden sopivan yksilön kuusamosta, mutta on ikävä kyllä vain diesel. Kuinka iso operaatio olisi muuttaa tuo diesel golffi bensa koneiseksi sekä kuinka ison koneen siihen saisi laittaa? Kaverilla olisi myynnissä vasta rempattu kakkos jetan 1.6kaasari kone, saako sitä millään tuonne keulalle?
Kertokaa viisaammat ja omia kokemuksia myös! :)
Golf MK1 Diesel--->bensa?
Valvoja: ffp jäsenet
Konehuoneeseen saa laittaa kaikki alle 134hp ja alle 2.1 litraiset moottorit.
Esim.
http://ffp-motorsport.com/other/mk1-dona/index.php
http://ffp-motorsport.com/pics/cabrio/index.php
Esim.
http://ffp-motorsport.com/other/mk1-dona/index.php
http://ffp-motorsport.com/pics/cabrio/index.php
Jokin vuosi sitten tuli laitettua dieselin tilalle 1,8 kaasarikone silloiseen ykköseen. Kaasarikoneen laitto on hyvin yksinkertainen homma, noissa kun ei ole juuri mitään sähköjäkään. Dieseli pois ja bensa tilalle, koneet on periaatteessa samoja päällepäin. Jotain pientä joutuu vaihtaan, kuten kaasuvaijerin. Vänkärinpuolen moottorin korvakko on "isolohko" bensa-ykkösissä omansa, joten sen joutuu etsimään. Tai muokkaamaan dieselistä.
1,6 kaasarikoneen kanssa ei tarvi tehdä mitään alustalle ja jarruillekaan katsastusta varten.
1,6 kaasarikoneen kanssa ei tarvi tehdä mitään alustalle ja jarruillekaan katsastusta varten.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 14 vierailijaa