golf 3 -92 vr6 outo ääni...?
Valvoja: ffp jäsenet
golf 3 -92 vr6 outo ääni...?
eli ku nyt on noit liukkaita ollu niin on tullu huomattuu yks asia...kun pyörät pyörii tyhjää eli sutii niin jostain kuuluu semmonen ihme ääni ja heti perään ihan kuin releen naksahdus....äänikin kuulostaa siltä että se oisi peräisin jostain sähkölaitteesta..autossa ei ole mun mielestä luistonestoa...onko kellään samoja havaintoja...??
^Sama homma. Eli kun lähtee liikkeelle ja renkaat sutivat niin kuuluu sellainen samanlainen ääni kuin abseista. Ehkä vähän hiljaisempi. Olen huomannut, että ääni kuuluu lähinnä silloin kun lähtee liikkeelle renkaat vinossa liukkaalta ja renkaat sutivat eri tahtia. Taitaa olla juuri tuo mistä Hannu2 mainitsi...
Kiva kun tuosta golffista paljastuu uusia ominaisuuksia... ;)
Kiva kun tuosta golffista paljastuu uusia ominaisuuksia... ;)
Ainakin "oireilut" kuulostaisi samalta mitä itsekin olen omasta autosta kuulostellut.
Itse olen huomannut varsinkin ylämäkeen ajettaessa hiljaista vauhtia, että kun rupeaa sutimaan niin kuuluu tuommoinen erikoinen ääni tietyillä kierroksilla, jos pitoa ei löydy.
Ja omana autona siis on -97 A3 Auti :)
(tietty voi olla, että on myös jotain itelläni hajalla, kun ei ainakaan vielä kukaan Audi omistaja ole tuota ääntä omastaan löytänyt ja täällä maininnut :)
Itse olen huomannut varsinkin ylämäkeen ajettaessa hiljaista vauhtia, että kun rupeaa sutimaan niin kuuluu tuommoinen erikoinen ääni tietyillä kierroksilla, jos pitoa ei löydy.
Ja omana autona siis on -97 A3 Auti :)
(tietty voi olla, että on myös jotain itelläni hajalla, kun ei ainakaan vielä kukaan Audi omistaja ole tuota ääntä omastaan löytänyt ja täällä maininnut :)
-
- -
Ihmeääniä...=)
Tossa mun kolperossa kuuluu kanssa monen kuvailemaa ruksutusta... autossa on sutimisenesto (ASR), mutta luin ohjekirjasta, että ASR vain vähentää moottorin tehoja jos rupeaa sutimaan...tiedä sitten näitä klonkswageneitten rutina-ongelmia...siis ominaisuuksia... =)
Ja Kaikille PAREMPAA UUTTA VUOTTA!!!
Ja Kaikille PAREMPAA UUTTA VUOTTA!!!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”