ajovaloautomatiikka
Valvoja: ffp jäsenet
ajovaloautomatiikka
Fiksummat kertokaas et miten iv-golfista saa kytkettyä ton ajovaloautomatiikan pois käytöstä? Riittääkö pelkkä sulake vai tarviiko jotain johtoja irrotella/katkoa!?
Tuosta hieman sovellat omaasi:
http://pajalle.com/cars.php?id=019&lang=fi&page=2
(viidennen kuvan kuvatekstissä kerrotaan...)
http://pajalle.com/cars.php?id=019&lang=fi&page=2
(viidennen kuvan kuvatekstissä kerrotaan...)
oisko antaa tyhmälle neuvoa miten tuo TFL johto lähtee irti siitä liittimestä muuten kuin sivuleikkureilla? siinä on liittimen kyljessä jokaisen navan kohdalla joku pieni klipsi mutta siitä ei tunnu tapahtuvan mitään. pointti on siis kun sitä ei potentiaalisen palautuksen takia viittis katkasta kun johto on niin lyhyt että kojelaudan sisällä voi olla aika vaikea liittää katkaistua johtoa.
lähtihän se irti kun aikansa nytkytteli, muttamutta luulin kyllä kieltämättä että kaikki valot mittareita myöten jää pimeäksi nolla asennossa mutta niin ne vaan silti syttyi ja lyhyiden valojen tilalle tuli parkit. nyt minulla on siis kaksi asentoa parkeille. kuuluuko näin olla vai saako myös parkit jotenkin pois kytkimen ollessa nolla asennossa?
jepjep. parempi silti näin kuin ajovalot päällä. ja onpahan ajon aikana jotain valoja ulkona jos unohtaa kääntää katkaisijaa. kiitoksia avusta.
e: tuossa meidän toisessa passatissa ilmeisesti syttyy kyllä ajovalot nolla asennossa mutta katkaisijaa pitää sitten kääntää että saa mittariinkin valot palamaan. noita katkaisijoita on siis ainakin vähintään kahta eri kytkentää olemassa.
e: tuossa meidän toisessa passatissa ilmeisesti syttyy kyllä ajovalot nolla asennossa mutta katkaisijaa pitää sitten kääntää että saa mittariinkin valot palamaan. noita katkaisijoita on siis ainakin vähintään kahta eri kytkentää olemassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa