Vw new beetle
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Vw new beetle
ELi laitetaan nyt tämäkin tänne.... kuvia voipi käydä katteleen www.import-tuning.net sivustolta.. Auto on 2.0 8v vm 99 , laitettu jo mm. spinneri vanteet 20x 8.5" , ovenkahvat poistettu, konepeltiin tehty skuuppi, takaspoileri omavalmiste, samoin ex helmat. Nykyään autoon tulossa rataauton korisarja pienillä muutoksilla...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=S ... d=25284611
Tuossa nyt vähä jotain
http://irc-galleria.net/view.php?nick=S ... d=25284611
Tuossa nyt vähä jotain
-
- -
-
- -
Tosiaan. korisarja tuli rata ajosta saksan maalta. Vanteet eivät tule muuttumaan eikä tosiaan värikään, stereot tullaan laittamaan vähä paremmat samoin muutama näyttö heitetään sekaan. En hae mitään race henkeä vaan suojat vaihdettiin sen takia että autoa saadaan madallettua enemmän.... ja onhan se muhkeamman näköinen.
^no kyllä se tuokin vähän jotain kaipais. Ripaus räyhäkkyyttä vois olla paikallaan, jotenkin tyylikkäästi toteutettuna.
Tämä edellinen lookki oli ihan pirteä poikkeus, hieno tuning-kuppeli.
Äkkiseltään tuntuis että nuo levikkeet tosiaan on enemmän race kuin döning, ja "lipareita/leksuksia/kameleita" pitäs korvata hillitymmillä valinnoilla jotta levitykset pääsis oikeuksiinsa. Mutta eihän sitä vielä tietä....
Tämä edellinen lookki oli ihan pirteä poikkeus, hieno tuning-kuppeli.
Äkkiseltään tuntuis että nuo levikkeet tosiaan on enemmän race kuin döning, ja "lipareita/leksuksia/kameleita" pitäs korvata hillitymmillä valinnoilla jotta levitykset pääsis oikeuksiinsa. Mutta eihän sitä vielä tietä....
-
- -
Ja mä en koskis siihen sukuun mihin te :)
Joo, mutta edelleenkin sen hillityn ns. racehenkisen tuningin puolella(ei kylläkään mitään aluumiinimattoja yms.), koska tollanen korisarja on varmasti melko harvinainen... Mutta minkäs sille voi, kun ei mulla ole tollasta varaa rakentaa niin ei siitä sellaista tule kuin haluaisin.
Joo, mutta edelleenkin sen hillityn ns. racehenkisen tuningin puolella(ei kylläkään mitään aluumiinimattoja yms.), koska tollanen korisarja on varmasti melko harvinainen... Mutta minkäs sille voi, kun ei mulla ole tollasta varaa rakentaa niin ei siitä sellaista tule kuin haluaisin.
-
- -
Noh minä annan muille vähä tasotusta enskesälle ja jätän ne helvetin rumat vanteet alle ja samoin tuon kaamean värityksen ylle. Kyl noi pukit on ainaski takana ihan hyväksytty... niih ja toi etupään on tuv hyväksytty. Joku alutecin vanne sattu jäämään käteen nurkasta... ei muuta just keksiny. Eihän siin jos se pitää olla hopee ja joku race tyylinen niin ostakaa toi multa pois niin haen aidon rsi:n rahallahan niitä saa. Kyllä siitäkin sitte jotain itkun aihetta löytyy..
-
- -
No onpas herkän oloinen omistaja! (miehen toiseks viiminen postaus tuossa ylempänä)
Omaan silmään toi auto ei oo koskaan näyttäny hyvältä (väri, karvat yms.), mut kyllähän tuosta aika moni silti pitää, ku kerran palkintojakin on voittanu.
Toi uus korisatsi anto jo viitteitä paremmasta, mut voi olla että mun mielipide ei ton muokkauksen jälkeenkään muutu, se jää silti nähtäväks. Itse laittaisin tolla korisatsilla vanteisiin leveyttä (10" tai 11", kuin levee sit mahtuukin) ja pudottaisin aivan tonttiin. Mutta omistaja tekee niinkuin itse parhaakseen näkee. Niinku kaikki muutkin ihmiset omilla autoillaan.
edit. Ja nää "muniaan kateellisina hierovat" taitavat olla niitä normaaleita työssäkäyviä ihmisiä, ei lottovoittajia. Tai sit niillä vaan on paaaljon vähemmän velkaa. ;)
Omaan silmään toi auto ei oo koskaan näyttäny hyvältä (väri, karvat yms.), mut kyllähän tuosta aika moni silti pitää, ku kerran palkintojakin on voittanu.
Toi uus korisatsi anto jo viitteitä paremmasta, mut voi olla että mun mielipide ei ton muokkauksen jälkeenkään muutu, se jää silti nähtäväks. Itse laittaisin tolla korisatsilla vanteisiin leveyttä (10" tai 11", kuin levee sit mahtuukin) ja pudottaisin aivan tonttiin. Mutta omistaja tekee niinkuin itse parhaakseen näkee. Niinku kaikki muutkin ihmiset omilla autoillaan.
edit. Ja nää "muniaan kateellisina hierovat" taitavat olla niitä normaaleita työssäkäyviä ihmisiä, ei lottovoittajia. Tai sit niillä vaan on paaaljon vähemmän velkaa. ;)
Viimeksi muokannut albanzo, 27.12.2005 23:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
ei tässä olla kuules yhtään herkkänä... ja jos et ole lukenut niin niitä vanteita etsitään... tänään pistin 20x 11 " takavanteet tilaukseen...toivotaan että ne saadaan. siinäpä sitte jätkät hieroo munaa ja miettii että mistä samanlaiset... :-) minulla ei herne mene nenään mutta muilla se voi mennä...
Ei mun mielestä tuohon mikään race tyyli sovi, kun kyseessä on kuitenkin 85 kW 8 venttiili moottori...tommonen blingbling teema on hiton hieno beetlesissä.
Jos itse tuollaista tekisin, laittasin jonkun monivärisysteemin vähän tähän tyyliin
Ja kuten tuossa, niin show pelissä ihan ehdoton olisi tsuhauttelujousitus. Tuttu Scanioista
Ei sulla sattus mitää projektikuvia olemaan noista kahvojen poistoista jne...ne varmaan kiinnostaisi useita, kun ei ole yhtä helppo prokkis ku kakkakopassa
Jos itse tuollaista tekisin, laittasin jonkun monivärisysteemin vähän tähän tyyliin
Ja kuten tuossa, niin show pelissä ihan ehdoton olisi tsuhauttelujousitus. Tuttu Scanioista
Ei sulla sattus mitää projektikuvia olemaan noista kahvojen poistoista jne...ne varmaan kiinnostaisi useita, kun ei ole yhtä helppo prokkis ku kakkakopassa
Kahvojen poistosta kuvii lähi aikoina www.import-tuning.net
Kahvan poisto nelos golfista jossa on täysin sama systeemi ku kyseisessä beetlessä.
Taakse menee ainakin sellainen 10" levee miks ei 11" jos saa kyseistä vannetta.
Eteen riittää nykyinen 8,5" jotta saa laskettua..
Sisustaa on tilattu ranskan maalta erikoisempi verhoilu materiaaleja..
Kahvan poisto nelos golfista jossa on täysin sama systeemi ku kyseisessä beetlessä.
Taakse menee ainakin sellainen 10" levee miks ei 11" jos saa kyseistä vannetta.
Eteen riittää nykyinen 8,5" jotta saa laskettua..
Sisustaa on tilattu ranskan maalta erikoisempi verhoilu materiaaleja..
-
- -
Noniin... täällähän havaitaan ihan miehen puhetta! Juu samat mut 10 tai 11 " leveet... nyt vain arvoitus että saako. Kuvia niistä kahva hommista on... Se on ihan vaan hitsattu vähä rannilan värivalmista ja pakkelit pintaan. ulkopuolen tappi sydeemi vaijeri/sorvattu tappi, joka liukuu putken sisällä. Etsitäämpä niit kuvii teille niin saatte ihmetellä. Toi väritys tulee olemaan ensitalven homma... siis toi muutos, Oma mielipide on että autossa pitäisi olla keltaista ja vihreää mutta täällä on paikallinen väestö eri mieltä. että pidetään nyt toi vihreenä ja hyvä niin. Penkit tullaan tekeen heti kun ne viinin litkiät sitä saa ommeltua.
hieman menee jopa off topic mutta vois tonne sivuille (www.import-tuning.net) tehdä osion muistakin vastaavista "projekteista" ku kahvojen poisto. varmaan niistä olis huvia ja hyötyä monelle tuunarille :) laitetaan ajatusta veppihamsterille..
tuosta itse projektista, että tosiaan jos uskollisesti noudattais alkuperäistä rsi-lookkia ni sillonhan sitä olis helpointa hakea semmonen valmiina talliin. mutta meillä päin ei ole tapana olla mennä siitä mistä aita on matalin ;) se kait tässä "harrastuksessa" onkin niin hienoa että jokainen voi itse toteuttaa omia visioitaan ja haaveitaan. toiset sitten potkii niitä renkaita ja jakaa omia mielipiteitään yms =) kattoo nyt mitä tuosta tulee, mutta varmahan se on että ainahan nämä puhuttaa. ei semmosta absoluuttista oikeaa olekaan. makuasioista ei voi kiistellä ;)
niin ja ne verhoilut tulee itse asiassa epsanjasta, jos ihan tarkkoja ollaan =) pääsee eroon niistä karvoista, mistä niin moni on tykänny! ;)
tuosta itse projektista, että tosiaan jos uskollisesti noudattais alkuperäistä rsi-lookkia ni sillonhan sitä olis helpointa hakea semmonen valmiina talliin. mutta meillä päin ei ole tapana olla mennä siitä mistä aita on matalin ;) se kait tässä "harrastuksessa" onkin niin hienoa että jokainen voi itse toteuttaa omia visioitaan ja haaveitaan. toiset sitten potkii niitä renkaita ja jakaa omia mielipiteitään yms =) kattoo nyt mitä tuosta tulee, mutta varmahan se on että ainahan nämä puhuttaa. ei semmosta absoluuttista oikeaa olekaan. makuasioista ei voi kiistellä ;)
niin ja ne verhoilut tulee itse asiassa epsanjasta, jos ihan tarkkoja ollaan =) pääsee eroon niistä karvoista, mistä niin moni on tykänny! ;)
-
- -
Update... :-) Juu elikkäs kaikki ei nyt iha oo menny kuin on kuviteltu.. uudet 20" vanteet tulee mutta ei ihan riittävän leveenä, ne ei tuola amerikois ihan kaikkee osaa tehä loppuun.. uudet pikkuset hifijärjestelyt tuli kans laitettua ja niitä nyt sorvattu oikein mielenkiinnolla ja kenkälusikalla sisään.. Auto on tälläkertaa mattavalkea, ja vähä jotain piristystä tulossa. :-) Eiköhän biili oo tuossa Tampereen näyttelys hiukka ennen pääsiäistä valmis.. toivotaan.. Kaikkea ihmeellistä ja ihmeteltävää tiedossa..
-
- -
-
- -
Harmi kun mennään hieno korisarja pilaamaan kamelimaaleilla ja kromivanteilla, joku yksinkertainen väri, esim. hopea olisi ollut todella mahtava. Ja vanteiksi jotkut monipuolaiset esim. OZ Superleggerat tai vastaavat.
Mutta mutta, jokainen tekee tyylillään ja kyllähän tämän laitteen eteen työtä on ainakin tehty, pisteet siitä.
Mutta mutta, jokainen tekee tyylillään ja kyllähän tämän laitteen eteen työtä on ainakin tehty, pisteet siitä.
Aajee: et sattunut huomaamaan, että väriksi on vaihtunut mattavalkoinen?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Suppeman&image_id=51570564
paina entteriä osoiterivillä, jos ei muutoin aukee
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Suppeman&image_id=51570564
paina entteriä osoiterivillä, jos ei muutoin aukee
-
- -
-
- -
Katsotaan nyt mitä sieltä ruiskusta ulos tulee... mutta epäilen että valkeassa nyt pysytään... Tarkoitus on tehdä tuosta semmonen että sillä on kiva kaartaa suomen kuoppaisia teitä... eli lähinnä omaan silmään miellyttävää... Ja jos ei kelpaa niin tietty aina voi itse paremman tehdä... Nih. :-) Jokainen makaa kuin petaa, vai miten se meni. Mitään race henkeä ei kannata odottaa.. siitä turbosta en vielä tiedä..
^osa rakentaa autot itselleen, osa siksi että keräis näyttelyssä huomiota mahdollisimman paljon. jälleen yksi esimerkki(?) että siihen kilinään ja kilkkeeseen on kyllästytty ja viimein rakennetaan omaa makua edustava auto.
Ja juuri se tässä tapauksessa on allekirjoittaneenkin mielestä erittäin hyvä asia, sillä tämän kulkineen edellinen "näyttely-ystävällinen" ulkomuoto ei jaksanut viihdyttää sitten millään tavalla. nyt suunnitelmat ja tiiserikuvat näyttää ja kuulostaa jo paljon paremmalta.. jatkoa siis odotellessa innolla!
Ja juuri se tässä tapauksessa on allekirjoittaneenkin mielestä erittäin hyvä asia, sillä tämän kulkineen edellinen "näyttely-ystävällinen" ulkomuoto ei jaksanut viihdyttää sitten millään tavalla. nyt suunnitelmat ja tiiserikuvat näyttää ja kuulostaa jo paljon paremmalta.. jatkoa siis odotellessa innolla!
-
- -
-
- -

Tuollaisen Raimssi oli laittanut Import-tuningin foorumille. Alkaa olemaan mun mielestä kyllä todella hienon näköinen tuo Beetle. Pieksee edellisen lookin 100-0.. Päivittele antti tännekin tuota projektia.
Edit. ja niinkuin nani tuossa alla sanoi, niin ulompana sais olla nuo vanteet. Tai vielä parempi vaihtoehto olisi leveämmät vanteet järjettömällä lipalla. Mutta hieno on näinkin. Tuleeko Tampereen 100+ näyttelyyn? Jos tulee, niin pakko tulla tsiikailemaan lähempää.
Viimeksi muokannut PabloNeruda, 9.5.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Tuolta löytyy muutama lisäkuva projektiosastolta -> http://www.import-tuning.net/foorumi/index.php
Jos anttia ei tää "mainostaminen" haittaa. Itse vaan pidin tuosta uudesta lookista niin paljon, että ajattelin siitä kuvan tänne postata.
Jos anttia ei tää "mainostaminen" haittaa. Itse vaan pidin tuosta uudesta lookista niin paljon, että ajattelin siitä kuvan tänne postata.
Palaa sivulle “Projektiosasto”