Mikä kone 2 golffiin?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

janppa90
-
Viestit: 4
Liittynyt: 13.12.2005 22:57

Mikä kone 2 golffiin?

ViestiKirjoittaja janppa90 » 14.12.2005 13:24

Kuinka suuren koneen saa laittaa 1.3 tilalle 2 golffiin?

AziZ
-
Viestit: 511
Liittynyt: 7.8.2003 18:51

ViestiKirjoittaja AziZ » 14.12.2005 13:41

Noh riippuu ajattelitko tehdä muita muutoksia?
jos et niin et isompaa muistaakseni voi laittaa.

Mutta jos olet valmis jarruja yms päivittelemään niin sittenhän mallisarjan suurin kone on 1,8 litranen. Ja senhän voi vielä oliko se 20% prosentilla ylittää jos tehot ei mene yli. Joku viisaampi voi kertoa lisää.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 14.12.2005 13:42

2.0 + 25%

tommi_nylund
-
Viestit: 1422
Liittynyt: 23.7.2003 22:29

ViestiKirjoittaja tommi_nylund » 14.12.2005 13:51

millon kakkosmurua on saanut tehtaalta 2.0 koneella?

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 14.12.2005 13:56

ainaki jenkeissä on kait saanu

janppa90
-
Viestit: 4
Liittynyt: 13.12.2005 22:57

ViestiKirjoittaja janppa90 » 14.12.2005 14:23

Eli saanko pistää 1.8 16V koneen jarrujen parannuksella?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 14.12.2005 14:30


tommi_nylund
-
Viestit: 1422
Liittynyt: 23.7.2003 22:29

ViestiKirjoittaja tommi_nylund » 14.12.2005 16:17

ok.

joni.r
-
Viestit: 61
Liittynyt: 20.12.2003 16:30

ViestiKirjoittaja joni.r » 14.12.2005 19:47

Kysymys vähän aihetta sivuten. Eli onko -88 vuosimallin 1,8 passatin kone vastaava kun kakkos golffin 1,8 (GU)? Kun käsittääkseni Ainakin 1,6 EZ koneita on joskus passateissa ollut...jos en ihan hakoteillä ole.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 14.12.2005 20:03

Ei. Umpparipassatit 90hv koneella ovat aina ykspisteruiskullisella RP-koneella. RP-konetta oli myös Golffissa kun katalysaattorit tulivat mukaan kuvioihin.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 14.12.2005 23:09

Kai tähänki vois vastata, että kaikki on mahdollista, riippuu vaan paljon on varaa ake:n heppuja lahjoa :P. Onkos niitä jenkkilän 2.0 koneellisia kakkiksia rekisteröity oikein suomessaki "virallisesti" eli ne ei oo mitää 1.8+25% vehkeitä viranomaisten silmissä? Eiks kakkiksee menis joku audin 2.2 vitoskone?

mane_
-
Viestit: 508
Liittynyt: 23.7.2005 8:21

ViestiKirjoittaja mane_ » 14.12.2005 23:23

niiin, mites pöljä idea toi audin vitoskone on? onko toteutettu teilläpäin? ois ainakin kivat murinat!

tommi_nylund
-
Viestit: 1422
Liittynyt: 23.7.2003 22:29

ViestiKirjoittaja tommi_nylund » 14.12.2005 23:30

vortexista taisin löytää kuvan aiheesta.

vitonen ei koskaan ole pöljä idea! (?)

hyvin se siellä näytti istuvan, tai sitten konehuoneen levitys oli toteutettu niin siististi etten huomannut eroa. tosin kaikesta huolimatta varmaan jotain muuta kuin bolt-on swappi.

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 15.12.2005 12:32

Eikö muka audin viismukinen ota jo kiinni keulan runkopalkkeihin? Tuohan olis helvetin mahtava idea jos joku heittäs vaikka audin 10V Turbon eli MC:n kakkoskuoriaiseen. Menis sitten tilavuudenkin puolesta jos jenkki 2.0 saa käyttää vertailumallina. Ja tehojen puolesta kun vertaa g60:seen.

Mutta epäilen että se ei mene sinne edes kenkälusikalla.

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 15.12.2005 14:49

Onkos tuota Audin viitosta missään autossa originaalina poikittain?

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 15.12.2005 15:08

ei taida olla ku passatissakin se on pitkittäin, ot portterin vitosdiiseliä on v70 keulalla poikittain

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 15.12.2005 19:59

^Tuotakin varten Volvon täytyi suunnitella äärimmäisen lyhyt vaihdeloota, tuon koneen ilmestyessä V70:n nokalle asiasta oli jossain lehdessä juttua.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 15.12.2005 20:26

Onhan VW:llä itsellään semmoisia vitoskoneita jotka mahtuu runkoaisojen väliin ilman rälläköimistä ;)

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 15.12.2005 20:32

nii no sehän olisikin yksi ratkaisu

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 15.12.2005 21:10

Tarkoittaako Juice omassa salaperäisyydessään Suomessa kovinkin yleistä ja helposti viritettävää VR5:moottoria? :)

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 15.12.2005 21:41

No eikös sitä tulppavikaisen kutosen murinaa haettu? :)

drako
-
Viestit: 327
Liittynyt: 4.8.2003 13:21

ViestiKirjoittaja drako » 15.12.2005 23:39

Onkos niitä jenkkilän 2.0 koneellisia kakkiksia rekisteröity oikein suomessaki "virallisesti" eli ne ei oo mitää 1.8+25% vehkeitä viranomaisten silmissä? Eiks kakkiksee menis joku audin 2.2 vitoskone?


1,25 * 1781 = 2226 ...

sk883joel
-
Viestit: 12
Liittynyt: 11.11.2005 10:33

ViestiKirjoittaja sk883joel » 23.12.2005 14:24

Kaverilla oli G2 2.0 koneella, oli kuulemma yksi harvoista Suomeen vastaavalla koneella rekisteröidyistä. Koneen tarkemmasta tyypistä ei ole mitään hajua. About 150 hummaa siinä taisi olla. Nykyään kyseinen auto osallistuu johonkin Virolaiseen jokkissarjaan...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa