Corrado ongelmia!!
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado ongelmia!!
Joo tuli sitte hankittua tollanen -91 corrado. Nyt sitte muutamia vikoja ilmenny. Elikkä ajotietokoneessa ei pelaa kulutusnäyttö näyttää vaan nollaa (letku on paikoillaan kummassaki päässä) siihen haluaisin tietoa mistä vikaa voisi seuraavaksi etsiä. Kytkin ottaa hullun alhaalta (en tiedä pitääkö) onko siihen jonninmoista säätöä olemassa, nestekytkin ku se on. Tyhjäkäynnistä haluaisin tietoa sen verran että millä tasolla se pitäsi olla? Tosiaan auto ollu vasta muutamia viikkoja tuossa tallissa ni en oikein siitä tiedä vielä mitään muuta ku sen että se eroaa tosta toisesta kulkimesta aika paljon (vento). Kiitos kaikille jotka vaivautuu vastaamaan.
Ajotietokoneen ongelmia kannattaa aluksi selvitellä huoltomoodin avulla.
Do dii.
Huoltomoodin kävin läpi ja asia ei auennu mulle yhtään.
Elikkä KIERROSLUKU, ÖLJYNLÄMPÖ,MATKAMITTARI näkyy oikein mutta ahtopaineet ja kulutukset ei näy. Yhessä kohassa näkyy numerosarja 1728 joka vaihtuu itekseen c 10:si. Alkaa siis olla aika hepreaa mulle tää juttu ku ei yhtään tiiä missä se vika ny saattaisi olla. Eli kulutusmittari näyttää yhäti sitä nollaa. Muuten auto tuntusi pelaavan ihan hyvin.
Huoltomoodin kävin läpi ja asia ei auennu mulle yhtään.
Elikkä KIERROSLUKU, ÖLJYNLÄMPÖ,MATKAMITTARI näkyy oikein mutta ahtopaineet ja kulutukset ei näy. Yhessä kohassa näkyy numerosarja 1728 joka vaihtuu itekseen c 10:si. Alkaa siis olla aika hepreaa mulle tää juttu ku ei yhtään tiiä missä se vika ny saattaisi olla. Eli kulutusmittari näyttää yhäti sitä nollaa. Muuten auto tuntusi pelaavan ihan hyvin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”