Tälläinen video tupsahti vastaan:
http://www.mymegabusa.com/Video/Megabus ... rgring.wmv (60.1MB)
Rakentajan saitti:
http://www.megabusa.com/
Hienosti Busa pelaa 4 pyörälläkin. Taitais täit lähteä ilman kypärää.
Westfieldin lisäksi näitä Super seven-variantteja valmistaa kaupallisesti ainakin Caterham (pääasiassa coswortin koneella). Muita variantteja autosta lienee tuhansia, koska autosta voi tehdä ns. locost-(kilpa)auton Ron Championin kirjan mukaan. Mielenkiintoinen kapistus kaikinpuolin ja teho/paino suhdekin on kohdallaan.
Westfield Megabusa - video
Valvoja: ffp jäsenet
Yks kpl Aitoja Lotuksia vm. 68, joka oli ACS esillä. Tekniikkana puhaltelee virivirikossu. Löylyä niin ettei vakio Busalla kerkeä.
Caterham:ia Ei saa Suomessa kilpiin, autoa valmistetaan yli 400 kpl vuodessa joten se ei mene pienvalmistesarja autosta ja tavallisena autona se ei mene läpi koska ei täytä viimeisimpiä kolari jne pykäliä. Jonkun Westfield vois onnistua. En nyt muista enkä löytäny 5sec Googlettamisella, mutta jotain vastaavaa myydään Hayabusan koneella, tehopainosuhde oli muistaakseni 770hp tonnille... Noi Caterham jne variaatiot on aika äpäriä pikku paskiaisia, lyö keppiä rattaisiin moninverroin isommillensa...
[edit]lotari oli jossain välis syksyllä kaupan..49t€
Caterham:ia Ei saa Suomessa kilpiin, autoa valmistetaan yli 400 kpl vuodessa joten se ei mene pienvalmistesarja autosta ja tavallisena autona se ei mene läpi koska ei täytä viimeisimpiä kolari jne pykäliä. Jonkun Westfield vois onnistua. En nyt muista enkä löytäny 5sec Googlettamisella, mutta jotain vastaavaa myydään Hayabusan koneella, tehopainosuhde oli muistaakseni 770hp tonnille... Noi Caterham jne variaatiot on aika äpäriä pikku paskiaisia, lyö keppiä rattaisiin moninverroin isommillensa...
[edit]lotari oli jossain välis syksyllä kaupan..49t€
-
- -
- Viestit: 472
- Liittynyt: 23.7.2003 8:15
Tällä setämiehellä tuntuu rahaa riittävän:
http://dpcars.aprsworld.com/
Erityisen mielenkiintoinen on sivun vasemman laidan menusta neljäs kuva ylhäältä. Neliveto toteutettu ketjuvedolla...
Tohon autoon on sitten vielä suunnitteilla mahdollisuus asentaa kahdesta Hayabusan koneesta modifioitu V8-moottori:
http://www.powertecengineering.com/v8_index.php
http://dpcars.aprsworld.com/
Erityisen mielenkiintoinen on sivun vasemman laidan menusta neljäs kuva ylhäältä. Neliveto toteutettu ketjuvedolla...
Tohon autoon on sitten vielä suunnitteilla mahdollisuus asentaa kahdesta Hayabusan koneesta modifioitu V8-moottori:
http://www.powertecengineering.com/v8_index.php
Tässä on varsin mielenkiintonen sivu missä on koottu noita moottoripyöräkoneisia autoja yhdelle sivulle.
http://thekneeslider.com/engines/motorcycle-powered-cars.php
Tässä on sitten yks britti firma joka tekee tommosia cut-out-bolt-on kittejä Mineihin. Siellä on jonkun verran kivoja videoita. Mikä parasta noi vehkeet on vielä ajettavuudeltaan Minejä toisin kun ne honda moottoriset.. Mun mielestä noitten tupla R1 moottorinen mini ja Turbo hayabusa mini menee 0-60 mailiin 3 sekunnin pintaan. Tuolla ei oo factaa mutta mulla on noi mini filmsin DVD:t kotona missä ne esittäytyy. Harmi kun tommosta ei suomessa saa kilpiin kuten englannissa, mut vois olla silti ihan kiva lelu jos ois hieman liikaa rahaa..
http://www.zcars.org.uk/index.htm
Ja suomen radoillakin nähdyt radicalit on kyllä varmaan nopeimmasta päästä noita prätkä koneisia vehkeitä ja kierrosajat on aika uskomattomia.
http://www.radicalsportscars.com
Niillä on muuten jo ihan olemassa tommonen V8 Hayabusa moottorinen auto.
http://www.radicalsportscars.com/news_folder/dvd2005/sr8.php
Edit: Näköjään ihan nopee toi Radical SR8.. Nordschleife 6 minuuttia 55 sekunttia. Ja toikin vehje jolla toi ajettiin on ihan kilvissä briteissä.
http://thekneeslider.com/engines/motorcycle-powered-cars.php
Tässä on sitten yks britti firma joka tekee tommosia cut-out-bolt-on kittejä Mineihin. Siellä on jonkun verran kivoja videoita. Mikä parasta noi vehkeet on vielä ajettavuudeltaan Minejä toisin kun ne honda moottoriset.. Mun mielestä noitten tupla R1 moottorinen mini ja Turbo hayabusa mini menee 0-60 mailiin 3 sekunnin pintaan. Tuolla ei oo factaa mutta mulla on noi mini filmsin DVD:t kotona missä ne esittäytyy. Harmi kun tommosta ei suomessa saa kilpiin kuten englannissa, mut vois olla silti ihan kiva lelu jos ois hieman liikaa rahaa..
http://www.zcars.org.uk/index.htm
Ja suomen radoillakin nähdyt radicalit on kyllä varmaan nopeimmasta päästä noita prätkä koneisia vehkeitä ja kierrosajat on aika uskomattomia.
http://www.radicalsportscars.com
Niillä on muuten jo ihan olemassa tommonen V8 Hayabusa moottorinen auto.
http://www.radicalsportscars.com/news_folder/dvd2005/sr8.php
Edit: Näköjään ihan nopee toi Radical SR8.. Nordschleife 6 minuuttia 55 sekunttia. Ja toikin vehje jolla toi ajettiin on ihan kilvissä briteissä.
Tuolla hexxin osoittamalla sivulla löytyy hyvä kokoelma samalta nurmella kuvattuna. Pätkä jäis ruutuun, jos noista sais valita.
http://dpcars.aprsworld.com/scion/sc041.jpg
Prätkäkoneista suositaan hyvän teho/paino (esim. tuo SR8 380hv ja 66kg) suhteen takia vaikka onhan se auton kone helpompi tuonne heittää ja löytyy se pakkikin sitten ihan vakiona. Ron Championin kirja tuli tilattua, jos sitä vaikka eläkepäivillä alkais hitsailemaan ;-)
http://dpcars.aprsworld.com/scion/sc041.jpg
Coincidentally, Larry had his collection of Group B rally cars out in the track's grass parking lot being photographed for some magazine. So I snapped a few shots of my own...
Prätkäkoneista suositaan hyvän teho/paino (esim. tuo SR8 380hv ja 66kg) suhteen takia vaikka onhan se auton kone helpompi tuonne heittää ja löytyy se pakkikin sitten ihan vakiona. Ron Championin kirja tuli tilattua, jos sitä vaikka eläkepäivillä alkais hitsailemaan ;-)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa