Suutinkärkien kimppatilaus
Valvoja: ffp jäsenet
Suutinkärkien kimppatilaus
Nyt olisi saatavilla seuraavia suutinkärkiä:
Fratelli Bosio POWERPLUS! 502/764
340$ / 4kpl
Fratelli Bosio RACE 520
410$ / 4kpl
Tilaus lähtee parin viikon sisällä, kaikki halukkaat pääsee mukaan. Rahat tilattaessa tilisiirrolla.
Edit: Rahayksikkö oli väärä :P
Fratelli Bosio POWERPLUS! 502/764
340$ / 4kpl
Fratelli Bosio RACE 520
410$ / 4kpl
Tilaus lähtee parin viikon sisällä, kaikki halukkaat pääsee mukaan. Rahat tilattaessa tilisiirrolla.
Edit: Rahayksikkö oli väärä :P
Viimeksi muokannut Zulak, 15.8.2005 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
Mitkähän käret käypi tuohon T4:n 2,5 tdi (102hv) suutinrunkoihin? Sellaisia olisi 5 kpl hakusessaan. Tarkoitus olisi samalla vaihtaa ahdin 150 hv version tai isompaan vnt ahtimeen.
Valonviejä varmaankin osaa vastata... Jos kehtaat avittaa niin laita pm :)
Eli kimppaan lähden jos vain sopivat kärjet saadaan.
e: Joudun jättämään tilauksen väliin, sain jo toista kautta.
Valonviejä varmaankin osaa vastata... Jos kehtaat avittaa niin laita pm :)
Eli kimppaan lähden jos vain sopivat kärjet saadaan.
e: Joudun jättämään tilauksen väliin, sain jo toista kautta.
Viimeksi muokannut triheadwolf, 20.8.2005 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitenkäs noissa tilauksissa muuten onko tullausmaksut ja verot huomioitu? Ite tilasin kerran jenkeistä 30 taalan edestä tavaraa web-kaupasta (vaatteita) ja loppuhinta oli yli kolminkertainen :(
Ei sillä että itse olisin tilaamassa suuttimia, mutta ettei tule ikäviä yllätyksiä. Laskevat penteleet rahtikulutkin mukaan tavaran hintaan ja siihen päälle vielä ALV. En tiedä pystyykö tulliselvityksen tekemään tuollaiselle tilaukselle itse, mutta siinäkin säästäisi vähän.
Kannattaa katsoa:
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/03_Tavaran_tilaaminen_ulkomailta/03_Tuonti_EUn_tullialueen_ulkopuolelta/index.jsp
Tullimaksun määrän laskukaava (DVD-levyille) löytyy tuolta:
http://www.hohto.to/page36.html
Kohdan "Tullit ja muut maksut tilattaessa Euroopan Unionin alueen ulkopuolelta" alla.
Ei sillä että itse olisin tilaamassa suuttimia, mutta ettei tule ikäviä yllätyksiä. Laskevat penteleet rahtikulutkin mukaan tavaran hintaan ja siihen päälle vielä ALV. En tiedä pystyykö tulliselvityksen tekemään tuollaiselle tilaukselle itse, mutta siinäkin säästäisi vähän.
Kannattaa katsoa:
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/03_Tavaran_tilaaminen_ulkomailta/03_Tuonti_EUn_tullialueen_ulkopuolelta/index.jsp
Tullimaksun määrän laskukaava (DVD-levyille) löytyy tuolta:
http://www.hohto.to/page36.html
Kohdan "Tullit ja muut maksut tilattaessa Euroopan Unionin alueen ulkopuolelta" alla.
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
triheadwolf: Kummatkin käy, ja kokeiltu on. 502 antoi 215hv ja racet riittää nykyisiin noin 250hv asti. Kulutus tulee lisääntymään molemmilla, raceilla toki enemmän.
Katsotaan nyt, jospa tuo tilattu nestepää sopisi. Silloin voisi odottaa +50hv ja kulutus palaisi nykyisestä tuplasta lähes normaalin tuntumaan :)
Katsotaan nyt, jospa tuo tilattu nestepää sopisi. Silloin voisi odottaa +50hv ja kulutus palaisi nykyisestä tuplasta lähes normaalin tuntumaan :)
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Mä ostin Valonviejältä noi vanhat pp205 suuttimet skodaan.
Minulla ei keskikulutus muuttunut oikein miksikään (nousi ~1dl).
Auto alkoi kyllä herkemmin hörppimään polttoainetta jos sitä paljon rääkkää, aikaisemmin ajotavalla ei ollut juuri merkitystä.
Meno kyllä muuttui niinkuin tuolta ALH topikista voi lukea.
Suosittelen.
Minulla ei keskikulutus muuttunut oikein miksikään (nousi ~1dl).
Auto alkoi kyllä herkemmin hörppimään polttoainetta jos sitä paljon rääkkää, aikaisemmin ajotavalla ei ollut juuri merkitystä.
Meno kyllä muuttui niinkuin tuolta ALH topikista voi lukea.
Suosittelen.
Mitkäköhän kärjet tuohon AGR moottoriin uskaltais hommata että ei ihan heti välttämättä tarttis turboa vaihtaa? Lisää kulkua kaipais ja hermot menee evryn säätämiseen ;) Turbon ja kytkimen vaihtokin saattaa toki olla ohjelmassa jossain vaiheessa tulevaisuudessa joten silläkin jo ajattelin että jos osais sit kerralla riittävän isot kärjet.
Elikkäs..
RACE 520 suutinkärjet 4kpl on 335€.
Tilaus lähtee perjantaina (26.8.2005).
Kaikki halukkaat ottakaa pikaisesti yhteyttä puhelimitse (0443403648), sähköpostilla ( [email protected] ) tai yksityisviestillä.
RACE 520 suutinkärjet 4kpl on 335€.
Tilaus lähtee perjantaina (26.8.2005).
Kaikki halukkaat ottakaa pikaisesti yhteyttä puhelimitse (0443403648), sähköpostilla ( [email protected] ) tai yksityisviestillä.
Ja näitähän meillä riittää... :)
Elikkäs ensimmäinen paketti on saapunut, joten laittakaa osoitetietojanne tulemaan privassa tai maililla niin lähetän suuttimet. RACEja ei tullut vielä läheskään tilattua määrää, joten osa porukasta joutuu vielä jonkin aikaa odottelemaan. Maksujärjestyksen mukaan lähetän suuttimet.
Elikkäs ensimmäinen paketti on saapunut, joten laittakaa osoitetietojanne tulemaan privassa tai maililla niin lähetän suuttimet. RACEja ei tullut vielä läheskään tilattua määrää, joten osa porukasta joutuu vielä jonkin aikaa odottelemaan. Maksujärjestyksen mukaan lähetän suuttimet.
Eilen bleedattiin ahdot jonnekkin 1.2bar luokille ja tänään olis tarkoitus säätää tuo syöttömäärä silleen ettei sieltä ihan hirveesti tule sitä savua. Muutenkin pumpun ajoitusta pitäis varmaan säätää kun ei oikein kovin hanakasti meinaa kylmänä käynnistyä... Ei vaan taida onnistua tuolla VAG-COMin ilmaisversiolla tuon ahoituksen tarkastaminen. tai ainakin itselläni alkoi herjaamaan ettei ole mahdollista rekisteröimättömällä versiolla.
Voimaa ja savua tuli kyllä lisää muttei kytkimen luistoa vielä. 225 kumi tosin meinaa välillä vingahtaa kuivallakin asfaltilla;) Paineitten pitäis olla 260bar jos eivät ole aivan kädettäneet niitä korjaamolla.
Kummallista käytöstä tässä kyllä on havaittavissa semmoisessa muodossa että 3-5 vaihteilla alkaa täristämään tietyllä kierrosalueella kummasti. Tämä on selviten huomattavissa kun alkaa vedättämään vaihteella silloin kun kone ei ahda oikeastaan ollenkaan ja siitä kun ahdot pompsahtavat sinne~1.2bar lukemille niin alkaa täristys. Tiedä sitten onko tuo sitä vauhtipyörän tärinää vai jotain muuta, mutta päähän se ottaa jokatapauksessa.
Tänään saatiin pumpun ajoituskin passattua suht kohdalleen. Tai no TDI timing hässäkkä väittää että se on Dead on ;). Oli muuten tuo säätö aika pirun pienestä kiinni. Voisi melkein kuvata sitä kuluneella sanonnalla "milli vinoon ja se on silmässä".
Kummallista käytöstä tässä kyllä on havaittavissa semmoisessa muodossa että 3-5 vaihteilla alkaa täristämään tietyllä kierrosalueella kummasti. Tämä on selviten huomattavissa kun alkaa vedättämään vaihteella silloin kun kone ei ahda oikeastaan ollenkaan ja siitä kun ahdot pompsahtavat sinne~1.2bar lukemille niin alkaa täristys. Tiedä sitten onko tuo sitä vauhtipyörän tärinää vai jotain muuta, mutta päähän se ottaa jokatapauksessa.
Tänään saatiin pumpun ajoituskin passattua suht kohdalleen. Tai no TDI timing hässäkkä väittää että se on Dead on ;). Oli muuten tuo säätö aika pirun pienestä kiinni. Voisi melkein kuvata sitä kuluneella sanonnalla "milli vinoon ja se on silmässä".
Paha mennä sanomaan... Ilmeisesti ohjelma on haettu Karalalta, mutta sen on asentaneet Demecillä(~200€ halvemmalla!!) eli mitä ilmeisimmin kyseessä turbotecin vakiolastu kyseiselle koneelle. suurin ero omani ja tuon 110 heppasen välillä tuntui olevan kierroten kestossa. omani ei ihan hirveästi näillä säädöillä enää 3500 kiekan jälkeen elämöinyt mutta tuo kaverin Golffi veti iloisesti vielä neljäntonnin paremmalle puolelle. Omani taas tuntui ehkä aavistuksen vääntävämmältä.
Testihetkelläkin omasta vokkelosta oli syötöt säädetty silleen että VAG COM näyttää IQ lukemaa 9.0 joten syöttöä ei kovin paljoa kyllä ole. Ennne katastus-säätöön laittamista se kyllä tuntu pirteämmälle...jopa vakioahdoilla. Silloin IQ oli muistaakseni jotain neljän hujakoilla ;)
Oli muuten ahtoputkien koolla eroa kuin yöllä ja päivällä näissä Golffeissa. Omassa AGR vehkeessä ahtoputken koko ennen jäähyä kutistuu( tai ainakin ennen kutistui ;) ) suunnilleen 25mm X 50mm pilliksi ja tuossa toisessa se oli noin 25mm X 150mm! Nyt ei kyllä omassanikaan enää ahdista kun on tuokin pätkä 50mm sisähalkaisijallista putkea.
Testihetkelläkin omasta vokkelosta oli syötöt säädetty silleen että VAG COM näyttää IQ lukemaa 9.0 joten syöttöä ei kovin paljoa kyllä ole. Ennne katastus-säätöön laittamista se kyllä tuntu pirteämmälle...jopa vakioahdoilla. Silloin IQ oli muistaakseni jotain neljän hujakoilla ;)
Oli muuten ahtoputkien koolla eroa kuin yöllä ja päivällä näissä Golffeissa. Omassa AGR vehkeessä ahtoputken koko ennen jäähyä kutistuu( tai ainakin ennen kutistui ;) ) suunnilleen 25mm X 50mm pilliksi ja tuossa toisessa se oli noin 25mm X 150mm! Nyt ei kyllä omassanikaan enää ahdista kun on tuokin pätkä 50mm sisähalkaisijallista putkea.
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
Mulle on tulossa tossa seuraavassa satsissa Racet ja voin myydä ne, kun ei ole toistaiseksi tarvetta niille.
Jos kiinnostaa niin lähetä privaa tai [email protected]
Jos kiinnostaa niin lähetä privaa tai [email protected]
Huoh..
Ei vieläkään varmaa tietoa toimituspäivästä.
Tammikuun alussa kyselin taas kun lupailivat, että silloin Bosiolta taas suuttimia sais ja tuli vastaus, että menee jokunen päivä, jotta saavat tietää tarkan päivän. Noh, eipä ole vastausta vieläkään kuulunut. Eilen taas laitoin mailia, saa nähdä vastaavatko milloin.
Katellaan nyt vähän aikaa vielä ja jos mitään ei tapahdu, hommaan suuttimet muualta ja yritän saada rahat takaisin tuosta puljusta.
Ei vieläkään varmaa tietoa toimituspäivästä.
Tammikuun alussa kyselin taas kun lupailivat, että silloin Bosiolta taas suuttimia sais ja tuli vastaus, että menee jokunen päivä, jotta saavat tietää tarkan päivän. Noh, eipä ole vastausta vieläkään kuulunut. Eilen taas laitoin mailia, saa nähdä vastaavatko milloin.
Katellaan nyt vähän aikaa vielä ja jos mitään ei tapahdu, hommaan suuttimet muualta ja yritän saada rahat takaisin tuosta puljusta.
Tätä 20-30pv. (lokakuun lopussa, marraskuun alussa, marraskuun lopussa, joulukuun alussa, tammikuun alussa, helmikuun alussa) odotteluahan se on ollut koko ajan. Se on varmaa, ettei asia ole Bosiosta kiinni vaan jostakin jobbarista tässä kauppaketjussa. Kuka se myyjä sitten Zulakille onkin, niin kyllä saisi jollain tavalla maksaa korkoa melkein puolen vuoden rahojen panttaamisesta. Mutta ei auta, odotellaan..............
Niin eihän niistä isoista suuttimista oo pakko ottaa heti kaikkee irti. Suurentaa IQ:ta sinne 8-9 pintaan niin ei savutakaan pahasti eikä turbo niin herkkään mee paskaksi.
Itsellä vähän mietinnässä uskaltaako laittaa raceja ton vakion 1749v ahtimen kaveriksi. Onkohan mitään mahdollisuutta että se pysyisi nipussa? Oon jossain vaiheessa kuitenkin päivittämässä 1749va ahtimeen.
Itsellä vähän mietinnässä uskaltaako laittaa raceja ton vakion 1749v ahtimen kaveriksi. Onkohan mitään mahdollisuutta että se pysyisi nipussa? Oon jossain vaiheessa kuitenkin päivittämässä 1749va ahtimeen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa