G2 turbodieselin vaihdellaatikon tyyppi/välitykset vs 2y

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Golfster
-
Viestit: 154
Liittynyt: 5.12.2005 18:51

G2 turbodieselin vaihdellaatikon tyyppi/välitykset vs 2y

ViestiKirjoittaja Golfster » 11.12.2005 21:19

elikkäs ostin viime keväänä laatikkovikasen kakkis gti:n (-88 KR) ja vaihdoin siihen väliaikaisesti turbodieselin lootan.Originelli laatikko elikkäs 2y vai onx se nyt y2 tuntuu olevan melko katoavaa kansanperinnettä, joten mietiskelin et onko kyseisten lootien ominaisuuksissa suuria eroja..välityserot saisin selville jos joku osaa kertoa turbodieselin laatikon tyypin!?omastani tyyppimerkintä on joskus kovassa ajossa piirtynyt maan pintaan..onko suuria eroja (kiihtyvyys,huiput...) eli kannattaako satsata ens kesänä kalliimpaan gti:n laatikkoon vai ajella nykyisellä?!?

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa