Golf III loota vinkuu vitosella;( + lisää huolia (18.12)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
Golf III loota vinkuu vitosella;( + lisää huolia (18.12)
Elikkä tollasesta gtd golfista olis kyse. Laatikko rupeaa vinkumaan 5.vaihteella kun on jonki matkaa ajanu eli varmaanki ku on lämmin. Se vinkuu vain silloin kun kone vetää ja loppuu heti ku päästää kaasusta. Pahin vikinä tulee siinä 80km/h kohdilla. Jos ajaa +130 pitempään niin tuntuu ettei olis vikinää ollenkaa,tai sitte muu melu peittää sen.. Että missä vois olla vikaa ja kuinka paha remontti olis kysees..
Viimeksi muokannut pensseli69, 18.12.2005 22:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
http://www.fusti.fi/ katoppas tuolta + muut autopurkaamot
Googlesta löytyy
Googlesta löytyy
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
Joo tollasta löyty laatikosta..vähä oudon väristä toi öljy.
http://personal.inet.fi/cool/spukeclan/ ... tikko2.JPG
http://personal.inet.fi/cool/spukeclan/ ... atikko.JPG
http://personal.inet.fi/cool/spukeclan/ ... tikko2.JPG
http://personal.inet.fi/cool/spukeclan/ ... atikko.JPG
Ihan pakko neuvoa näppärä, ja helppo korjaus. En vain tiedä onnistuuko tuohon laatikkoon.
Itseltä hajosi juuri noin 5-vaihteen boorit pösöstä, ja otin vaan laatikon
päässä olevan pelti kopan irti, ja hitsasin rattaan kiinni! :)
Korjaus kesti noin 30min ja ajoin autolla pari vuotta senkin jälkeen.
Siis jos aiot kuitenkin hommata vaihto laatikon. Tuohan on sitten hitsailun
jälkeen entinen...
Enkä tiedä onko 5-ratas tuossa laatikossa noin helposti esillä.
Enpäs jaksanut katsella ensin noita kuvia.
Itseltä hajosi juuri noin 5-vaihteen boorit pösöstä, ja otin vaan laatikon
päässä olevan pelti kopan irti, ja hitsasin rattaan kiinni! :)
Korjaus kesti noin 30min ja ajoin autolla pari vuotta senkin jälkeen.
Siis jos aiot kuitenkin hommata vaihto laatikon. Tuohan on sitten hitsailun
jälkeen entinen...
Enkä tiedä onko 5-ratas tuossa laatikossa noin helposti esillä.
Enpäs jaksanut katsella ensin noita kuvia.
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 78
- Liittynyt: 13.12.2004 9:56
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
18.12
No nyt on koetestit ajettu uudella laatikolla ja kytkin luistaa. Laitoin tollasen 1.9td farkku golfin -97 laatikon että onkohan siinä pidempi kytkinvaijeri kun aluksi oli kytkin koko ajan päällä, mutta kun otti sellasen palikan sieltä vivun alta pois niin menee eteenpäin. Tosin kyllä kytkin luistaa todella reilusti isommilla vaihteilla. Voiko tota automaattisäätöistä vaijeria jotenkin säätää itte vai kuinka se toimii? Sitten sellanen että kylläkai vaihteiston öljyt pitäs tulla ulos kun ottaa sen pohjapropun vaan pois, ja voiko öljyt lisätä nopeusmittarin reiän kautta?
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 18.3.2004 20:33
- Viesti:
Tuo kytkimen ongelma on ratkaistu tai ainakin luulen niin kun tällä säällä ei voi oikein kattoa luistaako kytkin yhtään. Vika oli siinä automaattisäätösessä kytkinvaijerissa ku se jumitti jotenki eikä tullu kokonaan ulos. ilmeisesti se sellainen valkoinen nippusiteen tapainen on tarkoitettu avata kun vaijeri on paikallaan ja muuten valmis.sellasta ei kyllä tuossa ollut jäljellä. Joo kannattaa ainakin tarkistaa öljyt ku tuo on jop toinen laatikko mikä menee,eri autoissa kuitenkin:)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa