G2:seen 3-koppasen kahvat?
Valvoja: ffp jäsenet
G2:seen 3-koppasen kahvat?
Eli miten on? passaako suoraan paikalleen ilman sen kummempia sovituksia? Toinen ihmetyksen aihe olis turvavyöt. Kun vyö on kokonaan kelautunut sisään vyön ollessa irti autosta, miten sen saa ulos? ei lähde, vaikka vähän höllää ja koittaa uudestaan.. aapuuva! =)
Vyö lähtee avaamalla toisenpuolen koppa siitä kelahässäkästä. En muista kumpi puoli (taisi olla isompi koppa), mutta varovasti. Nimittäin toisella puolella on spiraalijousi joka lävähtää pihalle, ja sitten se on lähes tekemätön paikka. Kun otat sen kopan pois niin tajuat kyllä miten se lähtee löystymään.
Ei ne kolmosen kahvat ihan heittämällä kyllä kakkikseen mee.Muistikuvien mukaan mekaniikka erillainen.Itse noita aikoinani koittelin sovitella.
Helpoin tapa uudistaa kakkiksen kahvat on ostaa kiina mallin jettan kahvat jotka ovat toiminta periaatteeltaan samallaiset ku kolmosen mut istuvat "heittämällä" paikalleen.Tosin mistä noita kiina kahvoja taas tällä erää löytää on eri asia.Itse aikanani täältä myyntiosastolta bongasin.
Helpoin tapa uudistaa kakkiksen kahvat on ostaa kiina mallin jettan kahvat jotka ovat toiminta periaatteeltaan samallaiset ku kolmosen mut istuvat "heittämällä" paikalleen.Tosin mistä noita kiina kahvoja taas tällä erää löytää on eri asia.Itse aikanani täältä myyntiosastolta bongasin.
no minkäslainen noissa kahvoissa se mekaniikka sitte on? ku kakkiksen kahvathan painaa kieltä alaspäin, ni painaako noi 3sen kahvat edes samaan suuntaan, vai täytyiskö rakentaa jotain mekanismia lisää? vai pääseekö helpommalla hitsaaamalla audin kahvat? rupee vaan vi####aan ku noi kakan kahvat jää koko ajan käteen, ei viittis olla jatkuvasti uusia ostamassa... ja kaikki uudempien mallien osathan on MAGEITA! =D
ai ulospäin? jaa no toihan kuulostaa siltä, että n. puolen päivän liukupinnan_suunnan_vaihdos_hitsailu_kikkailulla toi operaatio saattais onnistuakki! =) Tuolta wollen linkin takaahan löyty kyllä kiina mallin kahvat, mutta saattaapi tulla kalliimmaks ku 3-kopan kahvat, ja oishan niissä sentään hiukkasen enemmän sitä ähellyksen riemua!
edit: eli toisin sanoen: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=49783
edit: eli toisin sanoen: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=49783
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”