Meinaa mennä pikkusormi pahalle, ja ajettelinkin kysäistä noihin TDi -motteihin käyvien ahtimien hintoja. Käytettyjä ei varmaankaan kannata ostaa, jos ei ole lähes uusi?
Kuulin, että tuohon minun AHU:n saa ympättyä esim 130 PD ahtimen, joten mitäköhän ne sellaiset kustantaa ja mistä niitä kannataa kysellä? Ymmärrykseni mukaan kiemura on Garrett GT1749VA.
Kokonaiskustannuksia laskeskelen, josko menee koko käsi perkeleelle.
(Suuttimet, ahdin ja softa +kytkin uusiksi)
Ahtimien hinnoista yms.
Valvoja: ffp jäsenet
.
Sanon nyt aikas monen auton kokemuksella: Kaikki menee, eikä riitäkkään.
Siis, hyvätkin hankkeet. Usko poikkeen.
Ainut toimenpide, jossa on edes hitunen järkeä, on lastutus. Ja sen jälkeen stop.
Jos siitä jatkat, niin aina on kaikki menossa, etkä ole mihinkään tyytyväinen, kun joku tollo on aina keksimässä jotain uutta, joka pitää saada.
Mutta turha kait tästä on kirjottaa.
Tervetuloa vaan hermannin nuorisoseuraan.
Koeta nyt edes mukuloille ruokaraha jättää :-)
Sanon nyt aikas monen auton kokemuksella: Kaikki menee, eikä riitäkkään.
Siis, hyvätkin hankkeet. Usko poikkeen.
Ainut toimenpide, jossa on edes hitunen järkeä, on lastutus. Ja sen jälkeen stop.
Jos siitä jatkat, niin aina on kaikki menossa, etkä ole mihinkään tyytyväinen, kun joku tollo on aina keksimässä jotain uutta, joka pitää saada.
Mutta turha kait tästä on kirjottaa.
Tervetuloa vaan hermannin nuorisoseuraan.
Koeta nyt edes mukuloille ruokaraha jättää :-)
Jopas jotakin
Vai on se jo nokivasaroidenkin kanssa puljaaminen sellasta perkelettä.
Mopon paskojen kanssa häslätessä on tullut selväksi, että joillekin ei mikään riitä, alle 200 hevosta mopossa on käsittämättömän vähän. Ahtaa ne pitää että pääsee.
Uskaltaakohan tuota lastutustakaan sitten tehdä... osasyy on tämän foorumin jos lapseni kuolevat nälkään, niin paljon hapatusta olen täältä lukenut.
No onneksi eukko sai parempipalkkaisen duunin joten....
Mopon paskojen kanssa häslätessä on tullut selväksi, että joillekin ei mikään riitä, alle 200 hevosta mopossa on käsittämättömän vähän. Ahtaa ne pitää että pääsee.
Uskaltaakohan tuota lastutustakaan sitten tehdä... osasyy on tämän foorumin jos lapseni kuolevat nälkään, niin paljon hapatusta olen täältä lukenut.
No onneksi eukko sai parempipalkkaisen duunin joten....
.
No, katotaan nyt.
Kunhan saat sen auton kulkemaan, niin hetikohta huomaat, että kortti on jossain kastunut niin pirun märäksi, että sitä pitää kuivatella muuan kuukausi.
Eihän sitä itse meinaa huomatakkaan, mutta onneksi sellaiset sinitakkiset herrasmiehet sen tien päällä huomaa, ja auttavat mielellään siinä kuivatushommassa.
Niin, että koeta nyt pitää hyvät välit siellä kotona, että saat kuitenkin matkustajana olla kyytissä. :-)
Se syö miestä.
Lastusta on ihan hyvä alottaa. Tulee heti jo jotain valmistakin ja on mahdollista, että tekniikkakin vielä kestää.
Jos heti haluat remppalinjalle, niin suuttimia vaan kimppatilaukseen.
Ilman ohjelmanmuutosta havaitset kohta lukevasi postauksia kytkimistä.
Ja uusista ahtimista.
.
No, katotaan nyt.
Kunhan saat sen auton kulkemaan, niin hetikohta huomaat, että kortti on jossain kastunut niin pirun märäksi, että sitä pitää kuivatella muuan kuukausi.
Eihän sitä itse meinaa huomatakkaan, mutta onneksi sellaiset sinitakkiset herrasmiehet sen tien päällä huomaa, ja auttavat mielellään siinä kuivatushommassa.
Niin, että koeta nyt pitää hyvät välit siellä kotona, että saat kuitenkin matkustajana olla kyytissä. :-)
Se syö miestä.
Lastusta on ihan hyvä alottaa. Tulee heti jo jotain valmistakin ja on mahdollista, että tekniikkakin vielä kestää.
Jos heti haluat remppalinjalle, niin suuttimia vaan kimppatilaukseen.
Ilman ohjelmanmuutosta havaitset kohta lukevasi postauksia kytkimistä.
Ja uusista ahtimista.
.
UMP-Blitz kokeile nyt ensin sitä ohjelmaa.
Jos haluat pidemmälle päästä niin aihion vaihto ei liene huonoin ajatus.
Esim jollain 81 kW koneisella oleva Leon antaa pelkillä kytkin ja suutinmuutoksilla ohjelman kera ihan käyttökelpoisesti voimaa arkikäyttöautoon.
Ja tervetuloa Oranssista kerhosta mustan savun klubiin Lässi ;-)
Jos haluat pidemmälle päästä niin aihion vaihto ei liene huonoin ajatus.
Esim jollain 81 kW koneisella oleva Leon antaa pelkillä kytkin ja suutinmuutoksilla ohjelman kera ihan käyttökelpoisesti voimaa arkikäyttöautoon.
Ja tervetuloa Oranssista kerhosta mustan savun klubiin Lässi ;-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa