Kävin dynossa 2002 quattrolla ja tehot oli kohdallaan, jopa vähän yläkantissa. Kokeiltiin autoon virichippiä, mutta sen vaikutukset olivat olemattomat. Oireet viittasivat selvästi polttoaineen puutteeseen, sillä auto ei pölläyttänyt yhtään mustaa ja yläpää oli lähes sama kuin vakiona. Alapäässä oli lievää parannusta, mutta lopulta laitettiin alkuperäinen chippi paikalleen.
Onkos kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan? Loppuuko tuosta 132kW AKE koneesta pumpulta tuotto vai suuttimet? Voisiko ilmamäärämittari oireilla noin? Mistä ihmeestä lähtisin etsimään vikaa?
Miksei 2,5 TDI "chippaannu"?
Valvoja: ffp jäsenet
Kävin vakipaikassa...
Luotan kyseiseen säätöpaikkaan ja niin monet muutkin.
Mistä kanavista VAG-COMin logia tahtoisitte nähdä? Mielestäni arvot ovat kuten pitääkin ja johdonmukaiset... Olen kokeillut täyskaasukiihdytyksiä kolmosella ja näin maallikkona en keksi mikä mättää. Ja niin kuin jo aimmein kerroin, niin vakiona antaa tehoa noin 190 hevosta ja vääntö-/tehokäppyrä oli aivan oletetun muotoinen.
Kuulopuheiden mukaan tämän mallin ilmamassamittari on "uutta mallia" ja kestävämpi kuin "vanha". Esimerkiksi Karala ei ollut törmännyt viallisiin MAFeihin.
Ruiskupumpun pitäisi hajota vasta 200 000 km paikkeilla? Hajoaako pumppu kerrasta vai hiipuuko se? Turussa Häkkisellä kuulemma pystyvät tarkistamaan onko se tehtaan spekseissä, mutta eivät pysty testaamaan onko siellä viritysreserviä.
Mistä kanavista VAG-COMin logia tahtoisitte nähdä? Mielestäni arvot ovat kuten pitääkin ja johdonmukaiset... Olen kokeillut täyskaasukiihdytyksiä kolmosella ja näin maallikkona en keksi mikä mättää. Ja niin kuin jo aimmein kerroin, niin vakiona antaa tehoa noin 190 hevosta ja vääntö-/tehokäppyrä oli aivan oletetun muotoinen.
Kuulopuheiden mukaan tämän mallin ilmamassamittari on "uutta mallia" ja kestävämpi kuin "vanha". Esimerkiksi Karala ei ollut törmännyt viallisiin MAFeihin.
Ruiskupumpun pitäisi hajota vasta 200 000 km paikkeilla? Hajoaako pumppu kerrasta vai hiipuuko se? Turussa Häkkisellä kuulemma pystyvät tarkistamaan onko se tehtaan spekseissä, mutta eivät pysty testaamaan onko siellä viritysreserviä.
Tervetuloa Lappeenrantaan ;) -> http://www.amworks.com/
pumppu: 2 vai 3 mäntää?
Onkohan tuossa 2,5 AKEssa (manuaali avant quattro) 2- vai 3-mäntäinen pumppu? (059 130 106 LC)
-P
-P
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa