Stefa väärinpäin paikoilleen... Pitääkö?
Valvoja: ffp jäsenet
Stefa väärinpäin paikoilleen... Pitääkö?
Noniin... Hyvin menee. Elikkä nyt näyttää pahasti siltä, että joudun laittamaan stefan väärinpäin syncron kulmavaihteeseen. Tämä siksi että oikeaa tiivisteleveyttä tuntuu löytyvän suht nihkeästi. Eli jos tuon laittaa oikeinpäin, niin huuli tulee niin reunaan että ei pidä mömmöjä sisällä. Jos sen laittaisi väärinpäin, niin huuli tulisi hyvään paikkaan. Kysymys kuuluu: Pitääkö tuo stefa väärinpäin? Tuonnehan ei käsittääkseni painetta juurikaan muodostu...? Siis tulossa kulmavaihteeseen, ja VAIN väliaikaisratkaisuna kunnes oikeat palikat löytyy...
Tuollaisessa väliaikaisessa "stefa väärinpäin" -käytössä voisi hiukan auttaa stefan jousen kiristäminen. Jousihan on liitetty kiertämällä se itsensä sisään, avaa liitos ja lyhennä hieman jousen suoraa päätä. Joskus kiristäminen onnistuu ilman lyhentämistäkin.
Jousen kiristäminen nopeuttaa sitten akselin kulumista, siksi tätä voi suositella vain väliaikaiseen käyttöön.
Jousen kiristäminen nopeuttaa sitten akselin kulumista, siksi tätä voi suositella vain väliaikaiseen käyttöön.
soitappa tiivistekeskukselle tai tiivistetekniikkaan
sieltä saat sellaisen tiivisteen kun tarvitset
itse olen siellä teettänyt kymmeniä erikoistilaus tiivisteitä ja apua saa myös ongelmapaikkojen tiivistyksien muutoksien suunnitteluun jos ei omat rahkeet riitä.
samaa etolan erkin puulaakiahan se on, paikassa on muuten hieno viskitorni ja saunatilat ;)
sieltä saat sellaisen tiivisteen kun tarvitset
itse olen siellä teettänyt kymmeniä erikoistilaus tiivisteitä ja apua saa myös ongelmapaikkojen tiivistyksien muutoksien suunnitteluun jos ei omat rahkeet riitä.
samaa etolan erkin puulaakiahan se on, paikassa on muuten hieno viskitorni ja saunatilat ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”