Bybass venttiili
Valvoja: ffp jäsenet
Bybass venttiili
Mikä bybass venttiili tai dumppi kannataisi laittaa niin että se toimisi?Auto on vakio Vw Golf Gti -98 1.8T 20v AGU. Paikallaan vakio boschin kumikalvollinen venttiili on luultavasti rikki.Kiitos jo etukäteen.
Nyt pitää kysästä tähän väliin että, missä siaitsee 1.8t:sä bybass venttiili? Olisin testannut että se toimii.. Emäntä valitteli kun ei pihausta enää kuulu :D
Auto on audi 8E koria ja AVJ koneella jossa on mtm:n lastu. Bybass on vakio.
Vai Pitääkö sieltä kuuluakkaan mitään pihinää?!? Mites muitten vakio Bybass:it ääntää vai ääntääkö ollenkaan?
Auto on audi 8E koria ja AVJ koneella jossa on mtm:n lastu. Bybass on vakio.
Vai Pitääkö sieltä kuuluakkaan mitään pihinää?!? Mites muitten vakio Bybass:it ääntää vai ääntääkö ollenkaan?
Niin eli mulla on varmaan kalvo rikki jos kuuluu sisälle vaihtaessa "tsi hi hii"?
:) Mites jos haluaisin laittaa jonkun erikoisemman venttiilin dumpin/suhautuksen, onko se mahdollista.Joutuuko käyttään jotain vippas-konsteja että sen saa toimiin?Toimiiko mun auto normaalisti dumpilla,vai pitääkö mun tyytyä perus boschilaiseen, kun jotkut on sanonu ettei siinä saa dump venttiiliä toimiin kunnolla?
:) Mites jos haluaisin laittaa jonkun erikoisemman venttiilin dumpin/suhautuksen, onko se mahdollista.Joutuuko käyttään jotain vippas-konsteja että sen saa toimiin?Toimiiko mun auto normaalisti dumpilla,vai pitääkö mun tyytyä perus boschilaiseen, kun jotkut on sanonu ettei siinä saa dump venttiiliä toimiin kunnolla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”