Jep jep jep! Olen tässä pimeinä syys iltoina miettinyt tuota ens kevättä. Tarkoitus olis pyöräyttää alle 17" kiekot ja auto kaipaisi varmaan hieman madallusta. Ihan tonttiin en viitsisi tuota autoa pudottaa, joten mieleen tuli nuo IV Golf GTI:n jouset, tiputtaa vissiin joku 20mm. Siispä kysäisen, että onko jollain kokemusta noista jousista jossain muussa IV korisessa. Oma on 1.6. GTI:ssä etuakselia painava massa on varmasti enemmän, kuin tuossa 1.6. Ja jos madallus jouset valitaan akselimassojen mukaan, joten tuix menee. Eli kysymys, teoriassa auto jää noilla GTI:n jousilla keulimaan, miten on käytännössä?
-Aake
GTI:n jouset iv golfiin
Valvoja: ffp jäsenet
mä myin kaverille gti:n jouset ja iskarit kun jäi iteltä ylimääräiseksi ja ne laitettiin 1.6 alle jossa on 17" vanteet ,mun mielestä tuli ihan sopivan matala? ei keuli mut ei nuole maatakaan!
mun iskarit ei olleet enään missään super hyvässä kunnossa mutta kohtalaiset kuitenkin!
niin eli kannattaa kokeilla jos halvalla jostain saat,mutta muuten yhdyn tuohon parkkerin kommenttiin
mun iskarit ei olleet enään missään super hyvässä kunnossa mutta kohtalaiset kuitenkin!
niin eli kannattaa kokeilla jos halvalla jostain saat,mutta muuten yhdyn tuohon parkkerin kommenttiin
Jep, aattelin vaan että iskareita en viitsisi vaihtaa. Edellinen japanilainen oli turhan kova alustaltaan, mutta helmi ajaa mutkatiellä. Tuo 30mm madallus tappaa iskarit kuitenkin parin vuoden päästä, GTI:n jousilla pääsis varmaan jo vähän pidemmällä. Täytyy nyt pohtia vielä, noita GTI:n jousia olis vaan aika edukkaasti tarjolla, ihan jotain max 30 tuhatta ajettuja. Weitekin jousista en ole mitään kovin hyvää tarinaa kuullut koskaan, mutta ei muuta kun myssy taas päähän. Kiitos!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”