2=1 pipot + t-paidat (uusinta tilaus)
Valvoja: ffp jäsenet
2=1 pipot + t-paidat (uusinta tilaus)
Eli jos muutaman vkon aikana ilmaantuu tarpeeksi halukkaita moiselle pipolle tilaajia laitetaan tilaus eteenpäin.
Hinta määräytyy määrän mukaan mutta liikkunee tuolla 10-15eur. paikkeilla postituskuluineen, ehkä allekin jos tilauksia tarpeeksi.
Pipo olisi musta ja siinä brodeerattuna valkoisena tuo 2=1 logo n. 2-3cm korkeena, pipon on nykytrendien mukainen jokapaikan tyköistuvaa mallia.
Hinta määräytyy määrän mukaan mutta liikkunee tuolla 10-15eur. paikkeilla postituskuluineen, ehkä allekin jos tilauksia tarpeeksi.
Pipo olisi musta ja siinä brodeerattuna valkoisena tuo 2=1 logo n. 2-3cm korkeena, pipon on nykytrendien mukainen jokapaikan tyköistuvaa mallia.
Viimeksi muokannut Vesku, 16.9.2007 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään on tullut jo sen verran nimiä tänne ja privana että tilaus on varmistunut, laskeskelen tuossa lähipäivinä mitä tämän hetkinen hinta olisi ja mitä enemmän tilauksia tulee lisää sitä halvemmaksi hinta muodostuu.
Toimitustietoja voi laittaa mun sähköpostiin/privaan niin ovat sitten lähetysvalmiudessa ja tilitiedot kerron kunhan tiedän minne hinta muodotuu eli n. 2vko päästä.
Toimitustietoja voi laittaa mun sähköpostiin/privaan niin ovat sitten lähetysvalmiudessa ja tilitiedot kerron kunhan tiedän minne hinta muodotuu eli n. 2vko päästä.
Laitetaan vielä kerran eli tarkka hinta on tiedossa n.2-3vko päästä viimeistään ja rahat peritään tuohon aikaan myös, tavara on toimitus valmiudessa joulun tietämillä ja varauksia saa yhä ilmoitella näillä näkymin noita tehdään 48kpl johtuen valmistajan pakkauskoosta (24/laatikko) ja ensimmäiset 24 on jo varattu.
Eli jos pipoa kaipaatte laittakaa yhteystiedot ja määrä mun sähköpostiin tai privana.
Eli jos pipoa kaipaatte laittakaa yhteystiedot ja määrä mun sähköpostiin tai privana.
Viimeksi muokannut Vesku, 27.10.2005 17:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Noniin, pipovaraus erästä olis vielä 8kpl jäljellä, kun näitä juupas/eipäs miehiä nyt on muutama ilmaantunut, niin rahoja voi ruveta samantien siirtelemään tilille:
Vesa Viertola - RSOP 563000-5568853 viitteksi pipo
Summa on tuo 13eur./pipo
Mitä nopeammin rahat on tilillä sitä nopeemmin saan tilauksen eteenpäin.
Ja jos pipon vielä haluutte niin laittakaa tiedot mun sähköpostiin tai privaan, ei tänne et mulle yksi.
Vesa Viertola - RSOP 563000-5568853 viitteksi pipo
Summa on tuo 13eur./pipo
Mitä nopeammin rahat on tilillä sitä nopeemmin saan tilauksen eteenpäin.
Ja jos pipon vielä haluutte niin laittakaa tiedot mun sähköpostiin tai privaan, ei tänne et mulle yksi.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”